Loading...
Altaf Hussain Mqm Leader Of Karachi Arrested In Britain, Ran His Empire From London -کراچی کا‘بہاری باہبلی’برٹین میں گرفتار,لندن میں رہ کر بھی پاک میں چلاتا تھا سلطنت- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کراچی کا‘بہاری باہبلی’برٹین میں گرفتار,لندن میں رہ کر بھی پاک میں چلاتا تھا سلطنت

ورلڈ ڈیسک,اسلام آباد Updated Wed, 12 Jun 2019 05:26 PM IST
التاپھ حسین
التاپھ حسین -فوٹو: Social Media
خبر سنیں
پاکستان کی متحدہ قومی موومینٹ پارٹی(ایمکیوئیم)کے نیتا اور لندن میں سونرواسن کی زندگی جی رہے التاپھ حسین کو سکاٹ لینڈ یارڈ پولیس نے گرفتار کر لیا ہے۔ انہیں نفرت پھیلان والے بھاشن دینے کے آروپ میں حراست میں لیا گیا ہے۔
وگیاپن
کچھ مہینوں پہلے ہی التاپھ کی پارٹی ایمکیوئیم میں دو پھاڑ ہوا ہے اور پاکستانی ایمکیوئیم میں انہیں بیدخل کر دیا ہے۔ حالانکہ التاپھ اب بھی خود کو ہی اصلی ایمکیوئیم کا نیتا کہتے ہیں۔ پاکستان کا کاسموپولیٹن شہر کراچی,اس پارٹی کا گڑھ تھا۔

التاپھ حسین اس سے پہلے بھی سال2014میں پیسوں کی دھوکادھڑی کے معاملے میں گرفتار ہو چکے ہیں۔التاپھ حسین نے1984میں راجنیتک پارٹی متحدہ قومی موومینٹ کی ستھاپنا کی تھی۔ انکی پارٹی بھارت سے آئے ان لوگوں کے حق میں آواز اٹھانے کے لئے پہچانی جاتی ہے,جنہیں مہاجر کہا جاتا ہے۔

اپنے اوپر لگاتار ہو رہے حملے اور سرکشابلوں کی کارروائیوں کے کارن التاپھ حسین نے پاکستان کو چھوڑ برٹین سے راجنیتک شرن دینے کی گہار لگائی۔ جسکے بعد برٹین نے1992میں انہیں شرن دے دی تھی۔ اسکے بعد سے وہ لندن میں رہ کر پاک میں اپنی پارٹی کا سنچالن کر رہے تھے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

کون ہیں مہاجر

وگیاپن

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

جانئے جلدی سے سرکاری نوکری پانے کے اپائے۔
Astrology

جانئے جلدی سے سرکاری نوکری پانے کے اپائے۔

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get latest World News headlines in Hindi related political news, sports news, Business news all breaking news and live updates. Stay updated with us for all latest Hindi news.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

World

ہانگ کانگ میں پرتیرپن ودھیک کو لیکر بھاری ورودھ پردرشن,جانئے کیا ہے پورا معاملہ

ہانگاکانگ میں لاکھوں لوگ سڑک پر اتر کر سرکار کے خلاف ورودھ پردرشن کر رہے ہیں۔ یہ ورودھ پردرشن وواداسپد پرتیرپن ودھییر کے کارن ہو رہے ہیں۔ آیوجکوں کا کہنا ہے که رویوار کو ہوئی مارچ میں بیس لاکھ لوگ شامل ہوئے ہیں۔

17جون2019

وگیاپن

بہار میں دماغی بخار سے اب تک90سے زیادہ بچوں کی موت,آنکڑوں پر منتری جی چپ

بہار میں اب تک100بچوں کی دماغی بخار سے موت ہو چکی ہے۔ تو وہیں موت کے آنکڑوں پر کیندریہ منتری ہرشوردھن نے چپی سادھی ہوئی ہے۔

17جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation