Loading...
India-pak Were Pretty Close To Resolving Kashmir Issue During Vajpayee's Time: Imran Khan -واجپئی کے سمیہ کشمیر مدعا سلجھانے کے بیحد نزدیک تھے بھارت اور پاکستان: عمران- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

واجپئی کے سمیہ کشمیر مدعا سلجھانے کے بیحد نزدیک تھے بھارت اور پاکستان: عمران

ورلڈ ڈیسک,امر اجالا,واشنگٹن Updated Wed, 24 Jul 2019 07:09 AM IST
عمران خان(فاعل فوٹو)
عمران خان(فاعل فوٹو)
خبر سنیں
پاکستان کے پردھان منتری عمران خان نے منگلوار کو کہا که بھارت اور پاکستان تتکالین پردھان منتری اٹل بہاری واجپئی اور سینیہ شاسک جنرل پرویز مشرف کے شاسن کے دوران کشمیر مدعے کو چرنبدھ طریقے سے حل کرنے کے بہت قریبتھے۔
وگیاپن
خان نے امریکی کانگریس دوارہ وتپوشت وچارمنچ‘یو ایس انسٹی ٹیوٹ آف پیس’میں ایک سوال کے جواب میں کہا, ‘وہ واجپئی کے سمیہ کشمیر کے مدعے کو چرنبدھ طریقے سے حل کرنے کے کافی قریب آ گئے تھے۔’

کشمیر بھارت اور پاکستان کے بیچ وواد کا کارن

انہوں نے حالانکہ حل کے بارے میں کچھ بھی وستار سے بتانے سے پرہیز کیا اور کہا که یہ ایک سنویدنشیل مدعا ہے۔ انہوں نے اس بات پر زور دیا که کشمیر بھارت اور پاکستان کے بیچ‘وواد کا کارن’ہے۔ انہوں نے کہا, ‘بھارت ایک ایسا دیش ہے جسکے ساتھ ہمارے سمبندھ ٹھیک نہیں رہے ہیں۔ دربھاگیہ سے,ایک مدعا کشمیر کے کارن۔ جب بھی ہم نے کوشش کی,جب بھی بھارت کے ساتھ سمبندھ صحیح دشا میں آگے بڑھنے شروع ہوئے کوئی گھٹنا گھٹ گئی اور یہ سب کشمیر سے سمبندھت ہے اور ہم واپس اسی جگہ پر پہنچ گئے۔’ 

ستا میں آنے کے بعد سب سے پہلے بھارت سے سمپرک بنانے کی کوشش کی

خان نے کہا که پاکستان کی‘سرواچ پراتھمکتا بھرشٹاچار کو ختم کرنا اور مضبوط سنستھانوں کا نرمان کرنے کے علاوہ, ‘ہمارے پڑوسیوں کے ساتھ اچھے سمبندھ بنانا ہے۔’انہوں نے کہا, ‘ہمارے شیتر میں ستھرتا ہونی چاہئیے۔’خان نے کہا که ستا میں آنے کے بعد انہوں نے سب سے پہلے بھارت سے سمپرک بنانے کی کوشش کی۔

خان نے کہا که پدبھار سنبھالنے کے ترنت بعد,انہوں نے اپنے بھارتیہ سمککش سے سمپرک کیا اور انہیں آشواسن دیا که یدی بھارت ایک قدم بڑھائیگا تو وہ دو قدم اٹھائینگے۔

عمران نے بتایا پلوامہ حملے میں کیوں اچھلا پاکستان کا نام

ممبئی آتنکوادی حملے کے ماسٹرمائنڈ اور جماعت اد دعویٰ پرمکھ حافظ سعید پر سوال سے بچتے ہوئے خان نے کہا که یہ پاکستان کے ہت میں ہے که‘ہم کسی بھی سشستر آتنکوادی سموہ کو اپنے دیش میں کام نہیں کرنے دیں۔’الیکھنیہ ہے که حافظ سعید کو حال ہی میں ساتویں بار گرفتار کیا گیا ہے۔

انہوں نے کہا که پلوامہ حملے میں پاکستان کا نام اسلئے آیا کیونکہ ایک سموہ(جیش محمد)جو انکے دیش اور کشمیر میں آدھارت ہے اسنے حملے کی ذمیداری لی۔

ٹرمپ کے ساتھ ملاقات سے پٹری پر لوٹینگے پاک امریکہ کے آپسی سمبندھ: عمران

امریکہ کی تین دن کی آدھکارک یاترا پر آئے خان نے امریکہ کے راشٹرپتی ڈونالڈ ٹرمپ سے سوموار کو وہائٹ ہاؤس میں ملاقات کی تھی۔ یہ دونوں نیتاؤں کے بیچ آمنے سامنے کی پہلی بات چیت تھی۔ انہوں نے بیٹھک کو بہت سپھل بتایا جس سے دوپکشیہ سمبندھوں کو پھر سے پٹری پر لانے میں مدد ملی۔

خان نے دعویٰ کیا که انکے شاسنکال میں پاکستان نے افغانستان میں اپنی دشکوں پرانی رننیتک پہنچ کی نیتی چھوڑ دی۔ انہوں نے کہا که یہ پورو میں اس بھے کے چلتے شروع ہوئی که افغانستان میں بھارتیہ پربھاؤ ہونے پر پاکستان کو دونوں اور سے خطرے کا سامنا کرنا ہوگا۔

سرکار اور سینا کی ایک ہی سوچ

خان نے کہا, ‘ہم مانتے ہیں که ہمیں افغانستان کے آنترک معاملوں میں ہستشیپ نہیں کرنا چاہئیے۔ یہ اب بڑا انتر آیا ہے۔ ہماری(نرواچت سرکار اور سینا)کی ایک ہی سوچ ہے۔’
وگیاپن

Recommended

ابھویکتی کی سوتنترتا کا ادھیکار ہی ہے کا مکان2019کی چرچا کا پرمکھ وشیہ
Invertis university

ابھویکتی کی سوتنترتا کا ادھیکار ہی ہے کا مکان2019کی چرچا کا پرمکھ وشیہ

سروپتر اماوسیا کو گیا میں ارپت کریں اپنے سمست پتروں کو ترپن,ہو نگے سبھی پوروج پرسن, 28ستمبر
Astrology Services

سروپتر اماوسیا کو گیا میں ارپت کریں اپنے سمست پتروں کو ترپن,ہو نگے سبھی پوروج پرسن, 28ستمبر

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get latest World News headlines in Hindi related political news, sports news, Business news all breaking news and live updates. Stay updated with us for all latest Hindi news.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

World

Live:ہیوسٹن میں پردھان منتری نریندر مودی کی ادیوگ جگت کے بڑے ادھیکاریوں کے ساتھ بیٹھک شروع

اپنے سات دوسیہ امریکی دورے پر پردھان منتری نریندر مودی ہیوسٹن پہنچ چکے ہیں۔

22ستمبر2019

وگیاپن

گلی بائے کی آسکر2020میں اینٹری,سلم ریپرس کی کہانی دکھاتی ہے فلم

ابھینیتا رنویر سنگھ اور عالیہ بھٹ سٹارر فلم گلی بوائے کو بھارت کی اور سے92ویں آسکر اوارڈس کے لئے بھیجا گیا ہے۔ بتا دیں که اس فلم کا نردیشن جویا اختر نے کیا ہے۔

21ستمبر2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation