Loading...
Woman who returned BIG cash BAG IN Kingston |مہلا نے لاکھوں ڈالر سے بھرا بیگ لوٹایا,اب کمپنی اسکے بچوں کی شکشا کا خیال رکھیگی- Dainik Bhaskar

جمیکا/ مہلا نے لاکھوں ڈالر سے بھرا بیگ لوٹایا,اب کمپنی اسکے بچوں کی شکشا کا خیال رکھیگی



Woman who returned BIG cash BAG IN  Kingston
Woman who returned BIG cash BAG IN  Kingston
X
Woman who returned BIG cash BAG IN  Kingston
Woman who returned BIG cash BAG IN  Kingston

  • غریب مہلا ایکیشا گرین نے لمبے وقت تک اے ٹی ایم کے پاس بیگ کے مالک کا انتظار کیا
  • جب کوئی نہی آیا تو پولیس میں جمع کرنے کا فیصلہ کیا,اب سبھی اسکے فیصلے کی تعریف کر رہے
     

Dainik Bhaskar

May 22, 2019, 09:50 AM IST

کنگسٹن.جمیکا کی راجدھانی کنگسٹن میں ایک غریب مہلا ایکیشا گرین کو سینٹرل پولیس اسٹیشن کے ایک اے ٹی ایم میں بیگ ملا۔ اسنے اسے کھولا تو اندر500تتھا1000ڈالر کے نوٹ ٹھونس ٹھونس کر بھرے ہوئے تھے۔ اتنے ڈالر دیکھ وہ کچھ پل کے لئے ستبدھ رہ گئی۔ پھر اسنے ادھر ادھر دیکھا,کہیں کوئی نہیں تھا۔

 

گرین نے کافی لمبا انتظار کیا که جس کسی کا بیگ ہوگا,شائد وہ لینے آ جائے۔ اسے نہیں پتہ تھا که بیگ میں کل کتنے ڈالر ہیں۔ کچھ پل کے لئے وہ سوچنے لگی که اسکے پاس کوئی جاب بھی نہیں ہے,نہ ہی آئے کا کوئی انیہ سادھن ہے۔ اتنے ڈالر سے تو اسکی جندگیبھر کی غریبی دور ہو سکتی ہے۔ بچوں کو ٹھیک سے پڑھا سکتی ہے۔ گھر,گاڑی اور بھی نہ جانے کیا کیا۔ ابھی اسکی ماں نے اس سے200ڈالر مانگے تھے,لیکن وہ نہیں دے پائی تھی۔ پھر اسنے درڑھتا سے سوچا یہ دھن میرا نہیں ہے۔ مجھے ایمانداری سے اسے پولیس کو سونپ دینا چاہئیے۔

 

بیگ پولیس اسٹیشن میں جمع کیا:  یہ گھٹنا اسی منگلوار کی ہے۔ پھر اسنے اس بھاری بیگ کو اٹھایا اور پولیس اسٹیشن جاکر جمع کرا دیا۔ پولیس نے اس بیگ کو اسکے مالک تک پہنچا دیا۔ وہ ایک کارپوریٹ کمپنی کا دھن تھا۔ اسکے بعد تو گرین کی ایمانداری ساروجنک ہونے لگی۔ اس کمپنی کے مینیجنگ ڈایریکٹر سہت کئی افسر گرین کے پاس پہنچے اور انعام کے روپ میں اسے12لاکھ ڈالر دیئے۔

 

کمپنی نے آگے بھی مدد کا بھروسہ دلایا: انہوں نے کہا که ہم آپ کو آگے بھی مدد کرینگے,ہم یہ بھی دیکھینگے که آپکے دونوں بچے کس طرح شکشا حاصل کرتے ہیں۔ انہیں کوئی کٹھنائی نہ آئے,اس پر ہم نگاہ رکھینگے۔ انکی سہیوگی کمپنی نیسلے نے وعدہ کیا ہے که دونوں بچوں کو سال بھر تک مفت میں دودھ کی آپورتی کی جائیگی۔ اتنا دھن پاکر گرین کی خوشی کا ٹھکانہ نہیں تھا۔ اسکے علاوہ کئی انیہ سنستھاؤں نے بھی اسکی ایمانداری کی سراہنا کرتے ہوئے اپہار دینا شروع کر دیئے۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation