Loading...
Delhi News In Hindi : Delhi police will be hightech, patrolling from high speed vehicles on border and highway |بدمعاشوں کو پکڑنے کے لئے ہائی ٹیک ہو رہی دہلی پولیس,ہائی سپیڈ واہنوں سے کی جائیگی بارڈر اور ہائی وے کی نگرانی- Dainik Bhaskar

بھاسکر خاص/ بدمعاشوں کو پکڑنے کے لئے ہائی ٹیک ہو رہی دہلی پولیس,ہائی سپیڈ واہنوں سے کی جائیگی بارڈر اور ہائی وے کی نگرانی



Delhi police will be hightech, patrolling from high speed vehicles on border and highway
X
Delhi police will be hightech, patrolling from high speed vehicles on border and highway

  • 6.28سیکنڈ میں100کمی کی رفتار سے چلنے والی650سی سی کی48بلیٹ و30سکارپیو کا دیا آرڈر
  • بائک اور گاڑیوں میں وایرلیس,میڈکل کٹ,جیپیئیس سسٹم سمیت انیہ اتیادھنک سودھائیں ہونگی 

Dainik Bhaskar

May 22, 2019, 07:11 AM IST

نئی دہلی. دہلی پولیس بارڈر,ہائی وے اور ایئرپورٹ پر بدمعاشوں کو پکڑنے کے لئے محض6.28سیکنڈ میں100کی سپیڈ سے چلنے والی بائک اور مضبوطی سے سپیڈ و خراب راستے میں ساتھ دینے والی سکارپیو کار اتارنے والی ہے۔650سی سی والی انٹرسیپٹر بلیٹ170-180کی سپیڈ سے سنتلت دوڑ سکتی ہے جبکہ ابھی جو بائک ہے اس میں100کمی پرتگھنٹا کی سپیڈ پہنچنے پر بیلینس نہیں بن پاتا۔

 

دہلی پولیس سکارپیو اور410سی سی کی ایڈوینچر رائل اینپھیلڈ ہمالین, 500و650سی سی والی رائل اینپھیلڈ انٹرسپیٹر بائکیں خرید رہی ہے۔ یہ گاڑیاں اور بائکیں پوری طرح سے ہائی ٹیک ہونگی۔ ان میں وایرلیس,میڈکل کٹ,جیپیئیس سسٹم سمیت انیہ اتیادھنک سودھائیں ہونگی۔ دہلی پولیس کے جن سوچنا ادھیکاری رسد و آپورتی کے شرط کمار سنہا نے بتایا که پہلے چرن میں47سکارپیو خریدی جا رہی ہیں۔ ان میں15سکارپیو کی ڈلوری ہو گئی ہے۔ جبکہ16سکارپیو لائن میں ہے۔

 

انکے علاوہ48پاورفل ٹو ویلر کا آرڈر دیا گیا ہے۔ ان میں410, 500و650سی سی والی بلیٹ انٹرسپیٹر,رائل اینپھیلڈ شامل ہے۔ یہ گاڑیاں پہلی بار دہلی پولیس کے لئے خریدی جا رہی ہیں۔ انھیں پوری باریکی سے سمجھنے کے بعد ہی خرید کا فیصلہ لیا گیا ہے۔ بلیٹ بائکوں کا بھی پہلے ٹرائل لیا گیا۔ دیکھا گیا که کیا یہ گاڑیاں و بائکیں دہلی پولیس کے لئے کامیاب ہونگی۔

 

ابھی ہیں160سے180سی سی کی بائک: اس سے پہلے دہلی پولیس کے پاس ٹیویئیس,پلسر اور بلیٹ کمپنی کی بائکیں ہیں,جو کم پاور160سے180سی سی کی بائکیں ہیں۔ موجودہ حالات و بدمعاشوں دوارہ ہائی سپیڈ کے واہنوں کے پر یوگ کے مد نظر یہ نرنیہ لیا گیا ہے۔

 

بارڈر کے علاقوں و ہائی وے پر ہونگی تعینات: ڈی ایس پی شرد کمار سنہا نے بتایا که خاص یہ ہے که ان پاورفل گاڑیوں کو دہلی کے بھیڑ بھاڑ والے علاقوں میں نہیں لگایا جائیگا۔ انھیں بارڈر کے علاقوں والے ہائی وے پر تعینات کیا جائیگا۔ ان میں آئیجیائی ایئرپورٹ روڈ,مہرولی,بدرپر,سنگھو بارڈر,کاپسہیڑا,دوارکا,بوانا نجف گڑھ اور آنند وہار و سیماپری بارڈر جیسے ہائی وے شامل ہیں۔

 

زیادہ تر گاڑیاں ہوئیں پرانی: پولیس ادھیکاری کے مطابق ورتمان میں دہلی پولیس کے پاس جپسی,انووا,ٹویرا اور انیہ کمپنیوں کی گاڑیاں ہیں۔ ان میں سے ادھکتر پرانی ہو چکی ہیں۔ انھیں چلانے والے کچھ ڈرائوروں نے بتایا که60-70پرتی گھنٹے کی سپیڈ سے ادھک بھگاتے ہیں تو بیلینس بگڑنے لگتا ہے۔ ان گاڑیوں سے بدمعاشوں کا پیچھا نہیں کیا جا سکتا,جس سے بدمعاش ہائی سپیڈ گاڑیوں سے بھاگنے میں کامیاب ہو جاتے ہیں۔ 

 

بائکوں کی قیمت

650سی سی بائک

20,6,135رپئے

500سی سی بائک

17,5,967رپئے
410سی سی بائک 1,58,010رپئے

 

COMMENT
Web Tranliteration/Translation