Loading...
Chinese fisherman has survived after 11 days adrift in the 'Bermuda Triangle of Asia' |ایشیاء کے برموڈا ٹراینگل میں11دن پھنسا رہا52سال کا مچھوارا,پیشاب پیکر جندا رہا- Dainik Bhaskar

چین/ ایشیاء کے برموڈا ٹراینگل میں11دن پھنسا رہا52سال کا مچھوارا,پیشاب پیکر جندا رہا



بوٹ میں نیان سنگھوا۔ بوٹ میں نیان سنگھوا۔
11دن سمندر میں پھنسے رہنے کے بعد کارگاے شپ کے ڈیک پر چڑھتے ہوئے۔ 11دن سمندر میں پھنسے رہنے کے بعد کارگاے شپ کے ڈیک پر چڑھتے ہوئے۔
سرکشت گھر لوٹنے پر بہن سے گلے ملتے نیان,پیچھے کھڑی پتنی ہے۔ سرکشت گھر لوٹنے پر بہن سے گلے ملتے نیان,پیچھے کھڑی پتنی ہے۔
ایشیاء کا برموڈا ٹرینگل۔ ایشیاء کا برموڈا ٹرینگل۔
X
بوٹ میں نیان سنگھوا۔بوٹ میں نیان سنگھوا۔
11دن سمندر میں پھنسے رہنے کے بعد کارگاے شپ کے ڈیک پر چڑھتے ہوئے۔11دن سمندر میں پھنسے رہنے کے بعد کارگاے شپ کے ڈیک پر چڑھتے ہوئے۔
سرکشت گھر لوٹنے پر بہن سے گلے ملتے نیان,پیچھے کھڑی پتنی ہے۔سرکشت گھر لوٹنے پر بہن سے گلے ملتے نیان,پیچھے کھڑی پتنی ہے۔
ایشیاء کا برموڈا ٹرینگل۔ایشیاء کا برموڈا ٹرینگل۔

  • نیان سنگھوا سمندر میں10مئی سے پھنسے ہوئے تھے,انہیں کارگو شپ کی مدد سے ریکسیو کیا گیا
  • دکشن چین ساگر کے پنگٹن شیتر میں پیٹرول ختم ہونے پر انکی بوٹ بہہ گئی تھی

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 10:27 AM IST

بیجنگ. چینی مچھوارا نیان سنگھوا11دنوں تک سمندر میں پھنسے رہنے کے بعد سکشل گھر پہنچ گئے۔ چینی میڈیا کے انوسار,نیان چین کے دکشن پوروی تٹیہ سے63کلومیٹر پنگٹن میں قریب10مئی سے پھنسے ہوئے تھے۔ انہوں نے بیچ سمندر میں جندا رہنے کے لئے اپنی پیشاب کو پیا اور مچھلیوں کے لئے لایا گیا چارہ کھایا۔ نیان کو21مئی کو ایک کارگو شپ کی مدد سے ریسکیو کیا گیا۔ 

 

نیان10مئی کو مچھلی پکڑتے ہوئے سمندر میں بھٹک گیا تھا۔ تیز ہوا,سمندری کرنٹ اور کوہرے کے کارن اسکی پیٹرول بوٹ ایشیاء کے برموڈا ٹراینگل میں پھنس گئی تھی۔ 36سال سے فشنگ کا کام کرنے والے نیان نے اپنی یاترا کی شروعات اتر پوروی کنگداؤ پورٹ سے کی تھی۔ نیان کی پتنی نے میڈیا کو بتایا,ہم سب نے اسکے جندا رہنے کی امید چھوڑ دی تھی۔ باربار انکے اس دنیا سے جانے کا خیال آتا تھا۔ نیان کا لوٹنا کسی چمتکار سے کم نہیں ہے۔

 

ایشیاء کے برموڈا ٹراینگل میں کئی جہاج غائب ہوئے

ایشیاء کے برموڈا ٹراینگل میں 2016میں85جہاج لاپتہ ہو گئے تھے۔ اسکے بعد دکشن چین ساگر کے سمندری بھاگ کو جاپان,پھلیپینس اور انڈونیشیا نے ایشیاء کا برموڈا ٹراینگل گھوشت کر دیا تھا۔ واستوک برموڈا ٹراینگل اتر اٹلانٹک مہاساگر کا حصہ ہے۔ اسے 'ڈیولس ٹراینگل'بھی کہا جاتا تھا۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation