Loading...
World News In Hindi: Indian Fruit-vegetables Laden Vehicles Stopped Again In Nepal -نیپال میں پھر روکی گئیں بھارتیہ پھل سبزیاں لدی گاڑیاں- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

نیپال میں پھر روکی گئیں بھارتیہ پھل سبزیاں لدی گاڑیاں

امر اجالا بیورو,مہراجگنج/دھنگڑھی(نیپال) Updated Fri, 12 Jul 2019 05:15 PM IST
سانکیتک تصویر
سانکیتک تصویر
خبر سنیں
بھارت سے نیپال جانے والی سبزی و پھل کی روک پر ایک رٹ کی سنوائی کرتے ہوئے نیپال کی سرواچ عدالت نے برہسپت وار کو بغیر لیب پریکشن کے انکے آیات نہیں کرنے کے آدیش دیئے ہیں۔اسکے بعد نیپال سرکار کے فرمان پر نیپال کسٹم نے بھارتیہ پھل سبزیوں کی گاڑیوں کو پھر روک دیا ہے۔ اب بھارت سے وہی پھل اور سبزیاں نیپال بھیجی جا سکینگی جسے لیب ٹیسٹ میں ہری جھنڈی ملے گی۔
وگیاپن
وگیاپن
نیپال سپریم کورٹ کے نیایادھیش ڈا.آنند موہن نے جیوتی بنیا کی شکایت پر بحث کے دوران نیپال سرکار کے منتری منڈل کے فیصلے کو غلط ٹھہرایا۔ ساتھ ہی بھارت سے آنے والے پھل اور سبزیوں کا پریکشن کرانے کے نردیش دیئے ہیں۔ نیایالیہ کے آدیش کے بعد سرکار نے سبھی بھنسار کاریالیہ کو نزدیک کی پریوگشالا میں لیب ٹیسٹ کرانے کے نردیش دیئے ہیں۔

اسی کرم میں برہسپت وار کو بھیرہوا بھنسار کاریالیہ پہنچی بھارتیہ پھل سبزیوں کی گاڑیوں کو روک کر بٹول کی پریوگشالا میں جانچ کے لئے پھل اور سبزیوں کے نمونے بھیجے گئے۔ کسٹم چیف کمل بھٹرائی نے بتایا که سرکار کے نردیش پر بھارتیہ پھل سبزیوں کی جانچ سرحد سے20کمی دور نئی پریوگشالا وشادی اوشیش دوت وشلیشن اکائی بٹول میں ہوگی۔ رپورٹ ملنے کے بعد جو پھل اور سبزی کھانے یوگیہ ہوگی,انہیں کو پاس کیا جائیگا۔

بھارتیہ ویوپاریوں کی مشکلیں بڑھیں

بھارت نیپال کی سونولی سیما سے پرتیدن چھوٹے بڑے سیکڑوں مالواہکوں سے پھل اور سبزیاں بھیجی جاتی ہیں۔ یہ بھارت میں کرناٹک,مدھیہ پردیش,مہاراشٹر,کانپور,بستی,بنارس,گورکھپور,کشینگر,دیوریا,مہراجگنج آدی ضلعوں سے آتی ہیں۔ ویوپاریوں کا کہنا ہے که دور کے سفر میں20پرتیشت مال تو راستے میں ہی خراب ہو جاتے ہیں۔ اب نیپال سرکار کے اس فیصلے سے چھوٹے ویوپاریوں کے سامنے روزی روٹی کا سوال ہے۔
 
#1 ہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھے اور بھی بریکنگ ورلڈ نیوز۔

 

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get latest World News headlines in Hindi related political news, sports news, Business news all breaking news and live updates. Stay updated with us for all latest Hindi news.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

World

ٹرمپ کے جھوٹھ پر بھارت کی پرتکریا سے بوکھلائے عمران نے کہا میں حیران ہوں

پاکستان کے پردھان منتری کے طور پر اپنے پہلے امریکی دورے پر گئے عمران خان نے ٹوٹّر پر اپنی یاترا کے کچھ انش ساجھا کئے۔

23جولائی2019

وگیاپن

کرناٹک میں کمار سوامی سرکار گری,بھاجپا ودھایک رینکاچاریہ نے کیا ڈانس

کرناٹک میں کمار سوامی سرکار گر گئی۔ جسکے بعد بینگلرو کے رماڈا ہوٹل میں بھاجپا ودھایک رینکاچاریہ نے اپنے سمرتھکوں کے ساتھ جم کر ڈانس کیا۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation