Loading...
Trump Administration Expressed Doubts Over Pakistan Intentions In Arresting Terrorist Hafiz Saeed -امریکہ کی پاکستان کو دو ٹوک حافظ سعید پر کھاناپورتی نہیں,اٹھائیں کڑے قدم- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

امریکہ کی پاکستان کو دو ٹوک حافظ سعید پر کھاناپورتی نہیں,اٹھائیں کڑے قدم

ورلڈ ڈیسک,امر اجالا Updated Sat, 20 Jul 2019 09:29 AM IST
آتنکی حافظ سعید(فاعل فوٹو)
آتنکی حافظ سعید(فاعل فوٹو)
خبر سنیں
ٹرمپ پرشاسن نے شکروار کو ویشوک آتنکی حافظ سعید کو گرفتار کرنے کی پاکستان کی منشا پر شک جتایا ہے۔ سعید2001میں بھارت میں ہوئے سنسد حملے اور2008کے ممبئی حملوں کا ماسٹرمائنڈ ہے۔ امریکہ کا کہنا ہے که پورو میں آتنکی سنگٹھن لشکر طیبہ کے سنستھاپک کی گرفتاری سے اس پر یا اسکے سنگٹھن کی گتیودھیوں پر کوئی فرق نہیں پڑا ہے۔
وگیاپن
امریکہ نے یہ بات ایسے سمیہ پر کہی ہے جب پاکستان کے پردھان منتری عمران خان اگلے ہفتے امریکہ کے دورے پر جانے والے ہیں۔ ایک ورشٹھ پرشاسنک ادھیکاری نے کہا, 'ہم نے ایسا اتیت میں بھی ہوتے ہوئے دیکھا ہے۔ ہم کھاناپورتی کی بجائے نرنتر اور ٹھوس قدم اٹھائے جانے کی امید کر رہے ہیں۔'آتنکی سعید کو بدھوار کو گرفتار کیا گیا ہے۔ اسے2001سے اب تک ساتویں بار گرفتار کیا گیا ہے۔

بھارتیہ سنسد پر ہوئے آنتکی حملے کے بعد سعید کو پہلی بار پاکستان نے گرفتار کیا تھا۔ ادھیکاری نے کہا, 'میں آپ کو آشوست کرتا ہوں,ہم یہاں کے اتہاس کو لیکر سپشٹ ہیں۔ ہمیں ان سموہوں کو پاکستان کی سینیہ خفیہ سیواؤں سے ملنے والے سمرتھن کو لیکر کوئی بھرم نہیں رکھتے ہیں۔ اسلئے ہم ٹھوس کارروائی چاہتے ہیں۔ میں نے دیکھا که پاکستان نے کچھ شروعاتی قدم اٹھائے ہیں جیسے که ان میں سے کچھ آتنکی سموہوں کی سمپتی ضبط کرنے کا وعدہ کیا ہے۔ انہوں نے ممبئی حملوں کے ماسٹرمائنڈ سعید کو بھی گرفتار کیا ہے۔' 

ادھیکاری نے کہا که جانکاری کے انوسار سعید کو2001میں ہوئے بھارتیہ سنسد پر حملے کے بعد سے اب تک ساتویں بار گرفتار کیا گیا ہے۔ اسے حملے کے ترنت بعد حراست میں لیا گیا تھا اور بعد میں رہا کر دیا تھا۔ انہوں نے کہا, 'یہی کارن ہے که جب آپنے اسے گرفتار کیا تو ہم اسے لیکر سپشٹ اور یتھارتھوادی بنے ہوئے ہیں۔ اسے اتیت میں گرفتار کرکے رہا کیا گیا ہے۔ اسلئے ہم یہ دیکھنا چاہینگے که پاکستان واستو میں ان لوگوں کے خلاف کارروائی کر رہا ہے۔' 

ورشٹھ پرشاسنک ادھیکاری نے کہا, 'سپشٹ روپ سے حافظ سعید کی پچھلی گرفتاری سے کوئی فرق نہیں پڑا ہے اور لشکر آرام سے اپنی گتیودھیوں کا سنچالن کر رہا تھا۔ اسلئے ہم ستھتی کی نگرانی کر رہے ہیں۔'انہوں نے کہا که جیش محمد,لشکر طیبہ اور حقانی نیٹ ورک جیسے پاکستان سے سنچالت ہونے والے آتنکوادی سموہوں کو لیکر امریکہ چنتت ہے۔ ہمیں ان سموہوں اور پاکستان کی سینیہ سیواؤں کے بیچ سینیہ سمبندھ میں چنتا ہے۔
وگیاپن

Recommended

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی
Invertis university

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی

سمسیا کیسی بھی ہو,پائیں اسکا اچوک سمادھان پرسدھ جیوتشاچاریوں سے کیول99روپے میں
Astrology Services

سمسیا کیسی بھی ہو,پائیں اسکا اچوک سمادھان پرسدھ جیوتشاچاریوں سے کیول99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get latest World News headlines in Hindi related political news, sports news, Business news all breaking news and live updates. Stay updated with us for all latest Hindi news.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

World

دبئی سے سنکٹ میں پھنسے100نوسینکوں کی بھارت واپسی,بھارتیہ راجنیک مشن نے دی جانکاری

بھارتیہ سمودائے کلیان کوش(آئیسیڈبلیوئیپھ)کے وانجیہ دوتاواس نے اس سال جولائی تک لگ بھگ375لوگوں کو ہوائی ٹکٹ پردان کئے ہیں۔ ودیش میں ہر بھارتیہ کے کلیان پر وشیش دھیان دیا گیا ہے,وشیش روپ سے سنکٹگرست لوگوں کے۔

26اگست2019

وگیاپن

UAEنے پی ایم مودی کو'آرڈر آف جاید'سے نوازا,بوکھلائے پاکستانی ٹوٹّر پر#ShameOnUAEچلا رہے

یو اے ای دوارہ پردھان منتری نریندر مودی کو اپنے سرواچ سمان سے سمانت کیا جانا پاکستان کو راس نہیں آ رہا دیکھیئے یہ رپورٹ

25اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation