Loading...
Before Becoming An Islamic Nation Afghanistan Was A Hindu Nation And Part Of Akhand Bharat -کبھی ہندو راشٹر اور اکھنڈ بھارت کا حصہ رہے اسلامک دیش افغانستان کے بارے میں خاص باتیں- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کبھی ہندو راشٹر اور اکھنڈ بھارت کا حصہ رہے اسلامک دیش افغانستان کے بارے میں خاص باتیں

ورلڈ ڈیسک,امر اجالا Updated Sun, 10 Feb 2019 01:40 PM IST
افغانستان
افغانستان -فوٹو: Social Media
خبر سنیں
افغانستان7ویں صدی تک اکھنڈ بھارت کا ایک حصہ تھا۔ یہ پہلے ایک ہندو راشٹر تھا۔ بعد میں یہ بودھ راشٹر بنا اور اب اسلامک راشٹر ہے۔17ویں صدی تک افغانستان نام کا کوئی راشٹر نہیں تھا۔ آج کیسا ہے یہ دیش اور کیسا جیون جی رہے ہیں یہاں کے لوگ۔ آئیے جانتے ہیں۔

مہابھارت میں اسکا ذکر

افغانستان کو آریانا,آریانمر ویجو,پکھتیا,کھراسان,پشتونکھواہ اور روہ آدی ناموں سے پکارا جاتا تھا,جسمیں گاندھار,کمبوج,کمبھا,ورنو,سواستو آدی شیتر تھے۔ عیسٰی پورو700سال پہلے تک اسکے اتری شیتر میں گاندھار مہاجنپد تھا,جسکے بارے میں بھارتیہ ثروت مہابھارت تتھا انیہ گرنتھوں میں ورنن ملتا ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
دھرت راشٹر کی پتنی گاندھاری,مہان سنسکرت ویاکرناچاریہ پاننی اور گرو گورکھ ناتھ یہیں کے باشندے تھے۔

ویدک دھرم کا پالن ہوتا تھا

آج بھی افغانستان کے گاؤوں میں بچوں کے نام کنشک,آرین,وید آدی رکھے جاتے ہیں۔ افغانستان میں پہلے آریوں کے قبیلے آباد تھے اور وہ سبھی ویدک دھرم کا پالن کرتے تھے,پھر بودھ دھرم کے پرچار کے بعد یہ ستھان بودھوں کا گڑھ بن گیا۔

کم عمر میں ہو جاتی ہے شادی

سنیکت راشٹر کی سنستھا یونسیپھ کے مطابق افغانستان کی50فیصدی جن سنکھیا کا وواہ15سال کی عمر میں ہی ہو جاتا ہے۔33فیصدی آبادی کا وواہ18سال کی عمر میں ہوتا ہے۔ افغانستان میں14جنجاتیاں نواس کرتی ہے۔ اس دیش میں موبائل فون رکھنا پرتشٹھا کا پرتیک مانا جاتا ہے۔

پریوار سب سے پہلے

افغانستان میں نیا سال21مارچ کو منایا جاتا ہے,جو بسنت کا پہلا دن ہوتا ہے۔ افغان لوگوں میں پریوار کا بہت مہتو ہے اور شادی کے بعد سارا پریوار ساتھ رہتا ہے۔

ہفتے میں ایک دن کوتا پاٹھ

افغان کے حیرت شہر میں گرووار رات کو کوتاؤں کا آیوجن ہوتا ہے۔ یہاں مہلا,پرش اور بچے اکٹھا ہوتے ہیں۔

کھیتی ہے آئے کا زریعہ

افغانی لوگ مکھیہ طور پر کھیتی کرنے اپنا جیونیاپن کرتے ہیں۔ حالانکہ افغانستان میں پراکرتک گیس اور تیل کا بڑا بھنڈار ہے۔

ارینج میرج کا چلن

افغانی ششٹاچار میں ہاتھ ملانا سامانیہ بات ہے۔ لیکن مہلا پرش کا آپس میں ہاتھ ملانا درلبھ ہے۔ افغانستان میں مہلا اور پرش کی کوشش ہوتی ہے که وہ ایک دوسرے سے آنکھ بھی نہیں ملائیں۔ ارینج میرج کا پرچلن یہاں زیادہ ہے۔

مندروں کے اوشیش موجود

افغانستان کے بامیان,جلالاباد,بگرام,کابل,بلکھ آدی ستھانوں میں انیک مورتیوں,ستوپوں,سنگھاراموں,وشوودیالیوں اور مندروں کے اوشیش ہیں۔

گجنی نے کرایا دھرم پرورتن

محمود گجنی کو ستا اور لوٹ پاٹ کے علاوہ وہ جیتے ہوئے شیتروں کے مندروں,شکشا کیندروں,منڈیوں اور بھونوں کو نشٹ کرتا جاتا تھا اور ستھانیہ لوگوں کا دھرم پرورتن کراتا تھا۔ یہ بات البیرونی,الاتبی,المسودی اور المکدیسی جیسے مسلم اتہاسکاروں نے بھی لکھی ہیں۔

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get latest World News headlines in Hindi related political news, sports news, Business news all breaking news and live updates. Stay updated with us for all latest Hindi news.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

World

اروناچل کے بعد اب بھوکمپ سے کامپا نیپال,الرٹ پر آپاتکالین سیوائیں

بدھوار صبح6بجکر14منٹ پر آئے بھوکمپ کے جھٹکوں سے نیپال کانپ اٹھا۔ رکٹر سکیل پر اس بھوکمپ کی تیورتا4.8ماپی گئی۔ حالانکہ ابھی تک کسی بھی پرکار کے جان مال کے نقصان کی خبر نہیں ہے۔

24اپریل2019

وگیاپن

شری لنکا دھماکوں کو لیکر جاری ہوا سی سی ٹی وی پھٹیج,چرچ میں جاتے ہوئے دکھا سندگدھ

رویوار کو شری لنکا میں ہوئے سلسلےوار دھماکوں کے بعد اب ایک ویڈیو سامنے آیا ہے۔ جو ایک سی سی ٹی وی پھٹیج ہے۔ اس میں دھماکے کا آروپی چرچ میں جاتا ہوا دکھ رہا ہے۔

23اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation