Loading...
sports name and rules in sanskrit in chhattisgarh |چھتیس گڑ میں کھیلوں کے نام اور نیم سنسکرت میں ہو نگے,ایسا کرنے والا پہلا راجیہ ہوگا- Dainik Bhaskar

پہل/ چھتیس گڑ میں کھیلوں کے نام اور نیم سنسکرت میں ہو نگے,ایسا کرنے والا پہلا راجیہ ہوگا



sports name and rules in sanskrit in chhattisgarh
X
sports name and rules in sanskrit in chhattisgarh

  • اس پہل کا مقصد راجیہ میں سنسکرت کو بڑھاوا دینا اور کھیلوں میں بھی سنسکرت کے پر یوگ کو پروتساہت کرنا ہے

Dainik Bhaskar

Jun 11, 2019, 10:04 AM IST

رائے پور(امیتابھ ارون دبے).  کرکٹ کو کندک کریڈا,فٹبال کو پاد کندکم اور بیڈمنٹن کو کھگکشیپن کریڈا کہا جائے تو شروع میں سننے میں کچھ اٹپٹا لگ سکتا ہے,لیکن جلد ہی چھتیس گڑ میں ایسا ہونے جا رہا ہے۔ راجیہ میں کرکٹ,پھٹبال,والی بال جیسے سبھی پرچلت کھیلوں کے نام اور نیم کے لئے سنسکرت میں تکنیکی شبداولی ہوگی۔ سنسکرت ودیا منڈلم ویاپک ریسرچ کر چرنبدھ طریقے سے اسے تیار کریگا۔

 

نئے شکشا ستر سے راجیہ کے سنسکرت سکولوں میں کھیلوں کو انکے پرچلت ناموں کی جگہ سنسکرت میں پکارنے کی تیاری بھی ہے۔ کھیل کود پرتیوگتا میں سنسکرت بھاشا میں ہی کامینٹری بھی ہوگی۔ دراصل,اسکا مقصد پردیش میں سنسکرت شکشا کو بڑھاوا دینا ہے۔ ساتھ ہی کھیلوں میں بھی سنسکرت کے پر یوگ کو پروتساہت کرنا ہے۔

 

ٹیبل ٹینس کو اتپیٹھکا کندکم کہتے ہیں

 

کھیل سنسکرت میں نام
کرکٹ کندک کریڈا
فٹبال پاد کندکم
باسکیٹبال ہستپاد کندکم
والیوال اپاد کندکم
ٹیبل ٹینس اتپیٹھکا کندکم
بیڈمنٹن کھگکشیپن کریڈا
دوڑ دھاونم
کبڈی کبڈی دھونی کریڈا
کھوکھو کھو دھونی کریڈا
کشتی ملیدھم
لئکا مڑئی بال میلاپک:

 

ستھانیہ کھیلوں کے لئے بھی انوواد: ستھانیہ سطر پر پرچلت کھیلوں کے نیم کایدوں کے علاوہ پٹھو بلس جیسے ستھانیہ کھیلوں کے نیم اور ناموں کا بھی سنسکرت میں انوواد کیا جائیگا۔ کھیلوں کے نام سنسکرت میں کیسے بولے جا ئینگے اسکے لئے بھی ریسرچ کی جائیگی۔ 

 

شاندار شاٹ کے لئے ششٹھو پر ہار: کرکٹ میں زوردار چوکے کے لئے سدھ چتشکم,رن کے لئے دھاونانک,آؤٹ کے لئے نرگت:,کیچ کے لئے گرہنم,شاندار شاٹ کے لئے ششٹھو پر ہار: شبد کا اپیوگ کیا جائیگا۔ گیند کے باؤنڈری پار کرنے پر کندک پردھی لنگھنم: بولا جائیگا۔ 

COMMENT
Web Tranliteration/Translation