Loading...
Delhi News In Hindi : Delhi Police arrest terrorists from Srinagar |دہلی پولیس نے سرینگر سے اریسٹ کیا جیش کا2لاکھ کا انعامی آتنکی, 6سال سے تھی تلاش- Dainik Bhaskar

سپھلتا/ دہلی پولیس نے سرینگر سے اریسٹ کیا جیش کا2لاکھ کا انعامی آتنکی, 6سال سے تھی تلاش



Delhi Police arrest terrorists from Srinagar
X
Delhi Police arrest terrorists from Srinagar

  • 2007میں دہلی دہلانے کی سازش میں پکڑا تھا بابا, 2013میں ہوا تھا فرار
  • نچلی عدالت دوارہ بری کئے جانے کے بعد ہائیکورٹ نے دیا تھا دوشی قرار

Dainik Bhaskar

May 15, 2019, 02:24 AM IST

نئی دہلی.دہلی پولیس کی سپیشل سیل نے شنیوار کو جیش محمد کے2لاکھ کے انعامی ککھیات آتنکی عبدل مجید بابا کو سرینگر کے شورا علاقے سے گرفتار کیا ہے۔ پولیس کو اسکی6ورشوں سے تلاش تھی۔ اس سے پہلے پولیس نے2007میں مجید بابا کو دہلی دہلانے کی سازش رچتے ہوئے بھاری ماترا میں وسفوٹک و ہتھیاروں کے ساتھ گرفتار کیا تھا۔ اس سمیہ اسکے ساتھ ایک پاکستانی سمیت4آتنکیوں کو بھی دبوچا گیا تھا۔

 

2013میں پاکستانی آتنکی شاہد گپھور کو چھوڑکر تینوں کشمیری آتنکی مجید,پھییاج اور بشیر کو دہلی کی نچلی عدالت نے بری کر دیا تھا۔ بعد میں ہائیکورٹ میں مجید بابا سمیت تینوں آتنکیوں کو دوبارہ دوشی پایا گیا تھا۔ تبھی سے مجید بابا و انیہ فرار تھے۔ ڈی ایس پی سنجیو کمار یادو نے بتایا که2013میں نچلی عدالت سے بری ہونے کے بعد بشیر احمد پونو عرف مولوی,پھییاج احمد لون و عبدل مجید بابا غائب ہو گئے تھے۔ 

 

کورٹ نے کئی تاریخوں پر پیش نہ ہونے کے بعد تینوں کے خلاف غیر جمانتی وارنٹ جاری کر دیئے۔ پولیس کمشنر نے آروپیوں کی گرفتاری پر2-2لاکھ کا انعام گھوشت کر دی یا۔ اسی بیچ پولیس کی ٹیم نے25مارچ2011کو ایک سوچنا پر پہلے پھییاج کو سرینگر کے کوٹھیباگ علاقے سے دبوچ لیا۔

 

پھییاج کی گرفتاری کے بعد مجید بابا سترک ہو گیا۔ آروپی کی تلاش میں اےسی پی سنجے دت و انسپے کٹر راہل کمار سہں و انیوں کی ٹیم جموں کشمیر پہنچی۔ سیل نے ستھانیہ پولیس اور سینا کی مدد سے شنیوار کو آروپی کو گاؤں مگریپورا,جموں کشمیر نواسی مجید کو شیر کشمیر انسٹی ٹیوٹ میڈکل سائنسیج ہاسپٹل شورا کے پاس سے دبوچ لیا۔ وہاں سے اسے ٹرانجٹ ریمانڈ پر دہلی لایا گیا۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation