Loading...
Filipino maid is tied to a tree by her wealthy Saudi Arabian employers |فرنیچر دھوپ میں چھوڑا تو مالک نے پھلیپینی مہلاکرمی کو پیڑ سے باندھ دیا- Dainik Bhaskar

سعودی عرب/ فرنیچر دھوپ میں چھوڑا تو مالک نے پھلیپینی مہلاکرمی کو پیڑ سے باندھ دیا



Filipino maid is tied to a tree by her wealthy Saudi Arabian employers
X
Filipino maid is tied to a tree by her wealthy Saudi Arabian employers

  • مہلا اکوسٹا بارئیلو کو اسکے مالک نے رسی سے باندھ دیا,تاکہ وہ ہل نہ سکے
  • اکوسٹا کی فوٹو وائرل ہونے کے بعد,اسے ریسکیو کیا گیا

Dainik Bhaskar

May 15, 2019, 11:33 AM IST

ریاد.سعودی عرب کی راجدھانی ریاد میں ایک گھر میں کام کرنے والی پھلیپینس کی مہلا اکوسٹا بارئیلو کو اسکی مہلا مالک نے دھوپ میں پیڑ سے بندھے رہنے کی سجا دی۔ سجا دینے کی وجہ ہے اکوسٹا نے گھر کا قیمتی فرنیچر دھوپ میں چھوڑ دیا تھا۔ مالک نے جب یہ دیکھا تو اسنے غصے میں اکوسٹا کو فرنیچر کی طرح ہی دھوپ میں کھڑا کر دیا۔ وہ ہل نہ سکے,اسلئے رسی سے بھی باندھ دیا۔

 

پھلیپینس ڈپارٹمینٹ آف فارین اپھییرس(ڈیئیپھئے)نے کہا که ہم پوری گھٹنا کے بارے میں جانتے ہیں۔ ہم نے واپس پھلیپینس پہنچا دیا ہے۔ مہلا نے کہا که جن لوگوں نے میری مدد کی ہے۔ میں سبھی کو دھنیواد کہنا چاہتی ہوں۔ میں ان لوگوں کے لئے چنتت ہوں,جنہوں نے میری فوٹو سوشل میڈیا پر اپ لوڈ کی۔ مجھے امید ہے که انہیں بھی ریسکیو کیا جائیگا۔ 

 

ddd

 

مدھیپورو میں23لاکھ پھلیپینس ورکر کام کرتے ہیں:ایک انومان کے مطابق,مڈل ایسٹ میں قریب23لاکھ پھلیپینس کے لوگ کام کرتے ہیں۔ ان میں زیادہ تر مہلائیں ہیں۔ ان میں سے کئی مہلاؤں کا کہنا ہے که وہ جہاں کام کرتی ہیں,وہاں پرتاڑنا کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation