Loading...
Women Who Have Four Or More Children Will never Pay Income Tax Again Said Hungary Pm -یہاں چار یا اس سے ادھک بچوں کی ماں کو نہیں دینا ہوگا آئکر,پی ایم نے کی گھوشنا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

یہاں چار یا اس سے ادھک بچوں کی ماں کو نہیں دینا ہوگا آئکر,پی ایم نے کی گھوشنا

ورلڈ ڈیسک,امر اجالا Updated Mon, 11 Feb 2019 03:15 PM IST
ہنگری کے پردھان منتری وکٹور اور بین
ہنگری کے پردھان منتری وکٹور اور بین -فوٹو: social media
خبر سنیں
یوروپیہ دیش ہنگری کے پردھان منتری وکٹور اور بین نے دیش کی مہلاؤں سے وعدہ کیا ہے که جن کے چار یا اس سے ادھک بچے ہیں,انہیں کبھی دوبارہ آئکر نہیں دینا ہوگا۔ یہ قدمانہوں نے دیش کی جن سنکھیا کو بڑھانے کے ارادے سے اٹھایا ہے۔ اور بین کو دکشنپنتھی راجنیتا مانا جاتا ہے,وہ بیتے کئی سالوں سے پرواسیوں کے ورودھ میں بھی بولتے رہے ہیں۔
وگیاپن
انہوں نے کہا که ہنگیرین پریواروں کا ادھک بچے پیدا کرنا مسلم دیشوں کے پرواسیوں کو پرویش کرنے کی انومتی دینے سے بہتر ہے۔ اور بین کا کہنا ہے, "پورے یوروپ میں کم اور کم بچے ہیں اور پچھم کا اتر(جواب)ہوتا ہے پرواس۔"اور بین نے یہ بات رویوار کو اینئل سٹیٹ آف د نیشن کو سمبودھت کرتے ہوئے کہی۔

انہوں نے کہا, "وہ چاہتے ہیں که یہاں ادھک پرواسی پرویش کریں جیسے یہاں بچے نہیں ہے تاکہ سنکھیا بڑھ سکے۔ لیکن ہم ہنگری کے لوگوں کی سوچ الگ ہے۔ ہمیں نمبر نہیں,ہنگیرین چلڈرن چاہئیے۔ ہمارے لئے مائگریشن سرینڈر جیسا ہے۔"پرواسیوں کی ورودھی چھوی والیوکٹور اور بین پھڈیج کی پارٹی نے بیتے سال لگاتار تیسری چناوی جیت حاصل کی ہے۔

اور بین امید کرتے ہیں که مئی میں چناووں کے بعد سبھی یوروپیہ سنستھان پرواسی ورودھی طاقتوں دوارہ نینترت کئے جا ئینگے۔ انہوں نے کئی بار یہ دعویٰ کرتے ہوئے کہا که ہنگری میں جن میں امیرکن فائنینسر اور لوکوپکارک جیورج سوروس ہی بڑی ماترا میں پرواس کو بڑھاوا دیکر یوروپ کو نشٹ کرنے کی سازش کے ماسٹرمائنڈ ہیں۔

اور بین نے مشرت جن سنکھیا والے دیشوں کی آلوچنا کی,جہاں پرواسیوں کو آنے کی انومتی ہوتی ہے۔ لاکھوں لوگ حال ہی کے سالوں میں ہنگری,پولینڈ,رومانیہ اور بلگاریہ جیسے دیشوں کو چھوڑکر گئے ہیں۔ یوروپیہ سنگھ میں ان دیشوں کے شامل ہونے کے بعد ادھک ویتن کے لئے لوگ پچھمی یوروپ گئے ہیں۔ اسکے علاوہ دیش میں جنم در بھی کم ہے,جسکے کارن جن سنکھیا کم ہوتی جا رہی ہے۔

اس دیش میں کم جن سنکھیا کے کارن لیبر کی سمسیا بھی رہتی ہے جسے ختم کرنے کا کیول پرواسی ہی ایک اپائے ہے,لیکن یہاں کی سرکار ہمیشہ سے ہی اس وکلپ کو اسویکار کرتی رہی ہے۔سال2015میں پرواسی سمسیا کے بعد سے اور بین نے دکشنی سیما پر دیوار کا نرمان بھی کروایا تھا,تاکہ کوئی بھی پرواسی دیش میں داخل نہ ہو سکے۔ سرکار دوارہ نینترت میڈیا اکثر پچھمی یوروپ میں نیتک پتن اور آتنکواد کو مائگریشن سے ہی جوڑتی ہے۔
وگیاپن

Recommended

بایومیڈکل ایوں لائف سائنس میں لینا ہے ایڈمشن,یہ ہے سب سے نامی سنستھا
Dolphin PG

بایومیڈکل ایوں لائف سائنس میں لینا ہے ایڈمشن,یہ ہے سب سے نامی سنستھا

من چاہا جیون ساتھی پانے کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں رادھا کرشن یگل پوجا- 24اگست2019
Astrology Services

من چاہا جیون ساتھی پانے کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں رادھا کرشن یگل پوجا- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get latest World News headlines in Hindi related political news, sports news, Business news all breaking news and live updates. Stay updated with us for all latest Hindi news.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

World

اب ٹرمپ کا کشمیر پر ہندو مسلمان راگ,تیسری بار مدھیہ ستھتا کی پیشکش کی

امریکہ کے راشٹرپتی ڈونالڈ ٹرمپ نے ایک بار پھر کشمیر مدعے پر مدھیہ ستھتا کی بات کہی ہے۔ اس سے ایک دن پہلے انہوں نے فون پر پردھان منتری نریندر مودی اور پاکستان کے پردھان منتری عمران خان سے بات کی تھی۔

21اگست2019

وگیاپن

اتر پردیش کی یوگی سرکار کا پہلا کیبنیٹ وستار,ان نئے چہروں کے ہیں شامل ہونے کے سنکیت

یوپی سرکار کا بدھوار کو کیبنیٹ وستار ہے۔ راج بھون میں راجیہ پال آنندی بین پٹیل نئے منتریوں کو شپتھ دلائینگی۔2017میں یوپی کی ستا میں آنے کے بعد یہ پہلا کیبنیٹ وستار ہے۔ دیکھیئے اس کیبنیٹ وستار میں کن نئے چہروں کو لئے جانے کی سنبھاونا ہے۔

21اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation