Loading...
bhumi pednekar will play Teenage Role. |دادی کا رول نبھانے کے بعد اب اپنی اگلی فلم میں ٹین ایج لڑکی بنینگی بھومی پیڈنیکر- Bollywood News In Hindi,بالی وڈ سماچار

چیلنج/ دادی کا رول نبھانے کے بعد اب اپنی اگلی فلم میں ٹین ایج لڑکی بنینگی بھومی پیڈنیکر



bhumi pednekar will play Teenage Role.
bhumi pednekar will play Teenage Role.
bhumi pednekar will play Teenage Role.
X
bhumi pednekar will play Teenage Role.
bhumi pednekar will play Teenage Role.
bhumi pednekar will play Teenage Role.

Dainik Bhaskar

May 22, 2019, 10:23 AM IST

بالی وڈ ڈیسک. بھومی پیڈنیکر کی پہچان بالی وڈ میں چیلینجنگ رول ایکسیپٹ کرنے والی ابھینیتری کے روپ میں ہوتی ہے۔ اپنی پہلی ہی فلم دم لگا کے ہئیشا میں انہوں نے ایک اوورویٹ مہلا کے چیلینجگ رول کو نبھایا تھا اور ورتمان میں سانڈ کی آنکھ فلم میں وہ87سال بوڑھی شوٹر دادی کا رول کر رہی ہیں۔

 

اب انکی اپکمنگ فلم ڈالی کٹی اور چمکتے ستارے میں بھی بھومی نے ایک ایسے ہی چیلینجنگ رول کو ایکسیپٹ کیا ہے۔ اس میں بھومی ایک ٹین ایج لڑکی کے رول میں ہیں۔ اس رول کو کرنے کی پشٹی خود انہوں نے کی ہے۔29سال کی بھومی کو اس رول میں اپنی واستوک عمر سے کافی چھوٹا دکھنا تھا۔ یہ انکے لئے بہت بڑا چیلنج تھا۔ انہیں رول کی سکن میں تو خود کو ڈھالنا ہی تھا,ساتھ ہی ٹین ایج گرلس کی امیچیرٹی کو بھی پردے پر دکھانا تھا۔ پر اس سب کے باوجود انہوں نے یہ چیلنج ایکسیپٹ کیا۔
 

النکرتا شریواستو ہیے ڈایریکٹر

  1. کیسی ہوگی فلم کی کہانی

    فلم کی کہانی ٹین ایج گرلس کے لو ایٹ پھرسٹ سائٹ,بگاوتی طیور اور بدلے کی بھاونا پر بیسڈ ہو سکتی ہے۔ اسے لپسٹک انڈر مائے برقعہ فیم النکرتا شریواستو ڈائریکٹ کر رہی ہیں۔ بھومی کے علاوہ اس میں کونکنا سین شرما و کبرا سیت بھی ہیں۔ 

  2. ایج کا ٹاپک بالی وڈ میں ہاٹ

    بالی وڈ پھلموں میں ان دنوں عمر کی چرچا بھی ٹاک آف د ٹاؤن بنی ہوئی ہے۔ ایج گیپ پر اجے دیوگن اور رکل پریت سنگھ‘دے دے پیار دے’لیکر آئے۔ آگے عالیہ اور سلمان کی انشااللہ بننے والی ہے۔ تاپسی پنو اور بھومی پیڈنیکر‘سانڈ کی آنکھ’میں دادیوں کے رول میں ہیں۔‘بھارت’میں سلمان بھی بزرگ کے ایک کیریکٹر میں ہے۔

  3. اس رول پر کیا کہتی ہیں بھومی چیلنج کیسا تھا؟

    اس میں میں ارلی20ایج کی لڑکی کٹی کا رول پلے کر رہی ہوں۔ یہ شریرک سے زیادہ مانسک روپ سے کافی چیلینجنگ فلم رہی۔ فلم میں کیا؟ ٹینیج عمر میں اس دہلیز پر یووتیوں کے پہلے پیار کو لیکر کیا احساس اور ججبات ہوتے ہیں,یہ دکھایا جائیگا۔
     

  4. رول کیسا ہے؟

    ٹین ایج گرلس بہت سوچ سمجھ کر اور نپے تلے قدم نہیں اٹھاتیں۔ فلم میں یہی سب ہے که کٹی اس اپروچ سے کیسے زندگی کے انٹینس حالات سے بھی باربار باہر نکلتی رہتی ہے۔
     

  5. تیاری کیسے کی؟

    اصل میں اس عمر کی میں ہوں نہیں۔ ایسے میں اس کردار کے لئے کافی ساری چیزیں بھلانا پڑیں۔ اس میں میں کاسٹیوم کے ذریعے ایک الگ اوتار میں نظر آؤنگی۔ میں بڑی ایکسائٹیڈ ہوں۔
     

  6. کیا سیکھنے ملا؟

    کٹی سے مجھے کافی کچھ سیکھنے کو بھی ملا۔ وہ یہ که انسان کو ہر وقت کیلکلیٹو ہیل نہیں رہنا چاہئیے۔ مجھے اسکے انوسینس سے کافی پیار ہو گیا۔

  7. کیسے کی رول کی تیاری

    مینٹل ایڈیپشن

     

    • ٹین ایج میموریج میں جانا پڑا۔
    • کشور ویا کی لڑکیوں کی سائکولاجی کو سمجھنا پڑا۔
    • میچیور ایج کی کافی ساری چیزیں انلرن کرنی پڑیں۔

     

    لک اینڈ اپیرینس

    • ینگ گرلس کے ہر طرح کے کاسٹیم ٹرائی کئے,اسلئے بھومی اسے کاسٹیوم ڈراما بھی کہتی ہیں۔
    • ڈپھرینٹ لک ہیتسپیشل میک اپ کا سہارا

    فزیکل ٹرانسپھارمیشن

    • ویٹ4-5کلو کم کیا۔
    • کوئی ڈراسٹک ڈائٹ پلان فولو کئے بنا ہی ویٹ کم کیا۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation