Loading...
Bollywood News In Hindi : Shahid Kapoor Reveals Kareena Kapoor Did Not Invited Him In Her Wedding |نیہا دھوپیا کے چیٹ شو میں بولے شاہد کپور پرینکا نے شادی میں بلایا تھا,قرینہ نے نہیں- Bollywood News In Hindi,بالی وڈ سماچار

بیئیپھئیپھ ود ووگ/ نیہا دھوپیا کے چیٹ شو میں بولے شاہد کپور پرینکا نے شادی میں بلایا تھا,قرینہ نے نہیں



پرینکا چوپڑا,شاہد کپور اور قرینہ کپور۔ پرینکا چوپڑا,شاہد کپور اور قرینہ کپور۔
شاہد کپور اور پرینکا چوپڑا۔ شاہد کپور اور پرینکا چوپڑا۔
قرینہ کپور اور شاہد کپور۔ قرینہ کپور اور شاہد کپور۔
کیارا آڈوانی کے ساتھ شاہد کپور کبیر سنگھ کے ایک سین میں۔ کیارا آڈوانی کے ساتھ شاہد کپور کبیر سنگھ کے ایک سین میں۔
شاہد کپور اور میرا راجپوت۔ شاہد کپور اور میرا راجپوت۔
X
پرینکا چوپڑا,شاہد کپور اور قرینہ کپور۔پرینکا چوپڑا,شاہد کپور اور قرینہ کپور۔
شاہد کپور اور پرینکا چوپڑا۔شاہد کپور اور پرینکا چوپڑا۔
قرینہ کپور اور شاہد کپور۔قرینہ کپور اور شاہد کپور۔
کیارا آڈوانی کے ساتھ شاہد کپور کبیر سنگھ کے ایک سین میں۔کیارا آڈوانی کے ساتھ شاہد کپور کبیر سنگھ کے ایک سین میں۔
شاہد کپور اور میرا راجپوت۔شاہد کپور اور میرا راجپوت۔

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 03:41 PM IST

بالی وڈ ڈیسک.شاہد کپور کیارا آڈوانی کے ساتھ21جون کو رلیز ہونے جا رہی فلم کبیر سنگھ کو پرموٹ کرنے نیہا دھوپیا کے چیٹ شو بیئیپھئیپھ ود ووگ میں پہنچے۔ رپورٹس کے مطابق یہاں انہوں نے اپنی ایکسگرلپھرینڈس کی شادی کو لیکر بات کی۔ انہوں نے بتایا که پرینکا چوپڑا نے پچھلے سال جب نک جوناس سے شادی کی تو انہوں نے انہیں ممبئی میں ہوئے رسیپشن میں بلایا تھا۔ جب شاہد سے قرینہ کی شادی کو لیکر سوال کیا گیا تو انہوں نے کہا, "مجھے یاد نہیں,یہ بہت پہلے کی بات ہو گئی۔ مجھے نہیں لگتا تھا که میں انوائٹ بھی کیا گیا تھا؟"

شاہد نے خود کو بتایا زیادہ سیکسٹر

  1. -جب نیہا دھوپیا نے شاہد سے پوچھا که انمیں اور میرا(پتنی)میں سے کون زیادہ سیکسٹر ہے؟ تو انہوں نے خود کا نام کیا۔ حالانکہ,اسکے آگے انہوں نے کہا, "برابر ہی ہیں۔ گو اینڈ ٹیک ہوتا ہے۔ ہم پتی پتنی ہیں,اسلئے زیادہ سیکسٹر ہونے کی ضرورت ہی نہیں ہوتی۔"

  2. رنگ دے بسنتی نہ کرنے کا افسوس ہے

    -شاہد نے بتایا که انہیں عامر خان سٹارر رنگ دے بسنتی میں رول آفر کیا گیا تھا۔ وہ کہتے ہیں, "مجھے یہ فلم نہ کرنے کا افسوس ہے۔ اس میں مجھے وہ رول آفر ہوا تھا,جو بعد میں سدھارتھ نے کیا۔ جب میں نے سکرپٹ پڑھی تو میں رو پڑا تھا۔ یہ مجھے بہت پسند آئی تھی۔ لیکن دربھاگیہ سے اسکے لئے سمیہ نہیں نکال پایا۔"جب شاہد سے پوچھا گیا که کوئی ایسی فلم بھی ہے,جسے لیکر انہیں لگتا ہے که نہیں کرنی چاہئیے تھی؟ تو انہوں نے کہا, "شاندار۔ یہ فلم دیکھنے کے بعد میں خود کنپھیوج ہو گیا تھا۔"

  3. پدماوت سے دیپکا کو بتایا بہتر کو سٹار

    -شاہد نے رنویر سنگھ اور دیپکا پادکون کے ساتھ ڈایریکٹر سنجے لیلا بھنسالی کی فلم پدماوت میں ساتھ کام کیا تھا۔ نیہا نے جب ان سے رنویر اور دیپکا میں سے کسی ایک کو بہتر کو سٹار کے طور پر چننے کو کہا تو انہوں نے دیپکا کا نام لیا۔ شاہد کہتے ہیں, "مجھے لگتا ہے که ایسا اسلئے تھا,کیونکہ انکا اور میرا کردار زیادہ کنیکٹ رہتا ہے۔ رنویر سے زیادہ میں نے دیپکا کے ساتھ سکرین شیئر کی تھی۔"فلم میں شاہد نے مہاراول رتن سنگھ اور دیپکا نے انکی پتنی پدماوتی کا کردار نبھایا تھا۔ وہیں رنویر علاءالدین خلجی کی بھومکا میں دکھائی دیئے تھے۔ شاہد اور کیارا سٹارر کبیر سنگھ21جون کو رلیز ہو رہی ہے۔ 

COMMENT
Web Tranliteration/Translation