Loading...
Women Are More At Risk Of Drug Addiction: Study -مہلاؤں کو نشے کی لت لگنے کا خطرہ ادھک: سٹڈی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

مہلاؤں کو نشے کی لت لگنے کا خطرہ ادھک: سٹڈی

ورلڈ ڈیسک,امر اجالا Updated Mon, 11 Feb 2019 05:08 AM IST
سانکیتک تصویر
سانکیتک تصویر
خبر سنیں
مہلاؤں میں پرشوں کی تلنا میں نشے کی لت لگنے کا خطرہ ادھک ہوتا ہے۔ اسکے لئے انکا ہارمون سے جڑا چکر ذمیدار ہوتا ہے۔ یہ بات ایک سٹڈی میں سامنے آئی ہے۔ امریکی کے وینڈربلٹ یونیورسٹی کے شودھ کرتاؤں کے انوسار,یہ سٹڈی اسلئے بھی مہتوپورن ہے کیونکہ واستو میں مہلاؤں کے ہارمونن چکر اور انمیں لت کو لیکر کو سٹڈی نہیں کی گئی ہے۔ اس میں اس بات کو چہنت کیا گیا ہے که مہلائیں جن سنکھیا کے اس حصے کا پرتندھتو کرتی ہیں جن کے نشے کا آدی ہونے کا خطرہ ادھک ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
ابھی تک نشے کی لت کے سمبندھ میں مکھیہ روپ سے پرشوں پر دھیان کیندرت کیا جاتا رہا ہے۔ یونیورسٹی کی اسسٹینٹ پروفیسر ایرن کیلیپری نے کہا, ‘مہلاؤں کے نشے کا آدی ہونے کی پرکریا پرشوں کی تلنا میں سیدھانتک روپ سے الگ ہے۔’انہوں نے کہا, ‘اسے سمجھنا مہتوپورن ہے کیونکہ آنے والے سمیہ میں علاج کی دشا میں یہ پہلا قدم ہے جو که واستو میں پربھاوی ہے۔’یہ سٹڈی نیوروسائکوپھارماکو میں پرکاشت ہوئی ہے۔

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get latest World News headlines in Hindi related political news, sports news, Business news all breaking news and live updates. Stay updated with us for all latest Hindi news.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

World

ہمسکھلن میں تین وکھیات پروتاروہیوں کی موت سمبھو

پچھمی کنیڈا میں ایک پروتیہ شیتر میں ہمسکھلن کے بعد سے تین وشو وکھیات پیشےور پروتاروہی لاپتہ ہیں۔ آشنکا ہے که انکی مرتیو ہو گئی ہو۔

20اپریل2019

وگیاپن

800سال پرانے چرچ میں لگی بھیشن آگ,دیکھیئے کیسے جمیندوج ہوا شکھر

پیرس کے نوٹرے ڈیم کیتھیڈرل چرچ میں بھیشن آگ لگ گئی۔ آگ کی وجہ سے چرچ کا شکھر جمیندوج ہو گیا۔800سال پرانی اس دھروہر کے نشٹ ہونے کو لیکر فرانس کے راشٹرپتی سہت امریکی راشٹرپتی نے ٹویٹ کر دکھ جتایا ہے۔

16اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation