Loading...
Scientists Discover a Meat Eating Plant That Feeds on Salamanders in canada |کنیڈا میں مانسبھکشی پودھا ملا,وگیانکوں نے2سال میں ایسے202پودے خوجے- Dainik Bhaskar

ریسرچ/ کنیڈا میں مانسبھکشی پودھا ملا,وگیانکوں نے2سال میں ایسے202پودے خوجے



X

  • کنیڈا کے ایلگونکئن پروونشیل پارک میں مانسبھکشی پودے ملے
  • یہ پودھا چھپکلی کی طرح دکھنے والے جیو سیلامینڈر کو کھاتا ہے
  • وگیانکوں کا ماننا ہے که نائٹروجن کی کمی کی وجہ سے پودھا مانسبھکشی بن گیا

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 12:32 PM IST

لائف سٹائل ڈیسک.  وگیانکوں نے کنیڈا کے دور دراز علاقے میں مانسبھکشی پودے کی کھوج کی ہے۔ یہ پودھا چھپکلی کی طرح دکھنے والے جیو سیلامینڈر کو کھاتا ہے۔ اسے کنیڈا کے ایلگونکئن پروونشیل پارک میں خوجہ گیا ہے۔ اس شیتر میں بیحد الگ قسم میں پودے اور جیو پائے جاتے ہیں۔ یہ جگہ ابھیچر جیووں کے شودھ کا کیندر ہے۔


اکولاجی جرنل میں پرکاشت شودھ کے انوسار,پچھلے دو سال اس شیتر میں شودھ چل رہا ہے۔ 2017میں ریسرچ یونیورسٹی آف گئیلپھ کے شودھ کرتاؤں نے کنیڈا میں144پچر پلانٹ دیکھے تھے,جسکے اندر8سیلامینڈر کے6بچے جندا اور2مرت پائے گئے تھے۔ انہوں نے اسکی جانکاری ابھی ساجھا کی ہے۔ اکولاجی جرنل نے بتایا که کبھی ایسے پودھوں کی صرف کلپنا کی گئی تھی,لیکن شودھ کرتاؤں کی محنت نے اسے دنیا کے سامنے لا دیا۔

 

 

پٹپھال ٹریپ بھی کہتے ہیں اس پودے کو

 

  • ٹیم نے اگست اور ستمبر2018میں ایسے ہی58انیہ پودھوں کی کھوج کی۔ اس میں سے20%پودھوں میں سیلامینڈر کے بچے اندر پھنسے تھے۔ کچھ پودھوں میں ایک سے ادھک سیلامینڈر تھے۔ ان میں سے کچھ پودھوں میں یہ جیو19دن تک جیوت رہے تھے۔ وہیں,کچھ میں تین دن میں ہی مر گئے۔ 
  • وگیانکوں کے مطابق,اس پودے کو پٹپھال ٹریپ بھی کہتے ہیں۔ یہ نمی اور کم پوشک تتووں والی مٹی میں پنپتے ہیں۔ عام طور پر یہ پودے کیٹوں اور مکڑیوں کو کھاتے ہیں۔ پودے انکا شکار تنے میں بھرے درو(امرت)سے کرتے ہیں۔ اسکی خاص خوشبو اور رنگ سے کیٹ آکرشت ہوتے ہیں,جیسے ہی وہ اسکے پاس آتے ہیں۔ وہ قید ہو جاتے ہیں۔ پھر دھیرے دھیرے وہ دم توڑ دیتے ہیں۔ 

 

نائٹروجن کی کمی کی وجہ سے ایسا کرتے ہیں
مانس کھانے کا کارن زمین میں نائٹروجن کی کمی ہونا ہے۔ اسکی پورتی پودے کیٹ اور جیووں کو کھاکر کرتے ہیں۔ ایک ایسے ہی پودے کی کھوج وگیانکوں کی ایک ٹیم نے پھلیپینس میں کی تھی جو چوہوں کو کھاتا تھا۔ شودھ کرتاؤں کا کہنا ہے که پودھوں کے شکار کرنے کی در انکے پوشک تتووں کی ضرورت کے آدھار پر تے ہوتی ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation