Loading...
Odisha, Bhubaneswar based innovators make eco-friendly pens with newspapers, vegetable and fruit seeds |اوڈشا کے دو چھاتروں نے نیوجپیپر,پھل اور پھول سے بنائے ایکو فرینڈلی پین;قیمت5سے7رپئے- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • Interesting
  • Odisha, Bhubaneswar based innovators make eco friendly pens with newspapers, vegetable and fruit seeds

سٹارٹئپ/ اوڈشا کے دو چھاتروں نے نیوجپیپر,پھل اور پھول سے بنائے ایکو فرینڈلی پین;قیمت5سے7رپئے



ایکو فرینڈلی پین۔ ایکو فرینڈلی پین۔
X
ایکو فرینڈلی پین۔ایکو فرینڈلی پین۔

  • پریم پانڈییہ اور احمد رجہ نے شروع کیا بزنس,کمپنی کا نام'لکھنا'رکھا
  • بھارت کے علاوہ جرمنی اور آسٹریلیا کے بازاروں میں بھی اپلبدھ ہیں انکے پین

Dainik Bhaskar

Jul 12, 2019, 11:21 AM IST

بھوونیشور. اوڈشا کے بھوونیشور میں رہنے والے دو چھاتروں نے نیوجپیپر پھل,پھول اور پھولوں کے بیج کی مدد سے ایکو فرینڈلی پین بنا دیئے۔ دراصل,پریم پانڈییہ اور احمد رجہ نے اپنا سٹارٹئپ شروع کیا ہے۔ انہوں نے کمپنی کا نام'لکھنا'رکھا ہے۔ اسی کے تحت چھاتروں نے ایکو فرینڈلی پین بنائے ہیں۔ انکی قیمت پانچ سے سات رپئے ہے۔

جرمنی اور آسٹریلیا میں بھی کافی لوکپریہ

  1. یہ ایکوپھرینلی پین کیول بھارت ہی نہیں بلکہ جرمنی اور آسٹریلیا میں بھی کافی لوکپریہ ہے,یہ پین وہاں کے بازاروں میں اپلبدھ ہے۔

  2. پریم پانڈے نے بتایا که ہم نے پلاسٹک سے بچنے کے لئے یہ پین بنائے ہیں۔ حالانکہ,یہ پوری طرح پلاسٹک فری نہیں ہے,کیونکہ انکی رپھل پلاسٹک کی ہے,لیکن پین کی باڈی نیوجپیپر سے بنائی گئی ہے۔

  3. احمد رجہ نے بتایا که نیمت یوج اینڈ تھرو کے وپریت ہمارے دوارہ بنائے گئے پین کو لوگ استعمال کے بعد مٹی یا پھر مٹی بھرے گملے میں پھینک سکتے ہیں,جہاں کچھ ہی دنوں بیجوں سے انکرت ہو جائیگا۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation