Loading...
Japan airport hotel puts flight simulator in room |لوگوں کو پلین اڑانے کے بارے میں جانکاری مل سکے,ہوٹل نے کمرے میں ہی کاک پٹ بنایا- Dainik Bhaskar

جاپان/ لوگوں کو پلین اڑانے کے بارے میں جانکاری مل سکے,ہوٹل نے کمرے میں ہی کاک پٹ بنایا



Japan airport hotel puts flight simulator in room
Japan airport hotel puts flight simulator in room
X
Japan airport hotel puts flight simulator in room
Japan airport hotel puts flight simulator in room

  • ایئرپورٹ پر ہی ستھت ہے ہوٹل,سملیٹر(کاک پٹ)کو بنوانے میں63لاکھ رپئے کا خرچ آیا
  • سملیٹر چلانے کے لئے19ہزار رو چکانے ہو نگے,پورا کمرہ بک کرنے پر16ہزار رو اترکت دینے پڑینگے

Dainik Bhaskar

Jul 12, 2019, 11:13 AM IST

ٹوکیو.ومان میں لاکھوں لوگوں نے سفر کیا ہوگا,لیکن پلین اڑانے کے بارے میں شائد ہی کسی سامانیہ آدمی کو جانکاری ہو۔ ٹوکیو کے ہنیدا انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر ستھت ہنیدا ایک سیل ہوٹل کے ایک کمرے میں ہی کاک پٹ بنایا گیا ہے۔ اسکا مقصد لوگوں کو ومان اڑانے کی جانکاری دینا ہے۔ ہوٹل کے کمرے میں بنائے گئے اس کاک پٹ میں90منٹ کا فلائنگ سیشن ہوگا۔ کمرے کو سپر کاک پٹ روم نام دیا گیا ہے۔ اس میں بکنگ18جولائی سے شروع ہوگی۔

بوئنگ اڑانے جیسا انبھو ہوگا

  1. ہوٹل کے روم میں بنے کاک پٹ میں ویکتی کو بوئنگ737-800ومان اڑانے جیسا انبھو ہوگا۔ ویکتی کو اس میں مدد کے لئے باقائدا ایک انسٹرکٹر دیا جائیگا۔ لوگوں سے کہا جائیگا که انکا ومان ہنیدا سے اوساکا کے اتامی ایئرپورٹ جائیگا۔

  2. کاک پٹ کو استعمال کرنے کا کرایا30ہزار یین(قریب19ہزار رپئے)ہوگا,جبکہ پورا کمرہ بک کرنے پر25ہزار400یین(قریب16ہزار رپئے)اترکت چکانے ہو نگے۔ مہمانوں کو خود سے سملیٹر چلانے کی انومتی نہیں ہوگی۔

  3. ہوٹل کی پبلک رلیشن منیجر اکی ہگیوارا کے مطابق کاک پٹ کو بنانے میں ایک کروڑ یین(قریب63لاکھ رو.)کا خرچ آیا۔ لوگ ہم سے لگاتار اسکے بارے میں پوچھ رہے ہیں۔ اس سے اندازہ لگایا جا سکتا ہے که لوگوں میں یہاں بیٹھنے کو لیکر کتنی اتسکتا ہے۔ کاک پٹ بنانے کا آئڈیا ہوٹل کے جنرل منیجر کا ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation