Loading...
Landlord will have to give notice to tenants three months before hiking rent |مکان مالک کو کرایا بڑھانے سے تین مہینے پہلے کرائیدار کو نوٹس دینا ہوگا- Dainik Bhaskar

رپورٹ/ مکان مالک کو کرایا بڑھانے سے تین مہینے پہلے کرائیدار کو نوٹس دینا ہوگا



Landlord will have to give notice to tenants three months before hiking rent
X
Landlord will have to give notice to tenants three months before hiking rent

  • کیندر سرکار ماڈل کرائیداری قانون لانے کی تیاری میں,گرہ منتری امت شاہ کی ادھیکشتا میں انتم روپ دیا جا رہا
  • مکان اور دوکان مالک دو ماہ سے زیادہ کا کرایا ایڈوانس نہیں مانگ سکیں گے

Dainik Bhaskar

Jul 12, 2019, 11:43 AM IST

نئی دہلی. کیندر سرکار نے ماڈل کرائیداری قانون کا پرستاؤ پیش کیا ہے۔ پرستاؤ کے انوسار مکان مالک کاے کرایا بڑھانے سے تین ماہ پہلے لکھت میں نایٹس دینا ہایگا۔ وہیں مکان یا پرسر خالی کرنے کی نایٹس اودھی بیتنے کے بعد بھی اس میں کرائیدار کے رکے رہنے پر اسے داے بار دایگنا کرایا دینا ہایگا اور اس سے زیادہ سمیہ تک رہنے پر چار گنا زیادہ کرایا دینا ہایگا۔

 

دیش میں کرایا قانون کاے نئے سرے سے لاگو کرنے کے لئے سرکار نے اسے تیار کیا ہے۔ پرستاوت قانون میں جلا کلیکٹر کاے کرائیداری پرادھیکرن نیکت کرنے کی بات کہی گئی ہے۔ ماڈل کرائیداری قانون میں مکان اتھوا دوکان کرائے پر لگانے والے مکان مالک کرائیدار سے ایڈوانس کے نام پر دو مہینے کے کرائے کی رقم سے زیادہ کی مانگ نہیں کر پائیں گے۔

 

مکان مالکایں کی چنتا دور کرنے کے لئے سرکار یہ قانون لا رہی ہے۔ سوتروں کے مطابق گرہ منتری امت شاہ کی ادھیکشتا میں بنایا گیا منتریوں کا سموہ اس پر تیزی سے کام کر رہا ہے۔ منتریوں کے اس سموہ میں قانون منتری اور آواس منتری شامل ہیں۔ اس ماڈل کرائیداری ادھنیم کے مسودے کو لیکر جون میں دو بیٹھکیں ہوئیں۔ امید جتائی جا رہی ہے که اگست مہینے میں اس مسودے کو کیبنیٹ کی منظوری مل سکتی ہے۔ جولائی کے انت میں پھر بیٹھک ہوگی۔

 

پرانے کرائیداری ماملایں میں لاگو نہیں ہایگا قانون: یہ قانون پچھلی تاریخوں سے لاگو نہیں ہوگا۔ اسکا مطلب یہ ہے که دہلی,ممبئی جیسے مہانگروں میں اییسے ہزاروں پراپرٹی مالکوں کو کوئی راحت نہیں ملے گی,جنہیں پرانے ایگریمینٹس کے مطابق بیحد کم کرایا مل رہا ہے۔ ووادت ماملایں میں چل رہے کیس پربھاوت نہیں ہاینگے۔

 

ماڈل قانون میں یہ پرستاؤ

  • مکان مالک کو گھر کے مواینے,رپییر سے جڑے کام یا کسی دوسرے مقصد سے آنے کے لئے24گھنٹوں کا لکھت نوٹس پہلے دینا ہایگا۔ 
  • رینٹ ایگریمینٹ کی سمیہ سیما سے پہلے کراییدار کو تب تک نہیں نکالا جا سکےگا,جب تک اسنے لگاتار دو مہینوں تک کرایا نہ دیا ہو یا پراپرٹی غلط استعمال کر رہا ہو۔ 
  • بلڈنگ کے ڈھانچے کی دیکھ بھال کے لئے کراییدار اور مکان مالک دونوں ہی ذمیدار ہو نگے۔ 
  •  مکان میں کچھ سدھار کرانے یا رینوویشن کا کام ختم ہونے کے ایک مہینے بعد کرائیدار کی سہمت سے کرایا بڑھا سکےگا مالک۔ 
  • راجیہ سرکاریں اپنی اچھا سے یہ قانون اپنے یہاں لاگو کر سکینگی۔
COMMENT
Web Tranliteration/Translation