Loading...
Who Is Hafiz Saeed Of Jamaat-ud-dawa Ahl E Hadith Lashkar-e-tayyiba Leader Of Pakistan -لشکر مکھیہ حافظ سعید کی کنڈلی اور کارناموں کی پوری کہانی جانئے- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

لشکر مکھیہ حافظ سعید کی کنڈلی اور کارناموں کی پوری کہانی جانئے

انل پانڈییہ,نئی دہلی Updated Wed, 17 Jul 2019 03:36 PM IST
آتنکی سرغنہ حافظ سعید
آتنکی سرغنہ حافظ سعید -فوٹو: File Photo
خبر سنیں
آتنکوادی سنگٹھن لشکر طیبہ کا سنستھاپک حافظ سعید,بھارت کی سروادھک وانچھت آتنکیوں کی سوچی میں شامل ہے۔26نومبر2008 (26/11)کو ممبئی میں ہوئے آتنکی حملے میں بھی اسکا ہاتھ تھا۔ اس گھٹنا میں166لوگ مارے گئے تھے۔ تب بھارت نے پاکستان سے اسے سونپنے کو کہا تھا۔ لیکن پاکستان لگاتار سعید کو آتنکی ماننے سے انکار کرتا رہا ہے۔
وگیاپن
امریکی سرکار کی ویب سائٹ روارڈس فار د جسٹس میں بھی حافظ سعید کو جماعت اد دعویٰ,اہل ہدید اور لشکر طیبہ کا سنستھاپک بتایا گیا ہے۔ اہل ہدید ایک ایسا اسلامک سنگٹھن ہے جسکی ستھاپنا بھارت میں اسلامک شاسن لاگو کرنے کے لئے کی گئی ہے۔ حافظ مولروپ میں انجینئر ہے اور عربی بھاشا کا پروفیسر بھی رہ چکا ہے۔

امریکہ نے دکشن اور مدھیہ ایشیاء میں آتنک کے لئے ذمیداری آتنکوادیوں کی سوچی میں سعید کو دوسری شرینی میں رکھا ہے۔ آئیے,آپ کو حافظ سعید اور اسکی زندگی کے بارے میں کچھ اہم جانکاریوں سے واقف کراتے ہیں۔
  • پورا نامحافظ محمد سعید
  • پتا کا نامکمال الدین گرجر
  • جنم تتھ10مارچ1950
  • جنمستھانسرگودھا,پنجاب,پاکستان
  • راشٹریتاپاکستانی
  • شکشاانجینئرنگ
امریکہ نے دنیا میں'آنتکواد کے لئے ذمیدار'لوگوں کی سوچی میں بھی حافظ کا نام شامل کیا ہے۔ اس پر ایک کروڑ ڈالر کا انعام بھی رکھا گیا ہے۔ سعید عربی اور انجینئرنگ کا پروفیسر بھی رہ چکا ہے۔ جماعت اد دعویٰ پر پرتیبندھ لگنے کے بعد اسنے ایک نیا آتنکی اسلامی سنگٹھن بنایا جس کا مقصد بھارت کے کچھ حصوں اور پاکستان میں اسلامی شاسن ستھاپت کرنا ہے۔ ممبئی آتنکی حملوں میں حافظ کی بھومکا کو لیکر بھارت نے اسکے خلاف انٹرپول کا ریڈ کارنر نوٹس بھی جاری کر رکھا ہے,وہیں امریکہ نے اسے وشیش نگرانی سوچی میں رکھا ہے۔

لشکر طیبہ سے جماعت اد دعویٰ

11ستمبر2001میں امریکہ پر ہوئے حملوں کے بعد لشکر طیبہ پر دنیا کی نظریں ٹکیں اور امریکہ نے لشکر کو ودیشی آتنکی سنگٹھن گھوشت کیا تھا۔ ورش2002میں پاکستانی سرکار نے بھی لشکر پر پرتیبندھ لگا دیا۔ اسکے بعد حافظ سعید نے لشکر طیبہ کا نیا نام جماعت اد دعویٰ رکھا,حالانکہ حافظ سعید اس بات سے انکار کرتا ہے که جماعت اد دعویٰ کا لشکر سے کوئی سمبندھ ہے۔

سنیکت راشٹر سرکشا پریشد نے ممبئی آتنکی حملوں کے ترنت بعد دسمبر2008میں جماعت اد دعویٰ کو آتنکی سنگٹھن گھوشت کیا تھا۔ ممبئی حملوں کے بعد سعید کو انترراشٹریہ دباوٴ کو دیکھتے ہوئے چھہ مہینے سے کم سمیہ تک نظربند رکھا گیا تھا۔ لاہور ہائیکورٹ کے آدیش کے بعد اسے2009میں رہا کر دیا گیا تھا۔

پاکستان میں بھی جماعت اد دعویٰ پر پرتیبندھ ہے لیکن وہ جہاد کے لئے پیسہ جٹاتا ہے,اسکا پرمکھ حافظ سعید کھل عام جہاد کے لئے لوگوں کو پروتساہت بھی کرتا رہتا ہے۔

1985میں جماعتاددعویٰولارش

حافظ سعید نے افغانستان میں جہاد کا پرچار کرنے اور لوگوں کو پروتساہت کرنے کے لئے1985میں جماعتاددعویٰولارش کی ستھاپنا کی تھی۔ لشکر طیبہ کو اسکی شاخہ بنایا گیا تھا۔1990کے بعد جب سوویت سینک افغانستان سے نکل گئے تو حافظ سعید نے اپنے مشن کو کشمیر کی طرف موڑ دیا۔

ان حملوں کے پیچھے تھا سعید کا ہاتھ

  • 5اگست2015اودھمپور حملہ:جموں کشمیر کے اودھمپور میں تین آتنکیوں نے سیما سرکشا بل(بی ایس ایف)کے قافلے پر حملہ کیا تھا۔ اس میں دو جوان شہید ہو گئے تھے۔ جوابی کارروائی میں دو آتنکی مارے گئے اور ایک پاکستانی آتنکی نوید کو گرفتار کر لیا گیا تھا۔
  • 27جولائی2015گرداسپر حملہ:تین پاکستانی آتنکیوں نے پنجاب کے گرداسپر ضلعے میں ایک تھانے پر حملہ بول دیا تھا۔ اس میں ایک پولیس کپتان(سپریٹینڈینٹ آف پولیس)اور ہومگارڈ کے تین جوان شہید ہو گئے تھے۔ جوابی کارروائی میں تینوں آتنکی بھی مارے گئے تھے۔
  • 26/11ممبئی آتنکی حملہ:سال2008میں26نومبر کو لشکر طیبہ کے10آتنکی سمندری راستے سے ممبئی میں داخل ہوئے اور انہوں نے الگ الگ جگہوں پر164بےگناہ لوگوں کی جان لے لی۔ اس بھیشن حملے میں308لوگ زخمی بھی ہوئے۔ حملہ آوروں میں سے ایک آتنکوادی اجمل قصاب کو جندا پکڑا گیا تھا۔ بعد میں انہیں پھانسی کی سجا دی گئی تھی۔
  • 11جولائی2006ممبئی ٹرین وسفوٹ:ممبئی کی لوکل ٹرینوں میں سات سیریئل بم دھماکے ہوئے تھے۔ یہ1993کے بعد ممبئی میں ہوا بڑا آتنکی حملہ تھا۔ سبھی دھماکے لوکل ٹرینوں کے پھرسٹ کلاس کوچ میں پریشر ککر میں رکھے گئے تھے۔ جانچ کے بعد پایا گیا که اس حملے میں پرتبندھت سنگٹھن انڈین مجاہدین کا ہاتھ تھا,جسمیں لشکر نے پرمکھ روپ سے سہیوگ دیا تھا۔
  • 29اکتوبر2005دہلی سیریئل بلاسٹ:دیش کی راجدھانی دہلی میں ہوئے ان سیریئل بم دھماکوں نے پورے دیش کو ہلاکر رکھ دیا تھا۔ آتنکی سنگٹھن لشکر طیبہ نے دہلی میں تین جگہ دھماکے کئے تھے۔ پہاڑگنج بازار,سروجنی نگر مارکیٹ اور گووندپری میں ہوئے ان دھماکوں میں62لوگ مارے گئے تھے اور قریب210گھائل ہوئے تھے۔
  • 24ستمبر2002اکشردھام حملہ:لشکر طیبہ اور جیش محمد کے دو آتنکیوں نے گجرات کے گاندھینگر میں اکشردھام مندر پر حملہ کیا تھا۔ ان آتنکیوں نے مندر میں ہتھیار اور ہتھگولوں سے حملہ کیا تھا۔ حملہ آوروں کو این ایس جی کے کمانڈو آپریشن میں مار گرایا گیا تھا۔ اس حملے میں30لوگ مارے گئے تھے۔
  • 13دسمبر2001سنسد حملہ:لشکر کے آتنکیوں نے اس دن دیش کی سنسد پر حملہ کیا تھا۔ دہلی پولیس کے جوانوں نے بہادری سے انکا سامنا کرتے ہوئے پانچوں آتنکیوں کو ڈھیر کر دیا تھا۔ اس کارروائی میں آٹھ پولیس کرمی بھی شہید ہوئے تھے۔ حملے کو پاکستان میں بیٹھے لشکر اور جیش محمد کے آقاؤں کے اشارے پر انجام دیا گیا تھا۔
  • 22دسمبر2000کو لالکلے پر حملہ:لشکر طیبہ کے چھہ آتنکیوں نے رات میں لالکلے پر حملہ کیا تھا۔ اس حملے میں سینا دو جوان شہید ہو گئے تھے اور ایک انیہ کی موت ہو گئی تھی۔ حملے کے ٹھیک بعد دہلی پولیس نے جامیاگنر میں ہوئے مٹھ بھیڑ میں محمد عارف اور اسکی پتنی کو گرفتار کیا گیا تھا۔ عارف کو موت کی سجا سنائی گئی ہے۔ معاملہ سپریم کورٹ میں وچارادھین ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

حافظ سعید کے بھارت ورودھی سات بیان

وگیاپن

Recommended

بایومیڈکل ایوں لائف سائنس میں لینا ہے ایڈمشن,یہ ہے سب سے نامی سنستھا
Dolphin PG

بایومیڈکل ایوں لائف سائنس میں لینا ہے ایڈمشن,یہ ہے سب سے نامی سنستھا

سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس شنیوار جنم اشٹمی پر متھرا میں کرائیں سنتان گوپال پاٹھ و ہون
Astrology Services

سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس شنیوار جنم اشٹمی پر متھرا میں کرائیں سنتان گوپال پاٹھ و ہون

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get latest World News headlines in Hindi related political news, sports news, Business news, Crime all breaking news and live updates. Stay updated with us for all latest Hindi news.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Pakistan

پاکستان میں بیروجگاری کی بڑی وجہ بن رہی چین کی دوستی اورCPEC

چین کی جس پریوجنا کے دم پر پاکستان خود کو آرتھک روپ سے سمردھ کرنے کا خواب دیکھ رہا ہے,وہی اسکے لئے سردرد بنتی جا رہی ہے۔ دراصل,گوادر بندرگاہ پر چل رہے چین کے کام کی وجہ سے بلوچستان میں بیروجگاری تیزی سے بڑھی ہے۔

30جولائی2019

وگیاپن

دیوار پھاند کر ومان تک پہنچا شخص,سیائییسئیپھ نے کیا گرفتار

سیائییسئیپھ نے ممبئی ہوائی اڈے کی دیوار پھاند کر اڑان بھرنے کو تیار ومان تک پہنچنے والے ویکتی کو گرفتار کر لیا۔

22اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation