Loading...
Haryana News In Hindi : Honey trap: Haryana Army Jawan shared intelligence information with foreign women on Facebook, arrested |ہریانہ: سینا کے جوان نے ودیشی مہلا سے فیس بک پر شیئر کی خفیہ جانکاری,گرفتار- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • Haryana
  • Rohtak
  • Honey trap: Haryana Army Jawan shared intelligence information with foreign women on Facebook, arrested

ہنیٹریپ/ ہریانہ: سینا کے جوان نے ودیشی مہلا سے فیس بک پر شیئر کی خفیہ جانکاری,گرفتار



پولیس حراست میں آروپی جوان۔ پولیس حراست میں آروپی جوان۔
X
پولیس حراست میں آروپی جوان۔پولیس حراست میں آروپی جوان۔

  • تھل سینا کی5کماؤں ریجمینٹ میں سپاہی کے پد پر کاریرت جوان نارنول اسٹیشن سے پکڑا گیا
  • 2دن کے ریمانڈ پر بھیجا,گیا پاکستان سے تار جڑے ہونے کا شک,مہلا کے نام کا خلاصہ نہیں

Dainik Bhaskar

Jul 12, 2019, 11:46 AM IST

نارنول. ہنیٹریپ میں پھنس کر دیش کی سرکشا و ہتھیاروں کی خفیہ جانکاری ودیشی مہلا کو دینے کے آروپ میں سینا کے ایک جوان کو گرفتار کیا گیا ہے۔ مہیندرگڑھ ضلعے کے گاؤں بسئی نواسی آروپی جوان روندر کمار پتر رتن سنگھ تھل سینا کی5کماؤں ریجمینٹ میں سپاہی کے پد پر کاریرت ہے۔ پولیس نے اسے نارنول ریلو اسٹیشن سے پکڑکر گرووار کو کورٹ میں پیش کیا۔ کورٹ نے اسے دو دن کے پولیس ریمانڈ پر بھیجا ہے۔

 

12ویں تک پڑھے روندر کی ابھی شادی نہیں ہوئی ہے اور اسکا بڑا بھائی بھی سینا میں ہے۔ آروپی کے پتا کی6سال پہلے موت ہو چکی ہے۔ پولیس پروکتا نریش کمار نے بتایا که روندر کے پاس سے7جندا کارتوس, 2موبائل و3سم کارڈ برآمد ہوئے۔ اب پولیس اس سے سائبر سیل کی مدد سے جانکاری جٹا رہی ہے۔ کچھ سنکیت ملے ہیں که آروپی کے سمبندھ کہیں نہ کہیں پاکستان سے بھی جڑے ہو سکتے ہیں۔ حالانکہ,پولیس نے ابھی مہلا کے نام کا خلاصہ نہیں کیا ہے۔

 

چیٹنگ کے بعد ویڈیو کال کی,واٹسئیپ پر بھی جڑے

پولیس پروکتا نے بتایا, ‘روندر2017میں سینا کی5کماؤں ریجمینٹ میں بھرتی ہوا تھا۔2018میں امرتسر میں پوسٹنگ کے دوران اسکی فیس بک پر کسی ودیشی مہلا سے دوستی ہو گئی۔ پہلے روندر و مہلا آپس میں چیٹ کرنے تک سیمت تھے۔ بعد میں مہلا نے روندر سے پوچھا که کیا کام کرتے ہو تو اسنے بتایا که میں فوج میں ہوں اور فی الحال اپنی یونٹ کے ساتھ امرتسر میں تعینات ہوں۔ اسکے بعد دونوں ویڈیو کالنگ بھی کرنے لگے۔

 

مارچ2018میں ودیشی مہلا نے پوچھا که تمہاری یونٹ کی لوکیشن کہاں ہے اور کون سی رائفل یوج کرتے ہو۔ اس پر روندر نے گوگل پر سرچ کر فوج میں یوج رائفل کی فوٹو مہلا کے پاس بھیجی۔ اسکے بعد وہ اپنی یونٹ کے ساتھ امرتسر سے اروناچل پردیش کے لئے روانہ ہو گیا۔ اسکی بھی جانکاری مہلا کو دی۔ روندر مہلا کے ساتھ واٹسئیپ پر بھی جڑ گیا اور سبھی خفیہ جانکاری دیتا رہا۔

 

سوچنا دینے کو مہلا نے کھاتے میں5ہزار رو.ڈلوائے
پولیس کے انوسار دسمبر, 2018میں ودیشی مہلا نے آروپی کے اکاؤنٹ میں5ہزار رو.بھی ڈلوائے اور کہا که کوئی سامان خرید لینا۔ اسکے ایوج میں روندر لگاتار دیش کی آنترک و باہری سرکشا سے جڑی سنویدنشیل جگہوں کی جانکاری دیتا رہا۔ روندر8جولائی کو5دن کی چھٹی لیکر گھر آیا تھا اور نارنول اسٹیشن پر اترا تھا۔

 

نارنول پولیس کو خفیہ جانکاری ملی که ریلوے اسٹیشن پر موجود سینا کا سپاہی روندر دیش کی سرکشا سنمبندھی جانکاریاں دوسرے دیشوں کو دے رہا ہے۔ اس پر پولیس ادھیکشک چندر موہن نے فوجی کو گرفتار کرنے کے آدیش دیئے۔ پولیس نے اسٹیشن پر سرچ ابھیان چلایا تو روندر ٹیکسی کے انتظار میں چائے کی دوکان پر بیٹھا ملا۔ پولیس اسے گرفتار کر سٹی تھانے لے آئی۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation