Loading...
Anti-Groper App Becomes Smash Hit in Japan |مہلاؤں کی پہلی پسند بنا چھیڑکھانی روکنے والا ایپ, 2.3لاکھ بار ڈاؤن لوڈ- Dainik Bhaskar

جاپان/ مہلاؤں کی پہلی پسند بنا چھیڑکھانی روکنے والا ایپ, 2.3لاکھ بار ڈاؤن لوڈ



Anti-Groper App Becomes Smash Hit in Japan
X
Anti-Groper App Becomes Smash Hit in Japan

  • مارچ میں لانچ ہوا تھا ڈجی پولیس ایپ,استعمال کرنے پر تیز آواز آتی ہے سٹاپ اٹ...
  • اس سے ہر مہینے10ہزار یوجر جڑ رہے,اسکا استعمال بھی آسان

Dainik Bhaskar

May 22, 2019, 12:48 PM IST

ٹوکیو.  مہلاؤں کے سات چھیڑ چھاڑ کرنے والوں کو روکنے کے لئے ٹوکیو پولیس نے سمارٹپھون ایپ بنایا ہے۔ جاپان میں مہلاؤں کے بیچ یہ سب سے پسندیدہ ایپ بن گیا ہے۔ یہاں مہلائیں لمبے سمیہ تک بھیڑ بھری ٹرینوں میں چھیڑکھانی کا شکار ہوتی تھیں,لیکن کچھ کر نہیں پاتی تھیں۔ حالانکہ,اس سے نپٹنے کے لئے اینٹی گراپنگ ایپ آ گیا ہے۔ اسے ڈجی پولیس ایپ نام دیا گیا ہے۔ 

 

چھیڑکھانی ہونے پر مہلائیں ڈجی پولیس ایپ کی مدد لے سکتی ہیں,جو یا تو تیز آواز میں میسیج دیتا ہے سٹاپ اٹ(اسے روکو)یا موبائل کی پوری سکرین پر ایسؤئیس(امرجینسی کانٹیکٹ کو سوچنا)سندیش دکھاتا ہے۔ اس سندیش میں لکھا ہوتا ہے یہاں ایک مولیسٹر(چھیڑکھانی کرنے والا)ہے,کر پیا مدد کیجئے۔ مجھے اس سے سمسیا ہے۔ اس میسیج کو پیڑتا آس پاس موجود انیہ لوگوں کی مدد لے سکتی ہے۔ پولیس ادھیکاری کیئکو ٹایمائن نے کہا,  اس ایپ کو2.37لاکھ سے زیادہ بار ڈاؤن لوڈ کیا گیا ہے۔

 

 

ایپ کی لوکپریتا تیزی سے بڑھ رہی

 

  • کسی پبلک سروس ایپ کے حساب سے یہ نشچت روپ سے بڑا آنکڑا ہے۔ ٹایمائن نے بتایا که اس ایپ کی لوکپریتا تیزی سے بڑھ رہی ہے اور ہر مہینے لگ بھگ10,000نئے یوجرس اس ایپ کو ڈاؤن لوڈ کر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا که پیڑت اکثر مدد کے لئے بلانے سے ڈرتے ہیں۔ مگر,ایسؤئیس سندیش موڈ کا اپیوگ کرکے وہ انیہ یاتریوں کو چپ رہتے ہوئے بھی چھیڑکھانی کرنے والے والے کے بارے میں جانکاری دے سکتے ہیں۔
  • ٹوکیو میٹروپالٹن پولیس وبھاگ کے تازہ آنکڑوں کے انوسار,سال2017میں ٹوکیو میں ٹرینوں اور سب وے پر لگ بھگ900چھیڑکھانی اور انیہ اتپیڑن کے معاملے سامنے آئے تھے۔ پولیس کے مطابق واستوک سنکھیا اس سے زیادہ ہو سکتی ہے کیونکہ اکثر اسکے شکار لوگ سامنے آنے سے بچتے ہیں۔ 
  • جاپان میں اس طرح کے جرم کرنے والے اپرادھی کو چھہ مہینے کی جیل کی سجا یا5,500ڈالر(3.83لاکھ رپئے)تک کا جرمانہ لگایا جا سکتا ہے۔ ہنسا کرنے یا دھمکی دینے پر سنبھاوت جیل کی سجا کو بڑھاکر10سال تک کیا جا سکتا ہے۔ 

 

بھارت میں مہلاؤں کی سرکشا کے لئے ٹرین میں ٹاک بیک بٹن لگایا 
یاترا کے دوران مہلا یاتریوں کو ہونے والی اسودھا اور پریشانیوں کو دھیان میں رکھتے ہوئے ریلوے اب ایک نیا سودھا دینے جا رہا ہے۔ انڈین ریلوے جلد ہی مہلا یاتریوں کی سرکشا کے مدیندر ٹرین کے مہلا ڈبے میں ایک بٹن لگوا رہا ہے۔ اسکا نام ٹاک بیک بٹن ہے,جو ٹرین کی مہلا بوگی میں لگایا گیا ہے۔ فی الحال ریلوے اس بطور پائلٹ پروجیکٹ چلا رہا ہے۔ اسکی ضرورت کو دیکھتے ہوئے ریلوے اس سودھا کو سبھی ٹرینوں میں اپلبدھ کروائیگا۔

 

23مئی کو دیکھیئے سب سے تیز چناؤ نتیجے بھاسکرAPPپر

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation