Loading...
وزئل پترکارتا کی دنیا بدلنے والی گرافکس تکنیک- BBC Academy

وزئل پترکارتا کی دنیا بدلنے والی گرافکس تکنیک

کسی سٹوری کو سمجھانے کے لئے ضروری تصویریں کئی بار کیمرا مین نہیں لے پاتے ہیں.بی بی سی سنوادداتا نک ہائیم نے بی بی سی کی وزئل پترکارتا یونٹ کی ایڈٹر امانڈا پھرینسورتھ سے جاننے کی کوشش کی ہے که جٹل سٹوری کو بتانے کے لئے ورچئل ریئلٹی گرافکس ٹیکنالاجی کس طرح مددگار ہے.

سبھی سٹوری کے لئے3-ڈی گرافکس کا استعمال ضروری نہیں ہے.لیکن جہاں ضروری ہوں وہاں یہ بیحد پربھاوی ہوتے ہیں.خاص کر ان موقعوں پر جہاں کوئی چیز کیسی دکھتی ہوگی,اسے سمجھانا کی ضرورت ہو.

اداہرن کے لئے,گہرے سمندر کے نیچے دھراتل میں جیووں کے رہسیمیی سنسار کی خوجبین کے لئے کیا اپکرن استعمال کیا جا رہا ہے؟ منگل گرہ پر کس طرح چھان بین چل رہی ہے؟ بینک آف انگلش میں گولڈ بار رکھنے والی تجوری کے اندر کیا ہو سکتا ہے؟ ایسی چیزوں کو بی بی سی سنوادداتاؤں سے بات کرکے سپیشلسٹ گرافک ڈیزائنر واستوک انداز میں دکھا سکتے ہیں.

ورچئل ریئلٹی گرافکس کے استعمال کے دو طریقے ہیں ایک تو آپکے آس پاس کمپیوٹر جنت3-ڈی تصویر بنائی جاتی ہے,جس سے سنوادداتا اچانک نئے واتاورن میں نظر آنے لگتا ہے,وہ منگل گرہ کی سطح پر بھی دکھائی دے سکتا ہے یا پھر دوسرا طریقہ ہے جسمیں جٹل سٹوری کو سرل بنانے کے لئے نقشے یا آنکڑوں کے گرافکس کا استعمال ہوتا ہے.

سٹاف کا سائن ان

کر پیا پرتیکشا کریں اور ہمیں دیکھنے دیں که آپ بی بی سی کے آنترک نیٹ ورک سے جڑے ہیں یا نہیں.

شما کریں,ہم آپ کو بی بی سی کے آنترک نیٹ ورک پر نہیں ڈھونڈ پا رہے ہیں.

  • چیک کریں که آپ بی بی سی کے آنترک نیٹ ورک سے جڑے ہیں یا نہیں.
  • لنک کی دوبارہ جانچ کریں.
چنیں اور آگے بڑھیں.

آپ بی بی سی نیٹ ورک سے جڑے ہوئے ہیں.

بند کریں اور آگے بڑھیں.
Web Tranliteration/Translation