Loading...
Delhi News In Hindi : 18 year old girl killed in Delhi |دن دہاڑے گھر میں گھس کر18سال کی یوتی کی دھاردار ہتھیار سے ہتیا- Dainik Bhaskar

واردات/ دن دہاڑے گھر میں گھس کر18سال کی یوتی کی دھاردار ہتھیار سے ہتیا



چھاترا کی ہتیا کے بعد روتے پرجن۔ چھاترا کی ہتیا کے بعد روتے پرجن۔
X
چھاترا کی ہتیا کے بعد روتے پرجن۔چھاترا کی ہتیا کے بعد روتے پرجن۔

  • مرتکا کے ماتا پتا ہیں شکشک,گھٹنا کے وقت یوتی اکیلی تھی,بھائی کے سکول سے آنے پر ہوئی گھٹنا کی جانکاری
  • دشکرم ہونے کی آشنکا,ایف ایس ایل ٹیم نے موقعے پر پہنچ کر جانچ کی

Dainik Bhaskar

May 18, 2019, 06:25 AM IST

فریدآباد. سیکٹر 7تھانہ شیتر میں ایک یوتی کی دن دہاڑے گھر میں گھس کر دھاردار ہتھیار سے ہتیا کر دی گئی۔ گھٹنا کے وقت یوتی اکیلی تھی۔ اسکے ماتا پتا سرکاری سکول میں شکشک ہیں,جبکہ چھوٹا بھائی10ویں کا چھاتر ہے۔ دوپہر میں جب وہ گھر آیا تو دیکھا که بہن خون سے لتھپتھ زمین پر پڑی ہے۔ اسنے ماتا پتا کو فون کر گھٹنا کی جانکاری دی۔ سوچنا ملنے پر پولیس بھی موقعے پر پہنچ گئی,لیکن ہتیارے کا ابھی تک سراغ نہیں لگ پایا ہے۔ بتایا جاتا ہے که چھاترا کے شریر پر کپڑے نہیں تھے۔ آشنکا جتائی جا رہی ہے که اسکے ساتھ دشکرم کر ہتیا کی گئی ہے۔ پولیس پوسٹ مارٹم رپورٹ آنے کا انتظار کر رہی ہے۔
 

یوتی پچھلے ہفتے ہی12ویں ککشا پاس کی تھی,شکشک ماتا پتا گئے تھے سکول

سیکٹر7تھانہ شیتر کے ایک سیکٹر میں شکشک کا پریوار رہتا ہے۔ یہ مولروپ سے جھجر نواسی ہیں۔ دو سال پہلے یہاں اائے تھے۔ پتی پتنی دونوں سرکاری سکول میں شکشک ہیں۔ انکی بڑی بیٹی پچھلے ہفتے سی بی ایس ای سے12ویں ککشا پاس کی تھی,جبکہ بیٹا ابھی10ویں کلاس کا چھاتر ہے۔

 

شکروار کو پتی پتنی اور بیٹا اپنے اپنے سکول چلے گئے۔ گھر میں18سال کی بیٹی اکیلی تھی۔ اسی دوران ہتیارا گھر میں گھس گیا اور اسکے سر اور گلے پر دھاردار ہتھیار سے وار کر ہتیا کر دی۔ سوتروں کا کہنا ہے که چھاترا کے شریر سے کپڑے اترے پڑے تھے۔ دوپہر قریب ڈیڑھ بجے جب مرتکا کا بھائی گھر آیا تو دیکھا که بہن خون سے لتھپتھ زمین پر پڑی ہے۔ شور مچاتے ہوئے اسنے اپنے ماتا پتا کو فون کر گھٹنا کی جانکاری دی۔ شور سن کر آسپڑایس کے لوگ جمع ہو گئے۔ سوچنا ملنے پر اےسی پی شہر بلبھگڑھ جےویر سنگھ,ایسئیسؤ سیکٹر8,چوکی انچارج سیکٹر3,ایف ایس ایل کی ٹیم ڈاکٹر منیشا سہت کرائم برانچ موقعے پر پہنچ گئی۔ شو کو قبضے میں لیکر پوسٹ مارٹم کے لئے بھیج دیا۔

 

پرتھم درشٹیا ہتیا کا معاملہ سامنے آیا ہے:

 

ہتیارے کا سراغ نہیں لگا ہے۔ پوسٹ مارٹم رپورٹ آنے کے بعد ہی دشکرم ہونے نہ ہونے کی بات کہی جا سکتی ہے۔ گھٹنا کی جانچ کی جا رہی ہے۔ انہوں نے کہا که پرتھم درشٹیا ہتیا کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ آس پاس کے لوگوں سے پوچھ تاچھ ایوں سی سی ٹی وی پھٹیج کی جانچ کی جا رہی ہے۔-یوگویندر سنگھ,تھانہ پر بھاری

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation