Loading...
Delhi News In Hindi : Mata Sundri College guard misdeed with the student, arrested |ماتا سندری کالج کے گارڈ نے سٹوڈینٹ سے کیا دشکرم,گرفتار- Dainik Bhaskar

دہلی/ ماتا سندری کالج کے گارڈ نے سٹوڈینٹ سے کیا دشکرم,گرفتار



Mata Sundri College guard misdeed with the student, arrested
X
Mata Sundri College guard misdeed with the student, arrested

  • ڈیو کے کالج کیمپس میں دشکرم کا معاملہ

Dainik Bhaskar

May 22, 2019, 06:53 AM IST

نئی دہلی. آئی پی سٹیٹ ستھت ڈیو کے ماتا سندری کالج میں سرکشا ویوستھا کی بھاری چوک سامنے آئی ہے۔ گریجوایشن کی ایک سٹوڈینٹ سے کالج کے گارڈ دوارہ دشکرم کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ یہ گھٹنا کالج پرسر میں ہی گھٹی۔ فی الحال آئی پی ایسٹیٹ تھانہ پولیس نے آروپی راج کمار(25)کو گرفتار کر لیا ہے۔

 

پیڑت سٹوڈینٹ پریوار کے ساتھ پاس کے ہی علاقے میں رہتی ہے۔ آروپ ہے که بیتے دنوں گارڈ نے سٹوڈینٹ کو نشیلی کولڈ ڈرنک پلائی اور روم میں لے جاکر دشکرم کیا۔ ہوش آنے پر پیڑتا کو اپنے کپڑے است ویست ملے۔ وہ لڑکھڑاتے ہوئے پاس کے گردوارے میں پہنچی,جہاں سے لوگ اسے نزدیکی اسپتال لے گئے۔ وہاں سے گھٹنا کی جانکاری پولیس کو دی گئی۔

 

پیڑتا کے بیان پر پولیس نے مقدمہ درج کر لیا۔ پولیس نے کالج کے سی سی ٹی وی چیک کروائے جسمیں آروپی گارڈ پیڑتا کو ساتھ لے جاتے دکھا۔ سوتروں کا کہنا ہے که اس گھٹنا کو لیکر کالج پرشاسن کی لاپرواہی پر بھی سوال اٹھنے لگے ہیں۔ آخر سیکورٹی گارڈ کالج کے اندر واردات کو کیسے انجام دے سکا۔ دشکرم کی واردات قریب ایک ہفتے پرانی بتائی جا رہی ہے۔ فی الحال پولیس افسر اس معاملے میں زیادہ کچھ بھی بولنے سے بچ رہے ہیں۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation