Loading...
Bihar News In Hindi : couple gave plants to guests of wedding reception |رسیپشن میں آئے مہمانوں کو ور ودھو نے تحفے میں دیئے پودے- Dainik Bhaskar

مثال/ رسیپشن میں آئے مہمانوں کو ور ودھو نے تحفے میں دیئے پودے



couple gave plants to guests of wedding reception
X
couple gave plants to guests of wedding reception

  • بہٹا کے وشنپرا گاؤں میں دمپتی نے پیش کیا انوٹھا اداہرن
  • مہمانوں سے انکے بچوں کی شادیوں میں بھی پودے بانٹنے کی اپیل

Dainik Bhaskar

Jul 12, 2019, 04:41 AM IST

بہٹا. وشنپرا گاؤں میں ایک شادی سماروہ میں انوٹھا اداہرن پیش کیا گیا۔ وشنپرا نواسی پپو سنگھ کے پتر گوپال سنگھ و پلّوی کی شادی کے بعد آیوجت رسیپشن میں ور ودھو نے آگنتکوں کا سواگت اپنے ہاتھ میں لئے پھلدار و چھایادار ورشوں کے پودے دیکر کیا۔

 

ساتھ ہی مہمانوں سے اپنے بچوں کے بھوشیہ کے لئے اپنے گھر کی شادیوں میں بھی پودے بانٹنے کی اپیل کر رہے تھے تاکہ ایک بڑی سی ویوہ رچنا بنے اور آنے والے دشکوں میں ہم پریاورن کی رکشا میں تیزی سے آگے بڑھ سکیں۔ اس موقعے پر ایک ہزار سے ادھک پودھوں کا وترن کراکر پپو سنگھ نے کہا که پریاورن کی رکشا کے لئے بڑے قدم کی ضرورت ہے۔

 

پودے بھی آپکے بچے

دمپتی کا کہنا ہے که شادی میں کئی پرکار کے اناوشیک خرچ کرتے ہیں,جسکے بنا بھی شادی سپھل ہو سکتی ہے۔ ایسے میں اگر شادی میں پودھا دینے و لگانے کا سنکلپ جوڑ دیا جائے که پودے بھی آپکے بچے ہیں۔ اسکی رکشا کریں اور زیادہ لگائیں تو ایک بڑا لکشیہ کور ہو جائیگا۔ اگر50فیصدی لوگ بھی اس جنجاگرن سے پربھاوت ہوکر آگے بڑھتے ہیں تو بھوشیہ میں فائدے کا سہج اندازہ لگایا کا سکتا ہے۔

 

ذمیداری سمجھ کر آگے آ رہے لوگ

گلوبل وارمنگ کے اس دور میں پریاورن کو ہوئے نقصان سے اب شائد کی کوئی اپرچت ہو۔ بھیشن گرمی و ٹھنڈ کے ساتھ بیموسم برسات اسکا اداہرن ہے۔ لگاتار ہو رہی پیڑوں کی کٹائی تتھا کلکارکھانوں سے نکلنے والے دھوئیں نے سب کو اپنی بربادی احساس کرا دیا ہے۔ اس بڑی چنوتی کے بیچ لوگوں نے خود ہی پہل کرنی شروع کر دی ہے۔ چھہ جولائی کو سوتنترتا سینانی دیوجنم سنگھ کی پتنی جان کی دیوی کے شرادھ کے موقعے پر انکے پرجنوں نے500پودے لگائے تھے۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation