Loading...
This is what Javed Akhtar thinks about the Kathua case verdict |جاوید اختر نے کہا دوشیوں کو موت کی سجا دینے سے کچھ نہیں ہوتا- Bollywood News In Hindi,بالی وڈ سماچار

کٹھوا ریپ کیس/ جاوید اختر نے کہا دوشیوں کو موت کی سجا دینے سے کچھ نہیں ہوتا



This is what Javed Akhtar thinks about the Kathua case verdict
X
This is what Javed Akhtar thinks about the Kathua case verdict

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 06:44 PM IST

بالی وڈ ڈیسک.حال ہی میں کورٹ دوارہ کٹھوا ریپ کیس کے تین اپرادھیوں کو عمر قید کی سجا سنانے کے فیصلے پر فلم لیکھک جاوید اختر نے اپنی رائے رکھی ہے۔

 

موت کی سجا سے کم نہیں ہوتے اپرادھ:انہوں نے کہا, ‘مجھے پتہ ہے که کچھ لوگ اس فیصلے سے ناخوش ہیں,کیونکہ انکو لگتا ہے که اس اپرادھ کے لئے دوشیوں کو موت کی سجا دینی چاہئیے تھی۔ سچ بتاؤں تو موت کی سجا اپرادھ کم نہیں کرتی,کیونکہ جہاں پر بھی کیپٹل پنشمینٹ کو بند کر دیا ہے وہاں اپرادھ کم نہیں ہوا,بلکہ زیادہ ہی ہوا ہے۔ تو میں یہ نہیں کہہ پاؤنگا که ان اپرادھیوں کو موت کی سجا دینا چاہئیے یا نہیں۔’ جاوید نے یہ بھی کہا که عمر قید کی سجا پانے والوں کو پورا جیون جیل میں ہی رکھنے کا نیم بنانا پڑےگا۔

 

پہلے بھی دے چکے ووادت بیان:اس سے پہلے پچھلے مہینے جاوید اختر ایک ووادت بیان دیکر سرخیوں میں آئے تھے۔ انہوں نے بھوپال میں کہا تھا  "برقعے کے بارے میں مجھے جانکاری کم ہے۔ اپنے گھر میں بھی میں نے برقعے کا چلن نہیں دیکھا۔ شری لنکا میں جو پرتیبندھ لگایا گیا ہے,وہ بھی چہرے کو ڈھنکنے کو لیکر ہے۔ مجھے برقعے پر پرتیبندھ سے کوئی آپتی نہیں,لیکن سرکار گھوشنا کرے که راجستھان میں کوئی مہلا گھونگھٹ نہیں ڈالیگی۔"اس بیان کے بعد کافی وواد ہوا تھا جسکی انہیں صفائی بھی دینی پڑ گئی تھی۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation