Loading...
Cigarette Smoking People Under 100 Years Of Age Will Not Be Able To Buy Cigarettes In Hawaii America - 100سال سے کم عمر کے لوگ نہیں خرید پائیں گے سگریٹ,بن رہا ہے قانون- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

100سال سے کم عمر کے لوگ نہیں خرید پائیں گے سگریٹ,بن رہا ہے قانون

ورلڈ ڈیسک,امر اجالا Updated Mon, 11 Feb 2019 03:33 PM IST
No Cigarette
No Cigarette
خبر سنیں
امریکہ کے ہوائی راجیہ میں سدن میں ایک قانون کا مسود پیش کیا ہے جسکے مطابق2024تک100سال سے کم عمر کے کسی بھی ویکتی کو سگریٹ بیچنے پر پرتیبندھ لگانے کا پرستاؤ ہے۔ یعنی اگلے پانچ سالوں میں سگریٹ کی بکری پر پوری طرح سے پابندی لگا دی جائیگی۔ حالانکہ یہ پرتیبندھ سگار,پائپ تمباکو,چبانے والے تمباکو(گٹکھا)یا ای سگریٹ پر لاگو نہیں ہوگا۔

ہر سال بڑھائیگی جائیگی عمر کی سیما

قانون کے مسودے کے مطابق اگلے5سالوں کے دوران سگریٹ خریدنے والوں کی نیونتم عمر سلسلےوار بڑھائی جائیگی۔ ابھی یہاں سگریٹ خریدنے والوں کی نیونتم عمر21سال ہے۔2020میں30سال سے کم عمر کے لوگ سگریٹ نہیں خرید پائیں گے۔ اسکے بعد2021میں40, 2022میں50, 2023میں60اور2024میں سگریٹ خریدنے کی نیونتم عمر100سال کر دی جائیگی۔ یعنی یہاں سگریٹ پینا ہے,تو پہلے100سال جینا ہوگا۔

بھارت میں جتنے مر جاتے,اتنوں کو بچانے کی قوائد

رپبلکن پارٹی کی نیتا سنتھیا تھئیلین سدن میں اس بل کو لائی ہیں۔ انکا کہنا ہے که نئی نیتی سے ہم ہوائی کو2024تک پوری طرح سے سگریٹ مکت کر دینگے۔ ہوائی راجیہ کی کل جن سنکھیا14لاکھ کے قریب ہے۔ آپ کو جان کر حیرت ہوگی که لگ بھگ اتنے لوگ ہر سال بھارت میں سگریٹ پینے سے مر جاتے ہیں۔ غورطلب ہے که بھارت میں سگریٹ پینے والوں کی سنکھیا10کروڑ سے زیادہ ہے۔

پرانے قانون کارگر نہیں

سگریٹ کی بری لت سے چھٹکارا دلانے کے لئے ہوائی نے کئی ٹھوس قدم اٹھائے ہیں۔ ان میں تمباکو اتپادوں پر ٹیکس بڑھانا اور انھیں خریدنے کی نیونتم عمر21سال کرنا شامل ہے۔ حالانکہ,سنتھیا کا کہنا ہے که پرانے سبھی قانونوں میں کچھ نہ کچھ کمی تھی,جن سے لوگ بچ نکلنے کے راستے بھی تلاش لیتے تھے۔

سگریٹ سب سے خطرناک وستو

سگریٹ بند کرنے کے لئے پچھلے مہینے جو قانون پرستاوت کیا گیا ہے,اس میں سگریٹ کو سب سے خطرناک وستو مانا گیا ہے۔ کیونکہ باقی بیماریوں کے مقابلے سگریٹ کی وجہ سے راجیہ میں زیادہ موتیں ہوئی ہیں۔
وگیاپن
سنتھیا نے امریکی اخبار واشنگٹن پوسٹ کو دیئے ساکشاتکار میں کہا, "ہم جانتے ہیں که دنیا کا سب سے مشکل کام ہے اپنی بری عادتوں سے چھٹکارا پانا۔ یہ ایک کٹھن راستہ ہے,لیکن کسی کو صحیح قدم اٹھانا ہوگا۔ اسلئے ہم نے اسکا بیڑا اٹھایا ہے۔ ان پانچ سالوں میں سرکار سگریٹ سے ملنے والے راجسو نقصان کی بھرپائی کا راستہ بھی ڈھونڈ لیگی۔

حالانکہ سگریٹ پر پرتیبندھ لگانے کا فیصلہ سگار,چبانے والی تمباکو اور ای سگریٹ پر لاگو نہیں ہوگا۔ سال2010-11میں ہوائی میں90سال کے اوپر کے ویکتیوں کی کل جن سنکھیا0.8%تھی۔ اس لحاظ سے2024میں سگریٹ کی بکری لگ بھگ بند ہو جائیگی۔"
 
وگیاپن
آگے پڑھیں

نیوزی لینڈ میں بھی بن رہا ایک قانون

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get latest World News headlines in Hindi related political news, sports news, Business news all breaking news and live updates. Stay updated with us for all latest Hindi news.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

World

بھارت کو رجھانے میں لگا چین,وہ ان جیسی ایک اور بیٹھک کی تیاری

چین کا کہنا ہے که وہ بھارت کے ساتھ اپنے سمبندھوں کو سدھارنے کے لئے وہ ان کی طرح اس سال ایک اور شکھر سمیلن آیوجت کرنے کی تیاری کر رہا ہے۔

19اپریل2019

وگیاپن

800سال پرانے چرچ میں لگی بھیشن آگ,دیکھیئے کیسے جمیندوج ہوا شکھر

پیرس کے نوٹرے ڈیم کیتھیڈرل چرچ میں بھیشن آگ لگ گئی۔ آگ کی وجہ سے چرچ کا شکھر جمیندوج ہو گیا۔800سال پرانی اس دھروہر کے نشٹ ہونے کو لیکر فرانس کے راشٹرپتی سہت امریکی راشٹرپتی نے ٹویٹ کر دکھ جتایا ہے۔

16اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation