Loading...
Tax And Debt Will Be Waived On Four Children Family In Hungary -ہنگری میں پریوار بڑھانے پر ملیگا انعام,چار بچوں پر معاف ہو نگے ٹیکس اور قرض- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ہنگری میں پریوار بڑھانے پر ملیگا انعام,چار بچوں پر معاف ہو نگے ٹیکس اور قرض

ورلڈ ڈیسک,امر اجالا Updated Mon, 11 Feb 2019 10:00 PM IST
tax and debt will be waived on Four children family in Hungary
خبر سنیں
بھارت جیسے دیشوں میں جہاں آبادی نینترن کو لیکر یوجنائیں بن رہی ہیں وہیں ہنگری جیسے دیش بھی ہیں جہاں بچوں کی پیدائش بڑھانے کے لئے یوجنائیں بنائی جا رہی ہیں۔ ہنگری کے پی ایم وکٹر آربن نے ودیشی اپرواسی لوگوں پر نربھرتا گھٹانے کے لئے اپنے دیش کی جن سنکھیا بڑھانے کا طریقہ ڈھونڈ نکالا ہے۔ انہوں نے کہا که جن مہلاؤں کے چار یا اس سے زیادہ بچے ہو نگے انہیں جیون بھر آئکر سے چھوٹ کے علاوہ انکے قرض بھی معاف کئے جا ئینگے۔
وگیاپن
وگیاپن
ہنگری میں دکشنپنتھی راشٹروادیوں کے بیچ مسلم دیشوں سے آ رہے اپرواسی ناگرکوں کا ورودھ بڑھ رہا ہے۔ جبکہ دیش کی جن سنکھیا میں ہر سال32ہزار کی کمی آ رہی ہے یہاں یوروپیہ سنگھ کے مقابلے مہلاؤں کے بچوں کی اوسط سنکھیا بھی کم ہے۔ پی ایم آربن نے کہا که پچھمی دیش پرواسیوں کو کم آبادی کی سمسیا کے روپ میں دیکھتے ہیں جبکہ ہنگری کے لوگوں کا سوچ دوسرا ہے۔

ہمیں سنکھیا کی نہیں,ناگرکوں کی ضرورت ہے اور اسکے لئے ہر کھوئے بچے کے لئے ایک بچے کا آنا ضروری ہے تاکہ سنکھیا ٹھیک بنی رہے۔ پردھان منتری آربن نے اپنا سمبودھن ہنگری زندہ باد اور ہنگری کے ناگریک زندہ باد کے نعرے کے ساتھ کیا۔ حالانکہ اس گھوشنا کے دوران بڈاپیسٹ میں پی ایم کی نیتیوں کا ورودھ بھی ہوا اور انکے دفتر کے آگے ہزاروں پردرشنکاری اسے واپس لینے کی مانگ کر رہے تھے۔

تین بچے ہوتے ہی معاف ہوگا رن

ہنگری میں جن سنکھیا بڑھانے کے اپایوں کے روپ میں یووا جوڑوں کو قریب26لاکھ رپییے کا بیاج مکت رن دیا جائیگا۔ پی ایم نے گھوشنا کی ہے که ایسے یووا جوڑوں کے تین بچے ہوتے ہی یہ کر جا معاف ہو جائیگا۔ پردھان منتری آربن نے دیش میں جنمدر بڑھانے کے لئے جب سات سوتری یوجنا کی گھوشنا کی تو انہیں زبردست پرشنسا ملی۔

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get latest World News headlines in Hindi related political news, sports news, Business news all breaking news and live updates. Stay updated with us for all latest Hindi news.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

World

اروناچل کے بعد اب بھوکمپ سے کامپا نیپال,الرٹ پر آپاتکالین سیوائیں

بدھوار صبح6بجکر14منٹ پر آئے بھوکمپ کے جھٹکوں سے نیپال کانپ اٹھا۔ رکٹر سکیل پر اس بھوکمپ کی تیورتا4.8ماپی گئی۔ حالانکہ ابھی تک کسی بھی پرکار کے جان مال کے نقصان کی خبر نہیں ہے۔

24اپریل2019

وگیاپن

شری لنکا دھماکوں کو لیکر جاری ہوا سی سی ٹی وی پھٹیج,چرچ میں جاتے ہوئے دکھا سندگدھ

رویوار کو شری لنکا میں ہوئے سلسلےوار دھماکوں کے بعد اب ایک ویڈیو سامنے آیا ہے۔ جو ایک سی سی ٹی وی پھٹیج ہے۔ اس میں دھماکے کا آروپی چرچ میں جاتا ہوا دکھ رہا ہے۔

23اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation