Loading...
Movie Review: The accidental prime minster |پورو پی ایم منموہن کی ہی طرح بہت زیادہ'بول'نہیں پائی'د ایکسیڈینٹل پرائم منسٹر',ملے صرف دو سٹار- Bollywood News In Hindi,بالی وڈ سماچار
--Advertisement--

رویو/ پورو پی ایم منموہن کی ہی طرح بہت زیادہ'بول'نہیں پائی'د ایکسیڈینٹل پرائم منسٹر',ملے صرف دو سٹار

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 04:30 PM IST


Movie Review: The accidental prime minster
Movie Review: The accidental prime minster
X
Movie Review: The accidental prime minster
Movie Review: The accidental prime minster

  • راجنیتک اتھل پتھل کے بیچ\'کمزور\'پردھان منتری کی جدوجہد دکھاتی ہے فلم
  • منموہن سنگھ کے میڈیا صلاحکار رہے سنجے بارو کی کتاب پر آدھارت ہے

سٹار ریٹنگ 2/5
سٹارکاسٹ انوپم خیر,اکشے کھنہ,سجین برنیٹ,اہانا کمرا 
ڈایریکٹر وجے گٹے
پروڈیوسر پین انڈیا لمٹیڈ,سنیل ووہرا,دھول گاڑا
میوزک سدیپ رائے,سادھو تیواری 
جانر بایوپک 
رننگ ٹائم 1گھنٹے50منٹ

 

 

شبھا شیٹ‌ٹی ساہا/بالی وڈ ڈیسک. وجے گٹے کے نردیشن میں بنی د ایکسیڈینٹل پرائم منسٹر رلیز ہو گئی ہے۔ فلم پورو پردھان منتری منموہن سنگھ کی لائف پر بیسڈ ہے۔ یہ انہیں کے میڈیا صلاحکار سنجے بارو کی2014میں آئی کتاب د ایکسیڈینٹل پرائم منسٹر پر آدھارت ہے۔ فلم میں اکشے کھنہ نے سنجے بارو کا رول ادا کیا ہے اور پوری فلم میں وہی منموہن سنگھ کی کہانی سناتے نظر آتے ہیں۔ 

فلم کی خاص باتیں

  1. فلم2004سے2009تک یو پی اے شاسن کے دوران ستاروڑھ پارٹی کے کچھ رہسیوں کو سامنے لانے کا پریاس کرتی ہے۔ اس دوران منموہن سنگھ پردھان منتری تھے۔ پردھان منتری جسے ایک پرتبھاشالی لیکن'کمزور'پردھان منتری کے روپ میں چترت کیا گیا ہے,جو انت میں پارٹی ادھیکش سونیا گاندھی کے ہاتھ کٹھپتلی بن کر رہ گیا۔ واستو میں فلم سونیا,راہل اور انکے قریبی سلاہکاروں کو کرور مہتواکانکشی اور ابھیمانی راجنیتک کھلاڑیوں کے روپ میں چترت کرتی ہے,جبکہ منموہن سنگھ کو ایسے ویکتی کے روپ میں دکھایا گیا ہے جو دیش کے لئے اچھا کرنے کا ارادہ رکھتا ہے,لیکن گاندھی پریوار کی اور سے لگاتار دباوٴ اور مینیپلیوٹو سکلس کی کمی کے کارن واستو میں ایسا نہیں کر پاتا۔ 

  2. فلم کی سب سے اچھی بات کلاکاروں کا ابھنیہ ہے۔ سونیا گاندھی کی بھومکا نبھانے والی سزین برنیٹ شاندار ہیں,کیونکہ وہ شریمتی گاندھی کے طور طریقوں اور ویکتتو کا کافی سٹیک روپ سے انوکرن کرتی ہیں۔ لیڈ رول میں انوپم خیر منموہن کی طرح ہی دکھتے اور بولتے ہیں۔ حالانکہ انکی چال مول وشیہ کا انوکرن کرنے کی تلنا میں مذاق ادھک اڑاتی ہے۔ راہل گاندھی کے روپ میں ارجن ماتھر اور پرینکا گاندھی کے روپ میں اہانا کمرا کے پاس بہت کچھ کرنے کو نہیں ہے۔ اکشے کھنہ آتموشواس اور آسانی کے ساتھ بارو کی بھومکا میں فٹ بیٹھتے ہیں۔ اکشے کا چارم نشچت روپ سے ایک بہتر فلم کا حقدار تھا۔

  3. فلم اپنے جونر کو لیکر کنپھیوج لگتی ہے اور ایک ڈاکیو ڈراما کی طرح محسوس ہوتی ہے۔ بیکگراؤنڈ میوزک فلم سے بالکل میچ نہیں کرتا۔ 

Astrology
Click to listen..
Web Tranliteration/Translation