Loading...
Bihar News In Hindi : bihar news crime muzaffarpur businessman shot 4 times saved his life by help of garment shopkeeper |اپرادھیوں نے تابڑ توڑ کی آٹھ راؤنڈ فائرنگ,ٹور ٹریول ایجینسی سنچالک کو ماری4گولی- Dainik Bhaskar

مظفر پور/ اپرادھیوں نے تابڑ توڑ کی آٹھ راؤنڈ فائرنگ,ٹور ٹریول ایجینسی سنچالک کو ماری4گولی



bihar news crime muzaffarpur businessman shot 4 times saved his life by help of garment shopkeeper
X
bihar news crime muzaffarpur businessman shot 4 times saved his life by help of garment shopkeeper

  • 20سیکنڈ میں واردات کو انجام دیکر بائک سے بھاگے اپرادھی 
  • سی سی ٹی وی کیمرے کی پھٹیج سے پولیس کر رہی پہچاننے کا پریاس

Dainik Bhaskar

Jun 13, 2019, 10:26 AM IST

 

مظفر پور.نجی ٹور اینڈ ٹریولس ایجینسی کے سنچالک نشانت ٹھاکر عرف سونو کو بائک سوار اپرادھیوں نے دوکان میں گھس کر تابڑ توڑ8راؤنڈ فائرنگ کر اسے گولی مار دی۔ نشانت کو4گولی لگی ہیں۔3پیٹ میں و ایک ہاتھ میں ہے۔ گھٹنا برہمپرا ستھت املیچٹی کی ہے۔ جہاں نشانت صبح قریب7بجے دوکان کھول کر اندر بیٹھا تھا۔7بجکر27منٹ45سیکنڈ پر سفید رنگ کا شرٹ پہنے ایک اپرادھی اسکی دوکان میں گھس کر4گولی مار دی۔ نشانت کے پیٹ میں تین و بانہہ میں ایک گولی لگی ہے۔ واردات کو انجام دیکر گولی مارنے والا اپرادھی7بجکر28منٹ5سیکنڈ پر دوڑتے ہوئے باہر آ گیا۔ 

 

اپرادھی کے آنے و واردات کو انجام دیکر بھاگنے کا درشیہ بغل میں لگے سی سی ٹی وی میں قید ہو گیا ہے۔ واردات کے بعد ایس ایس پی منوج کمار,سٹی ایس پی نیرج کمار سنگھ سمیت برہمپرا,کاجی موہمدپر,نگر تھانہ کی پولیس سمیت ایسارئیپھ کے جوان پہنچے۔ ایس ایس پی و انیہ پولیس ادھیکاریوں نے گھٹناستھل پر چھان بین کی۔ جانچ کے دوران,نشانت کے کاریالیہ سے پسٹل کا4کھوکھا برآمد کیا گیا ہے۔ 

 

کاریالیہ میں جگہ جگہ خون پسرا تھا۔ فرش پر گرا ہوا دو موبائل بھی ملا۔ پولیس نے اسٹیشن روڈ تک کئی دوکان و ہوٹلوں میں لگے سی سی ٹی وی کیمرے کو کھنگالا۔ سٹی ایس پی نیرج کمار سنگھ نے بتایا که4کھوکھا برآمد کیا گیا ہے۔ گھٹنا کا کارن ابھی سپشٹ نہیں ہے۔ آپریشن میں نشانت کے شریر سے تین گولی نکالی گئی۔ اسکی حالت آئیسیو میں ستھر ہے۔ دیر شام تک بیان درج نہیں کیا جا سکا۔ اس سے پہلے اسپتال میں چکتسک کے نہیں رہنے پر نشانت کے علاج میں دیری ہوئی۔ اسے لیکر پرجن غصے میں آ کر ہنگامہ کرنا شروع کر دیا۔ 

 

ہر دن صبح7بجے نشانت ہی کھولتے ہیں دفتر 
کاریالیہ کرمی اوپیندر کمار نے بتایا که نشانت مول روپ سے اورائی کے ببھنگاما کا رہنے والا ہے۔ ورتمان میں بیریا ستھت آواس نگر میں پریوار کے ساتھ رہتا ہے۔ اسکے پتا للت موہن ٹھاکر رٹائرڈ ریل کرمی ہیں۔ قریب5سال سے زیادہ ہو گئے وہاں کاریالیہ کھولے ہوئے۔ حال میں اسکا کسی سے کوئی جھگڑا نہیں ہوا تھا۔ ہر دن صبح قریب7بجے وہ کاریالیہ پہنچتے ہے اور شام کے7بجتے بجتے واپس گھر چلے جاتے ہیں۔ انکی ایک پتری ہے۔ نشانت کا ریلوے اسٹیشن کے ایک کلرک سے وواد چلنے کی بات بتائی گئی ہے۔ کچھ دن پہلے چکر روڈ کے ایک پرانے ساتھی سے ایڈمشن کنسلٹینسی ایجینسی کو لیکر بھی عداوت کی بات سامنے آ رہی ہے۔ 

 

فرجی نمبر والی بائک چھوڑ بھاگا اپرادھی 
واردات کے بعد کمپنیباگ روڈ میں مظفر پور کلب کے پاس بلیک پلسر لاوارش ستھتی میں ملی۔ پولیس کو شک ہے نشانت کو گولی مارنے والے دونوں اپرادھی اسی بائک سے آئے ہو نگے۔ واردات کے بعد لاوارش چھوڑ کر انیہ واہن سے فرار ہو گئے۔ اسکے کئی ساتھی کمپنیباگ روڈ,جورنچھپرا اور اسٹیشن روڈ میں رہے ہو نگے,تاکہ پھنسنے پر ساتھی کو آسانی سے نکال سکے۔ مظفر پور کلب کے پاس سے لاوارش ملی بائک کو ضبط کر لیا گیا ہے۔ بائک پر پینٹ سے پٹنہ کا نمبر لکھا ہے۔ پولیس کا ماننا ہے که اپرادھیوں نے غلط نمبر لگایا ہوگا۔ بائک بھی چوری کی ہوگی۔ 

 

بھگوانپر کا ٹکٹ کٹانے کی بات کہی,پھر تڑتڑائی گولیاں داغ دی 
صبح قریب7بجے کاریالیہ کھولنے کے بعد اپنے کاؤنٹر پر بیٹھا تھا۔ سفید رنگ کے شرٹ میں ایک یووک اندر آیا۔ اسنے بھگوانپر کے لئے ٹکٹ کی بات کہی۔ میں نے پوچھا بھگوانپر کہاں,جواب دیا که اسکا ایک ساتھی باہر ہے۔ وہ آ رہا ہے۔ اسکے بعد میں کمپیوٹر کھولنے لگا۔ تب تک وہ باہر جاکر دوبارہ اندر آیا۔ کمپیوٹر کھول کر اسکی طرف دیکھا ہی تھا کی وہ پسٹل نکال کر تڑاتڑ فائرنگ کرنے لگا۔ میں چلاّنے لگا کاہے گولی مار رہے ہو۔ قریب8راؤنڈ فائرنگ کے بعد تیزی سے باہر بھاگ گیا۔ اسے پکڑنے کی کوشش کی۔ پرنتو,میں کاریالیہ کے باہر ہی لڑکھڑا کر گر گیا۔ درد سے چھٹپٹا رہا تھا۔ دیکھا,ایک کالے رنگ کا شرٹ پہنے ہوا تھا۔ وہ بہار میں بائک سٹارٹ کر رکھا تھا۔ دونوں بائک سے تیزی سے بھاگ نکلے۔ پاس کے ایک چائے دوکاندار نے آٹو سے بیریا ستھت ماں جان کی اسپتال پہنچایا۔

(جیسا که گھائل نشانت ٹھاکر نے بتایا)

 

COMMENT
Web Tranliteration/Translation