Loading...
Trade War: China Under Pressure, Long-term Economic Development Can Stop -ٹریڈ وار:دباوٴ میں چین,رک سکتا ہے دیرگھکالک آرتھک وکاس- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ٹریڈ وار:دباوٴ میں چین,رک سکتا ہے دیرگھکالک آرتھک وکاس

ورلڈ ڈیسک,امر اجالا Updated Thu, 16 May 2019 02:33 AM IST
پرتیکاتمک تصویر
پرتیکاتمک تصویر
خبر سنیں
امریکہ کے ساتھ جاری ٹریڈ وار میں چین بھاری دباوٴ میں ہے۔ چین ایسے موڑ پر کھڑا ہے,جہاں خود کو نقصان پہنچائے بنا وہ کسی بھی رننیتی پر آگے نہیں بڑھ سکتا۔ امریکہ کے ساتھ ویوپارک سمجھوتے سے جڑے چینی سوتر کے مطابق,امریکہ سے ٹریڈ وار کے چلتے چین کا دیرگھکالک آرتھک وکاس رک سکتا ہے۔ ایسے میں چین امریکہ کے ساتھ ٹریڈ وار کی ستھتی کو ختم کرنے کا پریاس کرتے ہوئے کوئی سمجھوتہ کرنے کی کوشش کر سکتا ہے,جس سے اسے دیش میں ہی کچھ لوگوں کی ناراضگی جھیلنی پڑ سکتی ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
سوتر کے مطابق,امریکہ کی مانگ ہے که چین سرکاری کمپنیوں کو ملنے والی سبسڈی اور ٹیکس چھوٹ کو ختم کرے۔ یدی چین ایسا کرنے پر سہمتی جتاتا ہے تو پھر اسکے لئے یہ ایک طرح سے رننیتک ہار ہوگی۔ اسکے علاوہ کمیونسٹ پارٹی کی چین کی ارتھویوستھا پر بھی پکڑ کمزور ہوگی۔ سوتر نے کہا,ہمارا ادیشیہ امریکہ کے ساتھ ایسا سمجھوتہ کرنا ہے,جو دونوں کو سویکاریہ ہو۔

کوئی بھی دیش اپنے دروازے پوری دنیا کے لئے بند نہیں کر سکتا: جن پنگ

چینی راشٹرپتی شی جن پنگ نے بدھوار کو اپنے امریکی سمککش ڈونالڈ ٹرپ پر ٹریڈ وار کو لیکر نشانہ سادھا۔ انہوں نے کہا,موجودہ سمیہ میں کسی ایک‘سبھیتا کی سروشریشٹھتا’میں وشواس کرنا مورکھتاپورن ہے۔ کوئی بھی دیش الگ تھلگ نہیں رہ سکتا اور نہ ہی اپنے دروازے پوری دنیا کے لئے بند کر سکتا ہے۔ جن پنگ کا یہ بیان ٹرمپ دوارہ چینی اتپادوں پر بڑھائے گئے سیما شلکوں کے بعد آیا ہے۔ انہوں نے کہا که اگر دیش خود کو الگ تھلگ کرتے ہیں اور دنیا کے لئے اپنے دروازے بند کرتے ہیں تو سبھیتا اپنی جیونتتا کھو بیٹھیگی۔

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get latest World News headlines in Hindi related political news, sports news, Business news all breaking news and live updates. Stay updated with us for all latest Hindi news.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

World

ٹرمپ کے کشمیر بیان پر انکے آرتھک صلاحکار بولے,راشٹرپتی من گڑھنت باتیں نہیں کرتے

امریکہ کے راشٹرپتی ڈونالڈ ٹرمپ کے شیرش آرتھک صلاحکار نے منگلوار کو انکے کشمیر والے بیان کا بچاو کیا۔ انہوں نے کہا که راشٹرپتی من گڑھنت باتیں نہیں کرتے ہیں۔

24جولائی2019

وگیاپن

کشمیر مدعے پر مدھیہ ستھتا سویکار نہیں راجناتھ سنگھ

کشمیر پر مدھیہ ستھتا بوال پر سدن میں جم کر سنگرام ہوا۔ اس دوران رکشا منتری راجناتھ سنگھ نے کہا که جون میں مودیٹرمپ کی ملاقات ہوئی تھی,لیکن کشمیر مدعے پر ٹرمپ سے کوئی بات چیت نہیں ہوئی۔

24جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation