Loading...
America, The World's Hardest Race US race Badwater -135, the only Indian the Raj Wadgama of Mumbai to take part |سب سے مشکل ریس بیڈواٹر میں شامل ہوگا ممبئی کا دھاوک, 48گھنٹے میں217کمی دوڑیگا- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • Interesting
  • America, The World's Hardest Race US race Badwater 135, the only Indian the Raj Wadgama of Mumbai to take part

امریکہ/ سب سے مشکل ریس بیڈواٹر میں شامل ہوگا ممبئی کا دھاوک, 48گھنٹے میں217کمی دوڑیگا



راج وڈگاما۔ راج وڈگاما۔
X
راج وڈگاما۔راج وڈگاما۔

  • الٹرا میراتھن رنر راج وڈگاما ریس کے لئے امریکہ پہنچے
  • اس میں دنیا بھر کے100بہترین دھاوکوں کو ہی دوڑنے کا موقع ملتا ہے

Dainik Bhaskar

Jul 12, 2019, 11:18 AM IST

ممبئی. دنیا کی سب سے مشکل ریس'بیڈواٹر 135'سوموار کو امریکہ میں شروع ہوگی۔ اس میں شامل ہونے کے لئے ممبئی کے الٹرا میراتھن رنر راج وڈگاما امریکہ پہنچ گئے ہیں۔ وہ اس ریس میں حصہ لینے والے اکلوتے بھارتیہ ہیں۔ ریس کی خاصیت یہ ہے که اس میں دنیا بھر کے100بہترین دھاوکوں کو ہی دوڑنے کا موقع ملتا ہے۔ رنرس کو48گھنٹے میں217کمی کا سفر تے کرنا ہوتا ہے۔

ارن بھاردواج پہلے بھارتیہ تھے

  1. 52سال کے راج وڈگاما سے پہلے چار بھارتیہ اس ریس میں حصہ لے چکے ہیں۔ بیڈواٹر ریس میں دوڑنے والے پہلے بھارتیہ ارن بھاردواج تھے۔ انہوں نے2011میں یہ دوڑ44گھنٹے6منٹ1سیکنڈ میں پوری کی تھی۔

  2. امریکہ پہنچنے پر راج وڈگاما نے کہا "وہ اس وقت لاس اینجیلس میں ہیں۔ وہ روزانہ دو گھنٹے سے زیادہ پریکٹس کر رہے ہیں۔ جہاں ریس ہونے والی ہے,وہاں کا تاپمان50ڈگری سیلسیس ہے۔"

  3. "میں امریکی ناگریک کے ریکارڈ کو توڑنے کے حساب سے تیاری نہیں کر رہا ہوں۔ میرا پورا فوکس ہر حال میں48گھنٹے سے پہلے217کمی کی دوری کو تے کرنا ہے۔"

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation