Loading...
Bihar News In Hindi : Bihar CM Nitish Kumar Cabinet Decision, Abandoning Elderly Parents will Land Son, Daughters in Jail |وردھ ماتا پتا کی سیوا نہیں کرنے والے کو ہو سکتی ہے جیل,ضمانت بھی نہیں ملے گی- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • Bihar
  • Patna
  • Bihar CM Nitish Kumar Cabinet Decision, Abandoning Elderly Parents will Land Son, Daughters in Jail

بہار/ وردھ ماتا پتا کی سیوا نہیں کرنے والے کو ہو سکتی ہے جیل,ضمانت بھی نہیں ملے گی



Bihar CM Nitish Kumar Cabinet Decision, Abandoning Elderly Parents will Land Son, Daughters in Jail
X
Bihar CM Nitish Kumar Cabinet Decision, Abandoning Elderly Parents will Land Son, Daughters in Jail

  • مکھیہ منتری نتیش کمار کی ادھیکشتا میں ہوئی راجیہ کیبنیٹ کی بیٹھک میں لیا فیصلہ
  • ماتا پتا کا اپمان کرنے پر5000رپئے آرتھک دنڈ یا تین ماہ قید کی سجا
  • سمپتی اپنے نام کرانے کے بعد ماتا پتا کو گھر سے نکالا تو ردّ ہوگا نبندھن

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 04:34 PM IST

پٹنہ. بیٹے بیٹی دوارہ وردھ ماتا پتا کی سیوا نہ کرنے سمبندھی معاملے سامنے آنے پر بہار سرکار نے بڑا فیصلہ کیا ہے۔ ساماجک سرکشا قانون کے تحت اب بجرگوں کی سیوا نے کرنے والے بیٹا بیٹی جیل تک جا سکتے ہیں۔ اس سے سمبندھی شکایت ہوئی تو کارروائی ہوگی,آروپی کو ضمانت تک نہیں ملے گی۔ اب تک بجرگوں کی سیوا کو انواریہ بنایا گیا تھا,لیکن ایسا نہ کرنے والوں کے خلاف سخت قانونی کارروائی کا پراودھان نہیں تھا۔

 

یہ فیصلہ منگلوار کو مکھیہ منتری نتیش کمار کی ادھیکشتا میں ہوئی راجیہ کیبنیٹ کی بیٹھک میں لیا گیا۔ بیٹھک میں ماتا پتا اور ورشٹھ ناگرکوں کا بھرن پوشن اور کلیان ادھنیم میں سنشودھن کیا گیا۔ اسکے تحت,راجیہ میں وردھ ماتا پتا کے انادر کے معاملوں میں سنوائی کی ویوستھا میں بدلاؤ کیا گیا۔ اب ایسے معاملوں میں اپیل کی سنوائی کے لئے گٹھت ادھکرن کے ادھیکش ضلعے کے ڈیئیم ہو نگے۔ پہلے جلا پریوار نیایالیہ کے پردھان نیایادھیش اسکے ادھیکش ہوتے تھے۔ راجیہ سرکار نے یہ کارروائی بہار راجیہ ودھک سیوا پرادھکار کی سفارش پر کی۔ پرادھکار نے ستمبر2018میں ہی راجیہ سرکار کو یہ سجھاؤ دیا تھا۔

 

بزرگ کو سمپتی سے نہیں کر پائیں گے بیدخل
نئے پراودھان کے انوسار وردھ ماتا پتا کا اپمان کرنے پر5000رپئے آرتھک دنڈ یا تین ماہ قید یا دونوں سجا ایک ساتھ ہو سکتی ہے۔ اگر سنتان نے سمپتی اپنے نام کرانے کے بعد ماتا پتا کو گھر سے نکال دیا ہے تو ایس ڈی او اسکے نبندھن کو نرست کرینگے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation