Loading...
Centre Government Clarification soon on CEA Arvind Subramanian GDP Claim |اروند سبرمنین کے دعووں پر سرکار نے کہا جلد بندوار طریقے سے کھنڈن کرینگے- Dainik Bhaskar

جی ڈی پی/ اروند سبرمنین کے دعووں پر سرکار نے کہا جلد بندوار طریقے سے کھنڈن کرینگے



پورو مکھیہ آرتھک صلاحکار اروند سبرمنین۔ پورو مکھیہ آرتھک صلاحکار اروند سبرمنین۔
X
پورو مکھیہ آرتھک صلاحکار اروند سبرمنین۔پورو مکھیہ آرتھک صلاحکار اروند سبرمنین۔

  • سبرمنین کے مطابق2011-12سے2016-17کے بیچ وکاس در اوسط2.5%زیادہ آن کی گئی
  • سبرمنین نے ہارورڈ یونیورسٹی میں پرکاشت اپنے ایک ریسرچ پیپر میں ایسا کہا

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 06:51 PM IST

نئی دہلی.پردھان منتری کی آرتھک صلاحکار پریشد(ایئیسی پی ایم)نے جی ڈی پی کے آنکڑوں کو لیکر پورو مکھیہ آرتھک صلاحکار اروند سبرمنین کے دعوے بدھوار کو خارج کر دیئے۔ پریشد نے کہا ہے که سبرمنین کے دعووں کا جلد بندوار کھنڈن کیا جائیگا۔ 

سبرمنین نے ایک ریسرچ پیپر میں دعویٰ کیا ہے که2011-12اور2016-17کے بیچ دیش کی جی ڈی پی وکاس در اوسط2.5%ادھک آن کی گئی۔ جی ڈی پی گروتھ کی گننا کے لئے نئے پیمانے اپنانے کی وجہ سے ایسا ہوا۔ ورش2011-12اور2016-17کے بیچ جی ڈی پی گروتھ ریٹ4.5%ہونی چاہئیے۔ لیکن,آدھکارک انومان میں اسے قریب7%بتایا گیا۔ 

ایئیسی پی ایم نے کہا ہے که آنکڑوں کو سنسنی خیز بنانے کی کوشش دیش کی سانکھیکی ویوستھا کی گنوتا اور سوایتتا کے نجرئے سے اچھی بات نہیں ہے۔ پورو مکھیہ آرتھک صلاحکار یہ بات سمجھتے ہیں۔ 
 

‘مکھیہ آرتھک صلاحکار رہتے ہوئے ہی ایسے مدعے اٹھانے چاہئیے تھے’
ایئیسی پی ایم کا کہنا ہے که ڈا.سبرمنین کو مکھیہ آرتھک صلاحکار رہتے ہوئے ہی ایسے مدعے اٹھانے چاہئیے تھے۔ حالانکہ,وکاس در کے آنکڑوں کو سمجھنے کے لئے وہ وقت لے چکے ہیں لیکن ابھی بھی انشچت کی ستھتی میں ہیں۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation