Loading...
Alabama's governor Kyi Eave signed the 'Chemical Castration' Bill |الباما میں بچوں کا یون شوشن کرنے والے نپنسک بنائے جا ئینگے,ایسا کرنے والا پہلا راجیہ بنا- Dainik Bhaskar

امریکہ/ الباما میں بچوں کا یون شوشن کرنے والے نپنسک بنائے جا ئینگے,ایسا کرنے والا پہلا راجیہ بنا



پرتیکاتمک فوٹو۔ پرتیکاتمک فوٹو۔
X
پرتیکاتمک فوٹو۔پرتیکاتمک فوٹو۔

  • گورنر نے بال یون شوشن کے خلاف نئے ودھیک پر دستخط کئے 
  • گورنر بولیں ایسی سجا دینے سے ہی اپرادھیوں کے من میں ڈر پیدا ہوگا

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 10:55 AM IST

الباما.امریکہ کے الباما راجیہ میں بچوں کا یون شوشن کرنے والے ویکتی کو نپنسک بنایا جائیگا۔ سوموار کو الباما کی گورنر کائے اوے نے'کیمیکل کیسٹریشن'ودھیک پر دستخط کر دیئے ہیں۔ ودھیک میں الباما میں13سال سے کم عمر کے بچوں کے خلاف یون اپرادھ کے دوشیوں کو نپنسک بنانے کا پراودھان ہے۔ الباما اس طرح کا قانون لاگو کرنے والا امریکہ کا پہلا راجیہ بن گیا ہے۔

انجیکشن کا خرچ بھی آروپی وہن کریگا

  1. جج تے کرینگے که آروپی کو کب تک اور کتنی ماترا میں دوا دی جائیگی۔ اسکا خرچ بھی آروپی وہن کریگا۔ یہ ودھیک رپبلکن پرتیندھی سٹیو ہرسٹ دوارہ پرستت کیا گیا۔ اسے الباما کے دونوں سدنوں میں پارت کیا گیا۔

  2. گورنر کائے اوے کا کہنا ہے که جگھنیہ اپرادھوں کے لئے جگھنیہ سجا ہی ہونی چاہئیے,تبھی اپرادھیوں کے من میں ڈر پیدا ہوگا۔ ابھی اپرادھیوں کے من میں کوئی ڈر نہیں ہے,اسلئے اس طرح کے اپرادھ لگاتار بڑھ رہے ہیں۔

  3. نئے قانون میں دوشی کو حراست سے رہا کرنے سے پہلے یا پھر پیرول دینے سے ایک مہینے پہلے دوا کا انجیکشن لگایا جائیگا۔ اس سے شریر میں ٹیسٹوسٹیرون پیدا نہیں ہوگا۔ دوشی کے شریر میں کچھ اور ہارمون بھی ڈالے جا ئینگے۔

  4. کچھ قانونی سموہوں نے چنتا جتائی

    ادھر,کئی راجیوں نے قیدیوں پر راسائنک دوا کا استعمال کرنے پر چنتا جتائی ہے۔ راجیوں کے مطابق یہ سپشٹ نہیں ہے که دوا کا کتنی بار اپیوگ ہوگا,کچھ قانونی سموہوں نے جبراً دوا کے استعمال کو لیکر چنتا بھی جتائی ہے۔

  5. بال یون شوشن کیس میں نپنسک بنانے کی سجا دکشن کوریا میں2011اور انڈونیشیا میں2016سے دی جاتی ہے۔ تب انڈونیشیا کے راشٹرپتی جو کو وڈوڈو نے کہا تھا که ہم بال یون ہنسا کے مدعے پر کوئی سمجھوتہ نہیں کر سکتے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation