Loading...
France heat, built a swimming pool in old buses, kept there, where no pool |گرمی سے بچنے کے لئے پرانی بسوں میں سویمنگ پول بنایا;جہاں پول نہیں,وہاں رکھوایا- Dainik Bhaskar

فرانس/ گرمی سے بچنے کے لئے پرانی بسوں میں سویمنگ پول بنایا;جہاں پول نہیں,وہاں رکھوایا



France heat, built a swimming pool in old buses, kept there, where no pool
X
France heat, built a swimming pool in old buses, kept there, where no pool

  • پچھلے دنوں پورے یوروپ میں جم کر گرمی پڑی,جون کے آخری ہفتے میں اوسط تاپمان45ڈگری سیلسیس سے اوپر پہنچ گیا

Dainik Bhaskar

Jul 12, 2019, 11:23 AM IST

بیتھیون. فرانس کے بیتھیون شہر میں پرانی بسوں میں سویمنگ پول بنواکر الگ الگ علاقوں میں رکھا گیا ہے,تاکہ لوگ ان میں نہا سکیں۔ ستھانیہ میڈیا کے مطابق,پچھلے دنوں فرانس میں بھیانک گرمی پڑی۔ گرمی کے کئی ریکارڈ بھی ٹوٹے۔ لوگوں کو گرمی سے نجات دلانے کے لئے پرشاسن نے یہ قدم اٹھایا ہے۔

 

اسے لیکر ستھانیہ پرشاسن نے بتایا که آرٹورک کو بڑھاوا دینے اور پرانے سامان کو دوبارہ استعمال کرنے کے ادیشیہ سے ان بسوں میں سویمنگ پول بنوائے ہیں۔ حالانکہ,شہر کے ان چار علاقوں میں بسوں کو رکھا ہے,جہاں سویمنگ پول نہیں ہیں۔

 

فرانس میں تاپمان نے توڑے گرمی کے ریکارڈ
پچھلے دنوں پورے یوروپ میں جم کر گرمی پڑی۔ جون کے آخری ہفتے میں اوسط تاپمان45ڈگری سیلسیس سے اوپر پہنچ گیا تھا۔ فرانس کے کارپینٹراس میں ریکارڈ تاپمان45.1ڈگری سیلسیس پہنچ گیا تھا,جو فرانس کے اتہاس میں درج اب تک کا سب سے زیادہ تاپمان ہے 

 

یوروپ میں40ڈگری سے ادھک تاپمان جھلسانے والا
اسکے پہلے دکشن میں مانٹپیلیر میں اگست2003میں44.1ڈگری سیلسیس تاپمان درج کیا گیا تھا۔ دراصل,یوروپ25ڈگری سے45ڈگری اکشانش کے بیچ بسا ہوا ہے۔ اسے ٹیمپریٹ جون(کم تاپمان والا)کہا جاتا ہے۔40ڈگری سے زیادہ تاپمان یہاں کے لوگوں کے لئے جھلسانے والا مانا جاتا ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation