Loading...
Removal Of Countrywide Curfew In Sri Lanka Two Days Later -شری لنکا میں دیش ویاپی کرفیو دو دن بعد ہٹا,مسلم ورودھی دنگوں میں100سے زیادہ لوگ گرفتار- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

شری لنکا میں دیش ویاپی کرفیو دو دن بعد ہٹا,مسلم ورودھی دنگوں میں100سے زیادہ لوگ گرفتار

ورلڈ ڈیسک,امر اجالا Updated Thu, 16 May 2019 04:15 AM IST
سامپردائک ہنسا کے بعد شری لنکا میں لگا کرفیو ہٹا(فاعل فوٹو)
سامپردائک ہنسا کے بعد شری لنکا میں لگا کرفیو ہٹا(فاعل فوٹو)
خبر سنیں
شری لنکا کے حالات اب دھیرے دھیرے سامانیہ ہو رہے ہیں۔ ایسٹر پر ہوئے سلسلےوار آتم گھاتی حملوں کے بعد مسلم سمودائے کے خلاف بھڑکی ہنسا کے بعد لگایا گیا دیش ویاپی کرفیو بدھوار صبح کو ہٹا لیا گیا۔ سرکار نے سامپردائک ہنسا کو دیکھتے ہوئے سوموار کو کرفیو لگایا تھا۔ حالانکہ سنویدنشیل علاقوں میں رات7بجے سے صبح4بجے تک کے لئے پھر کرفیو لگا دیا گیا۔ اس بیچ پولیس نے مسلم ورودھی دنگوں کے لئے100سے زیادہ لوگوں کو گرفتار کیا ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
 
پولیس میڈیا وبھاگ کے پروکتا روان گناسیکرا نے بتایا که لوگوں کے آنے جانے اور ایکتر ہونے پر دیش بھر میں لگے پرتیبندھ کو ہٹا لیا گیا ہے۔ حالانکہ اتری پوروی پرانت اور گمپاہا میں بدھوار رات7بجے سے برہسپت وار تڑکے چار بجے تک کے لئے پھر سے کرفیو لگایا گیا ہے۔ انہوں نے بتایا که ان دونوں علاقوں میں کرفیو بدھوار صبح6بجے ہٹا لیا گیا تھا جبکہ دیش کے انیہ حصوں پر لگے کرفیو کو صبح4بجے اٹھا لیا گیا تھا۔ ادھیکاریوں نے بتایا که ان علاقوں تتھا انیہ حصوں میں حالات اب سامانیہ ہو رہے ہیں۔ منگلوار رات کے بعد سے کہیں سے بھی ہنسا کی خبر نہیں ہے۔ کرفیو ہٹنے کے ساتھ ہی سبھی سکول کالج اور سرکاری سنستھان پورو کی بھانتی کھلے۔

پچھلے مہینے ایسٹر کے موقعے پر تین چرچوں اور تین لگزری ہوٹلوں پر ہوئے نو آتم گھاتی حملوں میں258لوگ مارے گئے تھے اور500سے زیادہ لوگ گھائل ہوئے تھے۔ ان حملوں سے ناراض سنہلی سمودائے کے لوگوں نے کچھ جگہوں پر مسلم سمودائے کی دوکانوں,مسجدوں کو نشانہ بناکر حملہ کیا۔ مسلموں کا کہنا ہے که دنگائیوں نے کرفیو کے باوجود انکی سمپتیوں کو نقصان پہنچایا اور آگ کے حوالے کر دیا۔ انہوں نے آروپ لگایا که دنگوں کے دوران سرکشا بل اور پولیس موکدرشک بنی رہی۔ مسلم راجنیتک دلوں کا کہنا ہے که دنگوں میں ایک ویکتی کی موت بھی ہوئی ہے۔ یہ حملے مسلموں کے پوتر ماہ رمضان کے دوران ہوئے۔ ہنسا کو دیکھتے ہوئے سرکار نے فیس بک,وہاٹسئیپ اور ٹوٹّر پر بھی روک لگا دی تھی تاکہ افواہوں کو پھیلنے سے روکا جا سکے۔

وایوسینا ہیلی کاپٹروں سے رکھیگی نظر
وایوسینا کے پروکتا گروپ کیپٹن گہان سینیورتنے نے بتایا که غیرقانونی سبھاؤں اور ہنسا کی گھٹناؤں پر پر نظر رکھنے کے لئے وایوسینا نے ہیلی کاپٹروں کی تعیناتی کی ہے۔ یہ رات اور دن میں آسمان میں گشت لگائینگے۔ ساتھ ہی انہوں نے بتایا که ہم نے ہنسک گتیودھیوں میں شامل لوگوں کے خلاف ہوائی پھوٹوگراپھک ثبوت جٹانے کے قدم بھی اٹھائے ہیں اور ان ثبوت کو قانون توڑنے والوں کے خلاف قانونی کارروائی میں استعمال کا نردیش دیا ہے۔

100سے ادھک سندگدھوں کی گرفتاری
پولیس پروکتا گناسیکرا نے بتایا که مسلم ورودھی ہنسا کے لئے اتری پچھمی پرانت سے78لوگوں کو گرفتار کیا گیا۔ کورٹ میں پیش کر ان سبھی کو29مئی تک کی ریمانڈ پر لیا گیا ہے۔ جبکہ انیہ سندگدھوں کو دیش کے انیہ حصوں سے گرفتار کیا گیا۔ گرفتار کئے گئے لوگ سرکاری اور نجی شیتر کے کرمچاری بھی ہیں۔ انہوں نے بتایا که ہنسا کی ویڈیو پھٹیج کے آدھار پر اور گرفتاری کی جائینگی۔

حالات نینترن میں,ودیشی سیناؤں کو بلانے کی ضرورت نہیں
شری لنکائی سینا کے پروکتا سمت اٹاپٹو نے کہا که دیش میں اب حالات نینترن میں ہے۔ منگلوار رات کے بعد سے کہیں سے بھی ہنسا کی خبر نہیں ہے۔ ایسے میں دیش میں انیہ دیشوں کی سیناؤں کو یہاں بلانے کی کوئی ضرورت نہیں ہے۔ وت منتری منگلا سمرویرا نے بھی کہا که امریکہ یا انیہ دیشوں کی سیناؤں کو بلائے جانے کی آوشیکتا نہیں ہے۔ وپکش کے آروپوں پر انہوں نے کہا که دیش میں آتنکی گتیودھیوں پر نینترن کے لئے کیول دوسرے دیشوں کی خفیہ وشیشگیتا کی اپیل کی گئی ہے۔ آتنکواد سے نپٹنے میں امریکی,برٹین,یوروپ اور آسٹریلیا کی خفیہ ایجینسیوں کا ویاپک انبھو ہے,اسلئے انکی مدد مانگی گئی ہے۔

کینڈی ہنسا میں بھی شامل رہے تین سنہلی بودھ کٹرپنتھی گرفتار
پولیس نے بتایا که گرفتار کئے گئے لوگوں میں تین سنہلی بودھ کٹرپنتھی بھی شامل ہیں۔ ان تینوں پر پچھلے سال کینڈی میں ہوئی مسلم ورودھی ہنسا میں بھی شامل ہونے کا آروپ ہے۔ حال کے ورشوں میں بوڈو بالا سینا یا بدھست پاور فورس کو مسلموں کے خلاف ہنسا میں شامل پایا گیا ہے۔

200لوگ آئے اور جلا دی فیکٹری
ایک مسلم ویوپاری نے بتایا که سوموار کو اسکی فیکٹری میں قریب200لوگوں کی بھیڑ جبراً گھس آئی اور توڑ پھوڑ کرکے آگ لگا دی۔ انہوں نے بتایا که کئی جگہوں پر کرفیو لگا تھا۔ سینا ہتھیاروں کے ساتھ سڑکوں پر گشت کر رہی ہے لیکن وہ دنگائیوں کے خلاف کوئی کارروائی نہیں کر رہے ہیں۔

دنگوں کے دوران موکدرشک بنے وردیدھاری ویکتی کے خلاف جانچ شروع
شری لنکائی سینا نے ایک ویڈیو میں سینیہ وردیدھاری ویکتی کے خلاف جانچ شروع کر دی ہے۔ ویڈیو میں کچھ دنگائی مسلموں کی دوکانوں,واہنوں اور مسجدوں پر حملہ کر رہے اور وردیدھاری ویکتی دنگائیوں کو روکنے کے بجائے موکدرشک بنا ہوا ہے۔ کولمبو گیجیٹ کی خبر کے انوسار,سینیہ مکھیالیہ نے بتایا که ہم نے ویڈیو کو دیکھا ہے۔ اس میں سینا کی وردی پہنے ایک ویکتی دکھ رہا ہے اور وہ تھمودارا علاقے میں مسلموں کی سمپتی پر حملے کے دوران چپ چاپ دنگائیوں کو دیکھ رہا ہے۔ سینا نے کہا که اس وردیدھاری ویکتی کی پہچان کے لئے جانچ شروع کر دی گئی ہے اور پتہ لگایا جا رہا ہے که کیا وہ سینک ہے یا نہیں۔ یدی وہ سینک پایا گیا تو اسکے خلاف انوشاسناتمک کارروائی کی جائیگی۔

شری لنکا میں آتم گھاتی حملوں کا مکھیہ آروپی عادل تھا بھارتیہ ایجینسیوں کے رڈار پر
شری لنکا میں ایسٹر پر ہوئے آتم گھاتی حملوں کا مکھیہ آروپی عادل امیج بھارتیہ خفیہ ایجینسیوں کے رڈار پر تھا۔ آتنکی گٹ آئییسائییس کے سندگدھ عبید مرجع اور قاسم کی2017میں ہوئی گرفتاری کے بعد سے وہ ایجینسیوں کی نظر پر تھا۔ عبید اور قاسم وہاٹسئیپ کے ذریعے عادل کے سمپرک میں تھے۔ دونوں پر احمدآباد میں لون وولپھ حملہ کرنے کی سازش رچنے کا آروپ ہے۔ ان دونوں کو گجرات اے ٹی ایس نے گرفتار کیا تھا۔ اے ٹی ایس نے اپنی چارج شیٹ میں آروپ لگایا ہے که یہ دونوں پی ایم نریندر مودی کی ہتیا کرنا چاہتے تھے۔

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get latest World News headlines in Hindi related political news, sports news, Business news all breaking news and live updates. Stay updated with us for all latest Hindi news.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

World

ایران سے یدھ نہیں چاہتے,اکسایا تو دینگے منہ توڑ جواب: سعودی عرب

ودیش راجیہ منتری زبیر بولے,اب گیند ایران کے پالے میں,بتائے کیا چاہتا ہے تہران۔

20مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation