Loading...
I'm Sad To Say That Back Home It Is Four And A Half Years Of Intolerance: Rahul Gandhi -دبئی میں بولے راہل,بھارت میں پچھلے ساڑھے چار سال سے اسہشنتا کا دور�- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

دبئی میں بولے راہل,بھارت میں پچھلے ساڑھے چار سال سے اسہشنتا کا دور

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Fri, 11 Jan 2019 10:04 PM IST
یو اے ای میں راہل گاندھی
یو اے ای میں راہل گاندھی
خبر سنیں
کانگریس ادھیکش راہل گاندھی نے یو اے ای دورے کے دوسرے دن ایک بار پھر کیندر سرکار کو نشانے پر لیتے ہوئے کہا که بھارت میں سبھی وچاردھاراؤں کو جگہ ملنی چاہئیے۔ راہل نے کہا,بھارت اور یو اے ای کو مانوتااور سہنشیلتا ایک ساتھ لاتے ہیں۔ بھن وچاروں,دھرم اور سمودایوں کی سہنشیلتا۔ مجھے کہتے ہوئے دکھ ہوتا ہے که بھارت میں پچھلے ساڑھے چار سال سے اسہشنتا کا دور چل رہا ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
کانگریس ادھیکش نے کہا,بھارت میں سب سے بڑی سمسیا ہے بیروجگاری۔ ہمیں اس سے نپٹنا ہوگا۔ ہمیں دنیا کو دکھانا ہوگا که ہم نہ صرف بیروجگاری کو ہرا سکتے ہیں بلکہ چین کو بھی چنوتی دے سکتے ہیں۔ راہل گاندھی نے کہا,ہم اس وچار کے ساتھ بھارت جیسے دیش کو نہیں چلا سکتے که ایک وچار صحیح ہے اور دوسرا غلط۔ آج,میرا پیارا بھارت راجنیتک کارنوں سے بانٹا جا رہا ہے۔

راہل گاندھی نے کہا,میں نے آج دبئی کے شاسک شیخ محمد سے ملاقات کی۔ مجھے انکے بھیتر ونرمتا کا آبھاس ہوا۔ انکے اندر ایک فیصدی بھی اہنکار نہیں تھا۔ ایک ایسے نیتا جو لوگوں کی سنتا ہے اور قدم اٹھاتا ہے۔ یہ دیش کئی آواجوں سے ملکر بنا ہے۔

کانگریس ادھیکش نے کہا,آپ بھارت کے بھوشیہ ہیں اور ہم آپکے بنا بھارت کا نرمان نہیں کر سکتے۔ آپنے جو یو اے ای,امریکہ اور یوروپ میں کیا ہے,وہ بھارت میں کرئے۔ میں آپ سے یہ وعدہ چاہتا ہوں که آپ ساتھ کھڑے ہوئیے اور بھارت میں جو دو تین بڑی سمسیائیں ہیں انکے دور کرنے میں مدد کرئے۔ ایک سب سے بڑی سمسیا یہ ہے که ایک عرب سے ادھک آبادی والے دیش میں لوگ بھیاوہ بیروجگاری کا سامنا کر رہے ہیں۔ لوگ نوٹبندی اور جیئیسٹی سے پریشان ہو چکے ہیں۔ ہمیں روزگار کے مورچے پر پھرنٹپھٹ پر کھیلنا ہے۔ بھارت صرف بیروجگاری پر جیت حاصل کر سکتا ہے اور چین پر بھاری پڑ سکتا ہے۔ آپ کو اس میں بھومکا نبھانی ہوگی۔’ 

راہل نے کہا,دوسری بڑی سمسیا ہے که بھارت کی ریڑھ کی ہڈی کسان رہے ہیں,لیکن آج وہ گہری پریشانی سے گھرے ہوئے ہے۔ انکو بھوشیہ نہیں دکھائی دے رہا ہے۔ ہمیں دوسری ہرت کرانتی شروع کرنی ہے تاکہ کرشی شیتر میں پرورتن لایا جا سکے۔ آپ کو اس میں مدد کرنی ہے۔

انہوں نے نریندر مودی سرکار کا ذکر کئے بنا کہا,ایک بھارتیہ کے طور پر میرے لئے پچھلے کچھ سال دکھدایی رہے ہیں۔ کیا ونمرتا کے بنا سہشنتا سمبھو ہے؟ کیا یہ سوچ کر بھارت کو چلا سکتے ہیں که ایک وچار صحیح ہے اور باقی سب بیکار ہیں۔ آج میرا دیش بنٹا ہوا ہے۔ یہ راجنیتک کارنوں سے اور راجنیتک لابھ کے چلتے بنٹا ہوا ہے۔ وبھن دھرموں کے سطر پر بنٹا ہوا ہے,سمودایوں کے سطر پر بنٹا ہوا ہے۔

کانگریس ادھیکش نے کہا,کیا بنٹی ہوئی کرکٹ ٹیم میچ جیت سکتی ہے؟ کبھی نہیں۔ پھر بھلا ایک دیش کیسے آگے بڑھ سکتا ہے؟ ہمیں پھر سے بھارت کو پھر سے ایکجٹ کرنا ہے۔ سبھی لوگوں,دھرموں,راجیہ اور سمودایوں کو ساتھ لانا ہے۔ بنٹا ہوا بھارت سپھل اور مضبوط نہیں ہو سکتا۔ اگر ہمارا مہان دیش بنٹا رہیگا تو کبھی مضبوط نہیں ہو سکتا۔

 

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

کیا آپکی نوکری کی تلاش ختم نہیں ہو رہی؟ پرسدھ کریر وشیشگیہ سے پائیں سمادھان۔
Astrology

کیا آپکی نوکری کی تلاش ختم نہیں ہو رہی؟ پرسدھ کریر وشیشگیہ سے پائیں سمادھان۔

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get latest World News headlines in Hindi related political news, sports news, Business news all breaking news and live updates. Stay updated with us for all latest Hindi news.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

World

کھشوگی ہتیاکانڈ کی جانچ درکنار سعودی رشتے اہم,ٹرمپ بولے یہ مورکھتا نہیں کر سکتا

سنیکت راشٹر کے ایک وشیشگیہ دوارہ پترکار جمال کھشوگی ہتیاکانڈ میں سعودی عرب راج شاہی کی سنلپتتا کی جانچ ایف بی آئی سے کرانے کا بیان دینے کے ٹھیک بعد امریکی راشٹرپتی نے اس معاملے میں کارروائی کو درکنار کر دیا ہے۔

25جون2019

وگیاپن

پولیس کی پاٹھشالا میں شامل ہوئے ابھینیتا آیشمان خرانہ,فلم آرٹکل 15کو بتایا سب سے خاص

امر اجالا کی'پولیس کی پاٹھشالا'میں پہنچے ابھینیتا آیشمان خرانہ نے فلم آرٹکل15کا ذکر کرتے ہوئے اسے پرشاسنک ویوستھا پر سوال بتایا۔ لکھنؤ میں آیوجت اس کاریہ کرم میں کئی سکولوں اور سنستھان کے چھاتر شامل ہوئے۔

24جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation