Loading...
jeff bezos mac kenzie divorce: National enquirer blames pics send to mistress lauren sanchez |پورو اینکر کے ساتھ رلیشنشپ میں ہیں بیجوس,خبر چھپنے سے1دن پہلے پتنی سے طلاق کا اعلان کیا- Dainik Bhaskar

رپورٹ/ پورو اینکر کے ساتھ رلیشنشپ میں ہیں بیجوس,خبر چھپنے سے1دن پہلے پتنی سے طلاق کا اعلان کیا



پورو ٹی وی اینکر لورین سانچیج(بائیں)اور جیپھ بیجوس۔ پورو ٹی وی اینکر لورین سانچیج(بائیں)اور جیپھ بیجوس۔
X
پورو ٹی وی اینکر لورین سانچیج(بائیں)اور جیپھ بیجوس۔پورو ٹی وی اینکر لورین سانچیج(بائیں)اور جیپھ بیجوس۔

  • امریکی میگجین د اینکوارر کا دعویٰ پچھلے4مہینے سے تھی بیجوس پر نظر
  • بیجوس پورو ٹی وی اینکر لارین سانچیج کو455کروڑ رو کے نجی جیٹ میں دوسرے راجیہ لے گئے 
  • د اینکوارر ہالی وڈ کے لوگوں کی سنسنی خیز رپورٹنگ کے لئے مشہور 
  • د اینکوارر کے مالک اور ڈونالڈ ٹرمپ کی اچھی دوستی,بیجوس کے خلاف رپورٹنگ کی یہ ہو سکتی ہے وجہ

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 01:49 PM IST

واشنگٹن.امریکی میگجین د اینکوائرر کا دعویٰ ہے که امیجن کے سی ای او جیپھ بیجوس(55)کے طلاق لینے کی وجہ پورو ٹی وی اینکر لارین سانچیج(49)ہیں۔ بیجوس اور سانچیج پچھلے کئی مہینوں سے رلیشنشپ میں ہیں۔ لارین پتی پیٹرک وائٹسیل سے الگ ہو چکی ہیں۔ وائٹسیل ہالی وڈ ایجینسی ڈبلیوئیمئی کے سی ای او ہیں۔ بیجوس2سال پہلے وائٹسیل کے ذریعے ہی سانچیج سے ملے تھے۔ وائٹسیل اور بیجوس دوست ہیں۔

 

د اینکوائرر کا کہنا ہے که پچھلے4مہینے میں اسکی ٹیم نے بیجوس کو5راجیوں میں40,000میل کی دوری تک ٹریک کیا۔ میگجین نے اس بات کے ثبوت ہونے کا بھی دعویٰ کیا ہے که بیجوس455کروڑ رپئے کے اپنے پرائیویٹ جیٹ میں سانچیج کو کئی شہروں میں لیکر گئے۔

 

میگجین کا دعویٰ ہے که بیجوس اور سانچیج کے رلیشنشپ کی خبر گرووار کو پرکاشت ہونے والی تھی۔ اسنے اپنی رپورٹ بیجوس کے پرتندھیوں کے پاس ٹپنی کے لئے بھی بھیجی تھی۔ لیکن,بیجوس نے رپورٹ پرکاشت ہونے سے پہلے بدھوار کو ہی پتنی میکینجی سے طلاق کی گھوشنا کر دی۔

بیجوس نے سانچیج کو آپتیجنک تصویریں بھیجیں: رپورٹ

  1. د اینکوائرر کی پیرینٹ کمپنی امیرکن میڈیا انک نے گرووار کو دعویٰ کیا که اسکی انویسٹگیشن کی وجہ سے ہی بیجوس کو ساروجنک طور پر طلاق کا اعلان کرنا پڑا۔ بیجوس اور انکی پتنی میکینجی نے بدھوار کو ٹوٹّر کے ذریعے کہا تھا که وہ طلاق لے رہے ہیں۔

  2. امریکی میگجین نے یہ دعویٰ بھی کیا که پچھلے کچھ مہینوں میں بیجوس نے سانچیج کو کئی آپتیجنک تصویریں اور میسیج بھیجے۔ میگجین کا کہنا ہے که وہ 11پیج کی رپورٹ میں سارے فوٹو درشکوں تک پہنچائیگی۔

  3. ڈونالڈ ٹرمپ کے قریبی ہیں امریکی میڈیا انک کے مالک

    سی این این کی رپورٹ کے مطابق د اینکوائرر ہالی وڈ کے لوگوں کی سنسنی خیز رپورٹنگ کے لئے جانی جاتی ہے۔ لیکن,بیجوس کی رپورٹنگ کی وجہ امریکی راشٹرپتی ڈونالڈ ٹرمپ ہو سکتے ہیں۔

  4. ٹرمپ کئی بار امیجن اور بیجوس کی نندا کر چکے ہیں۔ ٹرمپ اپنے خلاف واشنگٹن پوسٹ کی رپورٹنگ کو لیکر بھی بیجوس پر نشانہ سادھ چکے ہیں۔ بیجوس واشنگٹن پوسٹ کے بھی مالک ہیں۔

  5. د اینکوائرر کی پیرینٹ کمپنی امیرکن میڈیا انک کے مالک ڈیوڈ پیکر سے ٹرمپ کے اچھے رشتے ہیں۔ ٹرمپ کے خلاف پرکاشت خبروں کو دبانے کے لئے پیکر ٹرمپ اور انکے پورو وکیل کے ساتھ2016میں کام کر چکے ہیں۔ انکی کمپنی امیرکن میڈیا انک نے ٹرمپ کے بارے میں پاجٹو خبریں بھی پرکاشت کی تھیں۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation