Loading...
Photographer, Simon Dell, he gives them fruits, catching the mouse |فوٹوگرافر نے چوہے کے لئے گھر بنا دیا,آج9کمروں میں اسکا پریوار رہتا ہے- Dainik Bhaskar

انسپایرنگ/ فوٹوگرافر نے چوہے کے لئے گھر بنا دیا,آج9کمروں میں اسکا پریوار رہتا ہے



چوہوں کے لئے بنایا گیا گھر۔ چوہوں کے لئے بنایا گیا گھر۔
X
چوہوں کے لئے بنایا گیا گھر۔چوہوں کے لئے بنایا گیا گھر۔

  • وائلڈ لائف فوٹوگرافر سائمن چوہوں کے پریوار کو مکہ,جامن,سیب,مونگ پھلی کھلاتے ہیں

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 09:29 AM IST

لندن.آج ہم صرف اپنے بھلے کے بارے میں سوچتے ہیں,ایسے ماحول میں بھی کچھ لوگ ہیں,جو انیہ جیووں کا بھی خیال رکھتے ہیں۔ برٹین کے پرسدھ وائلڈ لائف فوٹوگرافر سائمن ڈیل نے اپنے باغیچے کے ایک حصے میں چوہوں کے لئے منی گھر بنا دیا ہے۔ وہ انہیں پھل تتھا کئی طرح کی کھانے کی چیزیں دیتے ہیں۔

گھر بناکر سرکشا دی

  1. ڈیل بتاتے ہیں, "میں نے کچھ دن پہلے گھر کے پیچھے ستھت باغیچے کو سنوارنے کا کام شروع کیا تھا۔ دیکھا که ایک جنگلی چوہا لگاتار مجھے دیکھ رہا ہے۔ اس سے کچھ ہی دوری پر ایک بلی اس چوہے کو طاق رہی تھی۔ مجھے لگا که بلی چوہے کا شکار کر لیگی۔ سرکشا دینے کے لئے میں گھر میں گیا اور ایک باکس لاکر مٹ‌ٹی میں فٹ کر کنٹیلے تار لگا دیئے۔"

  2. ڈیل نے چوہے کا نام رکھا جارج۔ انہوں نے بتایا که چوہا انکے بنائے گھر میں رہنے لگا۔ پھر میں نے دیکھا که اسکے ساتھ ایک چوہیا بھی تھی اور وہ گربھوتی تھی۔ کچھ وقت بعد وہاں اور چوہے جمع ہو گئے۔

  3. ڈیل نے بتایا که جب انکا پریوار بڑھنے لگا تو میں نے کچھ کمرے اور بنا دیئے۔ جو اندر ہی اندر ایک دوسرے سے جڑے ہوئے تھے۔ کچھ ہی دنوں میں ڈیل نے چوہوں کے لئے منی گاؤں بنا ڈالا۔ اب یہاں نو چوہوں کا ایک پریوار بس چکا تھا۔ چوہوں کے گھر کے پاس مکہ,جامن,سیب,مونگ پھلی جیسے کئی طرح کی چیزیں جمع کیں۔

  4. ڈیل بتاتے ہیں که میں وائلڈ لائف فوٹوگرافر ہوں۔ اپنے کیمرے کا لینس جوم کرکے چوہوں کے گھر میں اپنی پہنچ بناکر رکھتا ہوں اور ہر گتیودھی پر نظر رکھتا ہوں۔ ڈیل کہتے ہیں که ہر طرح کا بھوجن کھاکر جب چوہے اپنے گھر میں جاتے ہیں تو میں کیمرے میں انکے چہرے کی سنتشٹی دیکھتا ہوں۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation