Loading...
Here are some financial planning ideas for the Sandwich Generation | 'سینڈوچ جنریشن'میں قدم رکھنے سے پہلے کریں کچھ ضروری فائنینشیل پلاننگ- Dainik Bhaskar

'سینڈوچ جنریشن'میں قدم رکھنے سے پہلے کریں کچھ ضروری فائنینشیل پلاننگ/ 'سینڈوچ جنریشن'میں قدم رکھنے سے پہلے کریں کچھ ضروری فائنینشیل پلاننگ

سینڈوچ جنریشن وہ پیڑھی ہے,جو ایک ہی سمیہ پر بچوں کے ساتھ ساتھ اپنے ماں باپ کا خرچ بھی اٹھاتی ہے۔

Dainik Bhaskar

Jan 08, 2019, 01:05 PM IST
Here are some financial planning ideas for the Sandwich Generation


آپ سبھی نے ینگ جنریشن,اولڈ جنریشن کے بارے میں تو سنا ہی ہوگا,پر آپ میں سے کچھ ہی لوگ ہو نگے جو سینڈوچ جنریشن کونسیپٹ سے پرچت ہو نگے۔ سینڈوچ جنریشن شبد بھارتیہ نسلکیاس پیڑھی کی پرستھتیوں کے لئے انوروپ ہے جو اپنے بچوں کے ساتھ ساتھ اپنے ماں باپ کا خرچ بھی اٹھاتے ہیں۔ اسلئے کئی بار یہ پیڑھی اپنے آپ کو دو پیڑھیوں کے بیچ میں پھنسا ہوا محسوس کرتی ہے اسی کارن سے اس پیڑھی کو سینڈوچ جنریشن کہا جاتا ہے۔


اس جنریشن کے لوگوں کو آرتھک روپ سے مضبوط ہونا بھی بہت ضروری ہے,کیونکہ کئی بار جیون کے اس پڑاو میں وبھن سطروں پر چنوتیاں اچانک بڑھنے لگتی ہیں جیسے بوڑھے ماتا پتا کے سواستھ سمبندھی خرچے,بڑھتے بچوں کی پڑھائی اور بھوشیہ کی پلاننگ۔ ساتھ ہی اسی سمیہ ویکتی اپنے لئے ہیلتھ یا رٹائرمینٹ پلاننگ بھی کرتا ہے اور اپنے بچوں کی شادی کے خرچ کی تیاری کرتا ہے۔ ان سبھی ضرورتوں کو پورا کرنے میں کئی بار ویکتی پر ذمیداریوں کا بوجھ بڑھ جاتا ہے جس سے گھر خرچ میں اجافا ہونے لگتا ہے۔ ان سبھی کارنوں سے کئی بار اس پیڑھی کے لوگ آرتھک روپ سے اپنے آپ کو اسہائے بھی محسوس کرنے لگتے ہیں جسکی وجہ سے وہ مانسک اور شریرک پریشاننیوں سے جوجھنے لگتے ہیں۔

اگر آپ بھی اس پیڑھی کے پڑاو پر ہیں یا پہنچنے والے ہیں تو جانئے کس طرح کی فائنینشیل پلاننگ آپکے لئے ضروری ہے,تاکہ آپ اپنی آرتھک سمسیاؤں سے بہتر طریقے سے نپٹ سکیں۔


فائنینشیل پراتھمکتاؤں کو پہچانیں:

ذمیداریوں کو نبھانا ایک چنوتی بھرا کام ہو سکتا ہے,خاص طور پر جب بات پریوار کی ہو۔ سینڈوچ جنریشن میں ویکتی سیمت بجٹ کے ساتھ اتنے سارے دایتووں سے گھرا ہوتا ہے جیسے بچوں کی پڑھائی,شادی کا خرچ,اپنا گھر خریدنا آدی اسکے ساتھ ہی فیملی ٹریول اور آواگمن کے لئے واہن خریدنا بھی کافی حد تک پراتھمکتا بن جاتی ہے,جسکے بیچ پھنس کر ویکتی مانسک اور شریرک روپ سے بھی مشکل میں پڑ جاتا ہے۔ اسلئے ہمیشہ گھر اور پریوار کی پراتھمکتا کو سمجھتے ہوئے ہی قدم اٹھائیں,ان چیزوں کو ہمیشہ نذرانداز کریں جو پراتھمکتا کی لسٹ میں سب سے نیچے ہوں۔ ہمیشہ الپکالک اور لمبی اودھی کے لئے پہلے سے ہی پراتھمکتا نردھارت کرنا ایک بہتر سجھاؤ مانا جاتا ہے۔

سینڈوچ جنریشن کے لئے ضروری ہے انشیورینس:

آپکی فائنینشیل سرکشا صرف آپ پر نربھر ہے,کسی اور پر نہیں۔ تو اسلئے لانگ ٹرم انویسٹمینٹ پلان میں نویش کرنا لابھدائک ہوتا ہے۔ خاص طور پر جب آپ سینڈوچ جنریشن کے پڑاو پر ہوں,کیونکہ اس دوران پریوار میں آکسمک خرچے ایک ہی سمیہ پر آ جاتے ہیں چاہے وہ بچوں کی پڑھائی کا خرچ ہو,بوڑھے ماتا پتا کے سواستھ کا خرچ ہو یا خود کے لئے رٹائرمینٹ پلاننگ ہو۔ ان سب خرچوں سے نپٹنے کے لئے وبھن وتیہ سیواؤں کی جانکاری ہونا آوشیک ہے جیسے;پریوار کے لئےمیڈکل انشیورینس,لائف انشیورینس,گاڑیوں کا انشیورینس,ہوم انشیورینس اور یوئیلائیپی(ULIP)پلانس۔ULIP,بیمہ کمپنیوں دوارہ دیا جانے والا ایک ایسا پلان ہے,جسمیں نارمل بیمہ پالسی کے فایدوں سے الگ انویسٹرس کو وتیہ سرکشا کے ساتھ لائف کور کی سودھا بھی ملتی ہے۔ آج کل ایچڈیئیفسی لائف جیسے کئی سنگٹھن اپنے اپبھوکتاؤں کے لئے وبھن آفر لا رہیں ہے جو عام جنتا کے لئے کافی سودھاجنک ثابت ہو رہے ہیں۔ اس طرح کے بیمہ پروڈکٹس اب آپ آسانی سے آن لائن بھی خرید سکتے ہیں۔

ایکسپینسو بجٹ سے بنائیں دوری:

سیونگس کے لئے بجٹ بنانا سینڈوچ جنریشن کے لئے بیحد فائدےمند ثابت ہو سکتا ہے۔ ادھکانش لوگوں کی یہ دھارنا ہوتی ہے که پہلے خرچ کرتے ہیں,اور پھر جو بچیگا اسکا نویش کرینگیں۔ لیکن اس طریقے سے اناوشیک خرچ زیادہ ہوتا ہے جسکی وجہ سے بچت بہت کم ہونے لگتی ہے۔ اسلئے یہ ضروری ہو جاتا ہے که آپ اپنے روزمرہ کے خرچوں کا وشلیشن کریں که آپ کن چیزوں پر کتنا خرچ کر رہے ہیں اور کیا وہ خرچ کہیں پھجول تو نہیں ہے جیسے:بنا کسی ضرورت کے سامانوں کی شاپنگ کرنا,گھر سے باہر پارٹی اور آؤٹنگ کرنا آدی ایسے کچھ اناوشیک خرچے ہیں جو مہینے کی خرچوں کو بڑھا سکتے ہیں۔ اسلئے پہلی پراتھمکتا ہمیشہ گھریلو اور ضروری خرچوں کو دیں نہ که لیابلٹیز پر خرچ کریں,تاکہ ماسک خرچوں کو سویوستھت کیا جا سکے اور ایکسپینسو بجٹ سے بچا جا سکے ہے۔

فائنینشیل چرچا میں پورے پریوار کو سملت کریں:

خاص طور پر یہ دیکھا جاتا ہے که پریواروں میں فائنینشیل فیصلوں کو لیتے سمیہ گھر کے سبھی سدسیوں کو شامل نہیں کیا جاتا۔ لیکن یہ ضروری ہے,که آپکیفائنینشیل پلاننگکے بارے میں پورے پریوار کو جانکاری ہو۔ اس طرح آپکے ماتا پتا کو پتہ چل پاتا ہے که بڑھاپے میں انکی وتیہ ضرورتوں کا خیال رکھنے کے لئے آپ کیا قدم اٹھا رہے ہیں؟ اسی طرح,پتنی اور بچوں کے ساتھ بھی نویش کے فیصلے پر چرچا کرنا مہتوپورن ہے,تاکہ وہ پیسے کے مولیہ کو سمجھیں اور اسی حساب سے اپنے بھوشیہ کی یوجنائیں بنائیں۔ اسکے ساتھ ہی پریوار کے لوگوں و اپنے لئے لائف انشیورینس لیتے سمیہ سبھی سدسیوں کو اس چرچا میں شامل کریں۔


بھارت میں سنیکت پریواروں کا چلن کافی سمیہ سے چلا آ رہا ہے اسلئے یہ ضروری ہے که ہمیشہ پلاننگ کے ساتھ چلا جائے۔ کیونکہ آئے کے بڑھتے ثروتوں کے ساتھ خرچ بھی کافی بڈھ رہیں ہیں جو خوشیوں کے ساتھ چنوتیاں بھی اتپن کر رہیں ہیں۔ تو اگر آپ بھی سینڈوچ جنریشن کا ایک حصہ ہیں یا پھر ہونے والے ہیں تو ان سبھی باتوں کا خیال ضرور رکھیں تاکہ آپ انچاہی فائنینشیل سمسیاؤں سے بچ سکیں۔

X
Here are some financial planning ideas for the Sandwich Generation
COMMENT
Web Tranliteration/Translation