Loading...
Bihar News In Hindi : Continuous rain in Nepal raises the water level of Kosi river |کوسی افعان پر;براج سے چھوڑا گیا ڈیڑھ لاکھ کیوسیک پانی,پچھمی تٹبندھ پر دباوٴ- Dainik Bhaskar

خطرہ/ کوسی افعان پر;براج سے چھوڑا گیا ڈیڑھ لاکھ کیوسیک پانی,پچھمی تٹبندھ پر دباوٴ



Continuous rain in Nepal raises the water level of Kosi river
X
Continuous rain in Nepal raises the water level of Kosi river

  • نیپال میں لگاتار بارش سے جلستر بڑھا,انجینیروں کی بےچینی بھی بڑھی
  • چھتونی,گوبرگاڑھا,لوکہا,چاندپیپر,ٹیڑھی,پرواہا سمیت دس گاؤں میں باڑھ

Dainik Bhaskar

Jul 12, 2019, 05:33 AM IST

ویرپر(سپول). نیپال کے ترائی شیتر میں لگاتار ہو رہی بارش سے کوسی ندی کا جلستر بڑھنے کے بعد انجینیروں کی بےچینی بڑھ گئی ہے۔ گرووار کی شام4بجے کوسی براج پر1لاکھ56ہزار110کیوسیک پانی بڑھتے کرم میں ماپا گیا۔ جبکہ براہ شیتر میں1لاکھ29ہزار800کیوسیک پانی بڑھتے کرم میں ریکارڈ کیا گیا جو اس سال کا سب سے ادھکتم جلسراو ہے۔ جل سنسادھن وبھاگ دوارہ پورو میں بتائے گئے سنویدنشیل ستھلوں میں سے سبھی ستھل سرکشت بتائے جا رہے ہیں۔

 

باڑھ نینترن ککش سے ملی جانکاری کے انوسار پچھمی کوسی تٹبندھ میں نرملی کے پاس نمن باندھ کے6.40کلومیٹر پر ندی کا سامانیہ سے ادھک دباوٴ بتایا جا رہا ہے۔ جس کارن یو ایس سینک اور ڈی پورشن میں پورو کرت کاریہ آنشک روپ سے سنک کیا گیا ہے۔ جس سے فلڈ فائٹنگ فورس کے ادھیکش ایوں مکھیہ ابھینتا جل نسرن ایوں باڑھ نینترن کے نردیش انوسار اکت ستھلوں پر سرکشت کرنے کے لئے تیاری کی جا رہی ہے۔

 

مکھیہ ابھینتا پرکاش داس نے ابھینتاؤں کو ستت نگرانی ایوں چوکسی برتنے کا نردیش دیا ہے۔ ندی میں لگاتار پانی بڑھنے کی ستھتی کو دیکھ گرووار کو ڈیئیم مہیندر کمار نے پوروی کوسی تٹبندھ کا نریکشن کیا۔ انہوں نے سمبندھت انچل کے سیؤ کو چنہت گھاٹوں پر ناؤ بحال کر ناوکوں کو پہچان پتر نرگت کرنے کا آدیش دیا ہے۔ بتایا که خطرے کی کوئی بات نہیں ہے,تٹبندھ کے اندر بسے لوگ دھیریہ سے کام لیں۔ نیپال پر بھاگ میں ہو رہے اتیدھک بارش کی وجہ سے جلستر میں اچھال آیا ہے۔ پرشاسن پوری طرح چوکس ہے۔

 

پچھمی تٹبندھ کے بھیتری10گاؤوں میں گھسا باڑھ کا پانی

کوسی ندی میں لگاتار پانی بڑھنے کے بعد10گاؤوں میں پانی پھیلنے لگا ہے۔ باڑھ پیڑت چھتونی نواسی بلرام یادو اور دنیش یادو نے بتایا که چھتونی گاؤں سمیت گوبرگاڑھا,لوکہا,چاندپیپر,ٹیڑھی,پرواہا,دبیاہی,دھرہرا,ڈلوا,لکشمی پور گاؤں میں کئی لوگوں کے گھر میں پانی گھس گیا ہے۔ اتنا ہی نہیں,کھیتوں میں لگی فصل بھی پانی میں پوری طرح ڈوب گئی ہے۔

 

kosi

 

 

بگہا:دون نہر کا باندھ ٹوٹا,کئی گاؤوں پر خطرہ

جنگلی ندی جھکری کا پانی دون نہر میں گرنے و تیز بہاؤ سے گرووار کو سیمرا کے تروانوا کے پاس نہر کا باندھ ٹوٹ گیا۔ نہر کے پاس پڑنے والے گاؤں بروا خورد,بنولیا,نوتنوا پر باڑھ کا خطرہ منڈرانے لگا ہے۔

 

ارریا:جلستر بڑھنے سے گاؤوں میں گھسنے لگا پانی

نیپال کے ترائی میں موسلادھار بارش سے پر مان,بکرا,ننا,بھلوا اور گھاگھی ندی کا جلستر تیزی سے بڑھا ہے۔ ان ندیوں میں جلستر بڑھنے سے ارریا پرکھنڈ شیتر کے اتری پورب علاقے کے کچھ گاؤں میں پانی پرویش کر گیا ہے۔

 

کھگڑیا: خطرے کے نشان کے قریب پہنچی کوسی,کٹاؤ تیز

کوسی ندی خطرے کے نشان کے بیحد قریب پہنچ چکی ہے۔ گرووار کو کوسی کا جلستر ڈینجر جون47.750میٹر کے قریب46.750میٹر درج کیا گیا۔ ضلعے کی دو اور پرمکھ ندیوں باگمتی اور بوڑھی گنڈک میں بھی لگاتار پانی بڑھ رہا ہے۔ باڑھ پرمنڈل سے ملی جانکاری کے انوسار گرووار کو گنڈک خطرے کے نشان36.60میٹر کی جگہ30.44میٹر درج کی گئی,جبکہ باگمتی کا بھی جلستر بڑھ رہا ہے۔ یعنی سات ندیوں سے گھرے کھگڑیا ضلعے میں ندیوں کے جلستر میں وردھی شروع ہو گئی ہے۔ اسکے ساتھ ہی تٹبندھ کے اندر بسے لوگوں پر وستھاپن کا خطرہ منڈرانے لگا ہے۔

 

غورطلب ہے که ہر ورش کوسی,باگمتی اور بوڑھی گنڈک میں پانی بڑھنے سے نزدیک بسے گاؤوں کی50ہزار کی آبادی پربھاوت ہوتی ہے۔ چوتھم,بیلدور اور گوگری میں ندی کنارے بسے کسان و پشپالکوں نے باڑھ کے مد نظر گھر چھوڑنے کی تیاری شروع کر دی ہے۔ دیارا کے کسانوں نے بتایا که ابھی پانی بڑھنے کی جو رفتار ہے اسکے انوسار پانچ سات دنوں میں انہیں گھر چھوڑنا ہوگا۔ کوسی کنارے بسے بیلدور پرکھنڈ کے بارن کے کسان راج کمار سنگھ نے بتایا که کوسی کے جلستر میں لگ بھگ1فیٹ کی روز بڑھوتری ہو رہی ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation