Loading...
Bangladeshi Sentenced For Molestation Of Pictures Of Sheikh Hasina And Manmohan Singh -شیخ حسینہ اور منموہن سنگھ کی تصویروں سے چھیڑ چھاڑ پر بانگلادیشی کو سات سال کی جیل- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن

شیخ حسینہ اور منموہن سنگھ کی تصویروں سے چھیڑ چھاڑ پر بانگلادیشی کو سات سال کی جیل

ورلڈ ڈیسک,امر اجالا Updated Fri, 11 Jan 2019 03:51 AM IST
Sheikh hasina Manmohan singh
Sheikh hasina Manmohan singh
خبر سنیں
بانگلادیش میں ایک35ورشیہ ویکتی کو پردھان منتری شیخ حسینہ اور بھارت کے پورو پردھان منتری منموہن سنگھ سہت کئی نیتاؤں کی تصویروں کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کرنے کے آروپ میں سات سال کی جیل کی سجا سنائی گئی ہے۔ دکشنپنتھی سموہوں نے سرکار کی آلوچنا کرتے ہوئے کہا که شیخ حسینہ سرکار سخت انٹرنیٹ قانونوں کا اپیوگ اسنتشٹوں کی آواز دبانے کے لئے کر رہی ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
بانگلادیش سائبر ٹرایبیونل کے ایک نیایادھیش نے منیر حسین نامک ویکتی کو بدھوار کو یہ سجا سنائی ہے۔ بیڈینیوج24.کام کی خبر کے انوسار اس معاملے میں دو اور آروپی تھے لیکن آروپوں کے ثابت نہیں ہونے کے کارن انہیں بری کر دیا گیا۔

فیصلے کے انوسار منیر‘منیر ٹیلی کام’نام سے ایک دوکان چلاتا تھا اور2013میں اسنے موبائل فون کا استعمال کرنے والوں کو شیخ حسینہ,پورو راشٹرپتی جی.رحمٰن اور منموہن سنگھ کی ایسی تصویریں بھیجی تھی جن میں چھیڑ چھاڑ کی گئی تھی۔

Recommended

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get latest World News headlines in Hindi related political news, sports news, Business news all breaking news and live updates. Stay updated with us for all latest Hindi news.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

World

صومالیہ میں امریکی ہوائی حملے میں ال شباب کے52لڑاکے مارے گئے

امریکی سینا نے کہا ہے که اسنے صومالیہ میں ایک ہوائی حملہ کیا جسمیں آتنکوادی سنگٹھن ال شباب کے52لڑاکے مارے گئے ہیں۔

20جنوری2019

وگیاپن

کرمچاریوں کو جانور بنا دیتیں ہیں چینی کمپنیاں,کبھی موتر پلاتی ہیں تو کبھی کریلا کھلاتی ہیں

چین میں اپنا ٹارگیٹ نہ پورا کرنے پر کمپنی نے کرمچاریوں کو سڑک پر رینگنے کے لئے مجبور کر دیا۔ چین میں یہ پہلا معاملہ نہیں ہے جب کرمچاریوں کو ٹارگیٹ پورا نہ کرنے پر ایسی سجا ملی ہو اس سے پہلے بھی کئی بار حیران کر دینے والے معاملے سامنے آتے رہے ہیں۔

18جنوری2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation