Loading...
WhatsApp now to avoid spyware installation from a single missed call |مسڈکال سے فون میں پہنچ رہا سپایوییر,کمپنی نے یوجرس سے کہا اپنا ایپ ترنت اپ ڈیٹ کریں- Dainik Bhaskar

واٹسئیپ/ مسڈکال سے فون میں پہنچ رہا سپایوییر,کمپنی نے یوجرس سے کہا اپنا ایپ ترنت اپ ڈیٹ کریں



WhatsApp now to avoid spyware installation from a single missed call
X
WhatsApp now to avoid spyware installation from a single missed call

  • کمپنی نے کہا واٹسئیپ کے ذریعے فون میں ہو سکتا ہے وائرس اٹیک
  • فون سے فوٹو,ویڈیو,کانٹیکٹ,چیٹ جیسی ڈٹیل چوری ہونے کا خطرہ

Dainik Bhaskar

May 14, 2019, 04:18 PM IST

گیجیٹ ڈیسک. واٹسئیپ نے جاسوسی کرنے والے ساپھٹوییر سپایوییر سے بچاو کے لئے یوجرس کو ایپ کا نیا ورجن(2.19.139)ترنت اپ ڈیٹ کرنے کی صلاح دی ہے۔ کمپنی کے مطابق,وائس مسڈکال کے ذریعے سمارٹپھون میں ایک ساپھٹوییر آٹومیٹک انسٹال ہو رہا ہے۔ اس سے فون میں وائرس حملے اور اسکے ڈیمیج ہونے کا خطرہ ہے۔

 

واٹسئیپ نے بتایا که اس بگ کی جانکاری مئی کی شروعات میں ملی تھی۔ اسکے لئے ایڈوانسڈ سائبر ایکٹ ذمیدار ہے۔ اس میں وہ سبھی ہالمارک ہیں جو کسی پرائیویٹ کمپنی میں ہوتے ہیں۔ کمپنی کے مطابق,اس ساپھٹوییر کے ذریعے فون کو ہیک کیا جا سکتا ہے۔ یوجرس کے فوٹو,ویڈیو,کانٹیکٹ,چیٹ,کال ڈٹیل کے ساتھ بینک سے جڑی جانکاری چوری ہونے کا خطرہ ہے۔

 

کیا ہوتا ہے سپائوییر؟

سپائوییر,ساپھٹوییر کیٹیگری سے لیا گیا شبد ہے۔ اسکا استعمال کسی یوجر کا پرسنل ڈیٹا چرانے یا ہیک کرنے میں کیا جاتا ہے۔ سپائوییر کے کئی ساپھٹوییر ہوتے ہیں,جن کا استعمال چوری چھپے یوجرس کے کمپیوٹر,لیپٹاپ اور فون میں کیا جاتا ہے۔ ڈیٹا چوری کے ساتھ وائرس بھیج کر ڈیوائس کو قریش بھی کیا جا سکتا ہے۔ سپائوییر کے چار پرکار کیلاگرس,پاسورڈ سٹیلر,انپھوسٹیلر اور بینکنگ ٹروجن ہیں۔

 

واٹسئیپ میں نئے اموجی جوڑے گئے
کمپنی نے اپ ڈیٹ ورجن میں نئے اموجی جوڑ نے کے ساتھ155اموجی کے ڈیزائن میں بدلاؤ کیا ہے۔ واٹسئیپ میں یوجر کی مرضی کے ساتھ گروپ میں جوڑ نے والا فیچر بھی آ چکا ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation