Loading...
Canadian couple were climbing Mount Bromo volcano and proposes to his girlfriend |سکریہ جوالا مکھی کے کنارے پر پہنچ اپنی دوست سے پوچھا کیا مجھ سے شادی کروگی؟- Dainik Bhaskar

کنیڈا/ سکریہ جوالا مکھی کے کنارے پر پہنچ اپنی دوست سے پوچھا کیا مجھ سے شادی کروگی؟



Canadian couple were climbing Mount Bromo volcano and proposes to his girlfriend
X
Canadian couple were climbing Mount Bromo volcano and proposes to his girlfriend

  • کنیڈا کے جیرڈ نے گرل فرینڈ ایلسن کو سرپرائج دینے کے لئے دوستوں کے ساتھ پلان بنایا تھا
  • ڈرون سے شوٹ کیا پرپوجل ویڈیو,دونوں چلاتے ہیں ٹریول بلاگ اور موونگ روٹس 

Dainik Bhaskar

May 22, 2019, 08:20 AM IST

اوٹاوا. کسی بھی انسان کے لئے سکریہ جوالا مکھی کے کنارے پر چڑھنا ہی کافی رومانچک انبھو رہتا ہے,لیکن کنیڈا کے جیرڈ نے یہاں کچھ ایسا کیا,جس سے یہ نہ صرف انکے بلکہ انکی گرل فرینڈ ایلسن کے لئے بھی یادگار بن گیا۔ جیرڈ نے یہاں پہنچ کر ایلسن کو پرپوج کیا جسے سن کر وہ ہکا بکا رہ گئی۔ 

 

جیرڈ اور ایلسن کچھ وقت پہلے انڈونیشیا کے ٹوئر پر تھے۔ وہیں,دونوں نے ماؤنٹ برومو کے جوالا مکھی کی چڑھائی چڑھنے کی یوجنا بنائی۔ دونوں نے ایک ساتھ7600فٹ اونچے پہاڑ کی چڑھائی شروع کی۔ جیسے ہی جوالا مکھی کے کنارے پر پہنچے,جیرڈ گھٹنوں کے بل بیٹھ گئے اور اینگیجمینٹ رنگ کا باکس نکال کر ایلسن سے پوچھا ول یو میری می؟ ایلسن کو یہ سنکر ایک پل کے لئے تو یقین ہی نہیں ہوا لیکن کچھ پلوں کے بعد جب اسے سمجھ آئی تو اسنے جیرڈ کو گلے لگاکر ہاں کہہ دیا۔ 

 

ہاں کہنے کے بعد ایلسن نے نیچے جانے کو کہا:  ان دونوں کی پہلی ملاقات اوٹاوا میں ٹیچر ایجو کیشن پروگرام کے دوران ہوئی تھی۔ چونکہ دونوں کو ٹریولنگ اور ٹریکنگ پسند تھی,اسلئے جلد ہی دوستی ہو گئی,پھر ڈیٹنگ اور تب سے دونوں ساتھ ساتھ ہیں۔ فی الحال دونوں اور موونگ روٹس نام کا ٹریول بلاگ چلاتے ہیں۔ ان دونوں نے اپنے پرپوجل کا ویڈیو پچھلے دنوں سوشل میڈیا پر ڈالا ہے جس کا شوٹ بھی جیرڈ نے ہی پلان کیا تھا۔ ویڈیو کے نیچے جیرڈ نے لکھا ہے "6فروری2019,یہ دن یادگار بنانے کا ذمہ میں نے تبھی لے لیا جب ہمارا ٹوئر پلان ہوا کیونکہ ہم دونوں پہلی بار کسی جوالا مکھی کی چڑھائی کر رہے تھے۔ حالانکہ ایلسن نہیں جانتی تھی که یہ دن بیحد خاص بن جائیگا۔ جیسے ہی ماؤنٹ برومو کے کنارے پر پہنچے,ایلسن تو آس پاس کے نجارے کا مزہ لینے لگی تبھی میں نے ایک گھٹنے پر بیٹھ کر اسے شادی کے لئے پرپوج کیا۔" 

 

دوستوں کو شکریہ کہا:  وہ اتنی زیادہ شاکڈ تھی,که یقین نہیں کر پا رہی تھی که میں نے آخر اسے پوچھ کیا لیا تھا۔ ایک تو جوالا مکھی سے نکل رہا دھواں اور دوسرا میرا پرپوجل,شاکڈ ہونا تو لازمی تھا۔ آخرکار کچھ سیکنڈ کی اور خوشی کے آنسؤں کے بعد اسنے ہاں کہ کر مجھے گلا لگا لیا۔ اسکے بعد اسنے مجھ سے کہا که اسے نیچے جانا ہے کیونکہ اتنی زیادہ خوشی وہ برداشت نہیں کر پائیگی۔ اسکے بعد نیچے اتر کر ہم نے جشن منایا۔ ہم دونوں ہی خوش قسمت ہیں که ہمیں ایڈوینچر پسند ہے اور اس شوق کو ہم ایک ساتھ پورا بھی کر پاتے ہیں۔ اسکے لئے ہم اپنے دوستوں جینی اور ستو کو جتنا تھینک یو کہیں کم ہے کیونکہ ان دونوں کے کارن ہی اوٹاوا میں ہماری پہلی ملاقات ہوئی تھی جو اب جلد ہی زندگی بھر کے بندھن میں بندھ جانے والی ہے۔

 

aa


 

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation