Loading...
Shahid Khaqan Abbasi Send To Remand Of 13 Days, New Case Of Corruption On Asif Ali Zardari - 13دن کی ریمانڈ پر عباسی,جرداری کے خلاف بھرشٹاچار کا نیا معاملہ درج- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

13دن کی ریمانڈ پر عباسی,جرداری کے خلاف بھرشٹاچار کا نیا معاملہ درج

ورلڈ ڈیسک,امر اجالا Updated Fri, 19 Jul 2019 09:29 PM IST
شاہد خاقان عباسی اور آصف علی جرداری
شاہد خاقان عباسی اور آصف علی جرداری -فوٹو:فاعل فوٹو
خبر سنیں
پاکستان کی عدالت نے پورو پردھان منتری شاہد خاقان عباسی کو شکروار کو راشٹریہ جوابدہی بیورو(اینئیبی)کی تین دن کی ریمانڈ پر بھیجا ہے۔ وہیں دوسری اور اینئیبی نے شکروار کو پورو راشٹرپتی آصف علی جرداری کے خلاف بھرشٹاچار کا نیا معاملہ درج کیا ہے۔
وگیاپن
عباسی کو قطر سے لکوپھائیڈ نیچرل گیس(ایلئینجی)آیات سودے میں کتھت بھرشٹاچار کے معاملے میں گرووار کو گرفتار کیا گیا تھا۔ پاکستان مسلم لیگ(پی ایم ایل این)کے نیتا کو جوابدہی عدالت کے جج محمد بشیر کے سمکش پیش کیا گیا تھا۔

جسٹس بشیر نے اینئیبی کی یاچکا سویکار کر لی اور کہا که ایک اگست تک عباسی کو پھر پیش کیا جائے۔ حالانکہ کورٹ میں اس دوران ایک الگ نظارہ دیکھنے کو ملا۔ عباسی نے جج سے کہا که وہ مجھے90دن کی ریمانڈ پر بھیج دیں,لیکن جسٹس بشیر نے کہا که قانون کے تحت ایسا سمبھو نہیں ہے۔

جرداری کے خلاف بھرشٹاچار کا نیا معاملہ

اینئیبی نے پورو راشٹرپتی آصف علی جرداری کے خلاف بھرشٹاچار کا نیا معاملہ درج کیا ہے۔ اس میں کتھت طور پر انکے اور انکے بیٹے بلاول بھٹو جرداری کے سہ سوامتو والی کمپنی میں فرجی بینک کھاتوں سے اربوں روپے بھیجے گئے۔ اینئیبی کے مطابق, 1989میں کراچی ستھت ریئل ایسٹیٹ فرم پارک لین ایسٹیٹ کمپنی(پرائیویٹ)لمٹیڈ کا اویدھ روپ سے ادھگرہن کیا گیا تھا۔

سال2009میں جرداری اور بلاول کمپنی کے شییردھارک بن گئے۔ اینئیبی نے دعویٰ کیا که فرجی بینک کھاتوں کے مادھیم سے اربوں روپے کمپنی کے کھاتے میں ڈالے گئے۔ کمپنی نے جرداری کے راجنیتک رسوخ کا استعمال کرتے ہوئے بینکوں سے اربوں روپے کا قرض بھی لیا۔
وگیاپن

Recommended

فیشن انڈسٹری دے رہی ہے خاص موقعے,انورٹس سنگ کریں خود کو تیار
Invertis university

فیشن انڈسٹری دے رہی ہے خاص موقعے,انورٹس سنگ کریں خود کو تیار

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019
Astrology Services

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get latest World News headlines in Hindi related political news, sports news, Business news all breaking news and live updates. Stay updated with us for all latest Hindi news.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

World

پرمانو ہتھیاروں پر راجناتھ سنگھ کے بیان سے بپھرا پاکستان,ودیش منتری نے دیا یہ بیان

رکشا منتری راجناتھ سنگھ کے پرمانو ہتھیاروں کو لیکر دیئے گئے بیان کو لیکر پاکستان بپھر گیا ہے۔

17اگست2019

وگیاپن

دوردرشن کی ورشٹھ پترکار اور اینکر نیلم شرما کا ندھن,کینسر سے تھیں پیڑت

دوردرشن کی ورشٹھ اینکر نیلم شرما کا ندھن ہو گیا۔ دوردرشن کے آدھکارک ٹوٹّر ہینڈل پر اسکی جانکاری دی گئی۔ جانکاری کے مطابق وہ کینسر سے پیڑت تھیں۔

17اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation