Loading...
American college Student’s Death: Otto Warmbier Parents, Claim North Korea Cargo Ship |ء.کوریا کے شپ پر وارمبیر پریوار نے دعویٰ ٹھوکا,بیٹے کو بندی بنانے کا معاوضہ بتایا- Dainik Bhaskar

یو ایس/ ء.کوریا کے شپ پر وارمبیر پریوار نے دعویٰ ٹھوکا,بیٹے کو بندی بنانے کا معاوضہ بتایا



اتر کوریا میں گرفتاری کے دوران اوٹو وارمبیر۔ اتر کوریا میں گرفتاری کے دوران اوٹو وارمبیر۔
American college Student’s Death: Otto Warmbier Parents, Claim North Korea Cargo Ship
X
اتر کوریا میں گرفتاری کے دوران اوٹو وارمبیر۔اتر کوریا میں گرفتاری کے دوران اوٹو وارمبیر۔
American college Student’s Death: Otto Warmbier Parents, Claim North Korea Cargo Ship

  • اوٹو وارمبیر کو کم شاسن نے جنوری2016میں ہوٹل سے پوسٹر چرانے کے آروپ میں گرفتار کر لیا تھا
  • جون2017میں اسے چھوڑ دیا گیا تھا,حالانکہ امریکہ پہنچنے کے کچھ ہی دن بعد اسکی موت ہو گئی
  • اس پر امریکی کورٹ نے ء.کوریا کو معاوضے کے طور پر وارمبیر پریوار کو3435کروڑ رو.دینے کا آدیش دیا تھا

Dainik Bhaskar

Jul 11, 2019, 08:46 AM IST

واشنگٹن.اتر کوریا میں چوری کے آروپوں میں گرفتار کئے گئے امریکی ناگریک اوٹو وارمبیر کے ماتا پتا نے کم سرکار کے ضبط شپ پر دعویٰ ٹھوکا ہے۔ دراصل,اوٹو جب جنوری2016میں اتر کوریا دورے پر تھے,تب انہیں ہوٹل سے پوسٹر چرانے کے آروپ میں15سال کی کٹھور شرم کی سجا سنائی گئی تھی۔ ڈیڑھ سال بعد یعنی جون2017کو انہیں کوما کی حالت میں واپس امریکہ بھیجا گیا,جہاں انکی موت ہو گئی تھی۔ 

امریکی کورٹ نے پچھلے سال دیئے تھے معاوضے کے آدیش

  1. اوٹو کے ٹارچر کے معاملے میں انکے ماتا پتا نے امریکہ کی عدالت میں کیس دائر کیا تھا۔ پچھلے سال دسمبر میں فیڈرل جج نے اتر کوریا کو ٹارچر,دوسرے دیش کے ناگریک کو بندی بنانے,نیایک حراست میں وارمبیر کی موت کا دوشی قرار دیا تھا۔ پریوار کو ہوئے نقصان کے لئے کم شاسن کو50کروڑ ڈالر(قریب3435کروڑ رو.)بھرپائی کے طور پر دینے کے لئے کہا گیا تھا۔ 

  2. اسی آدیش کو لیکر اوٹو کے ماتا پتا نے پچھلے ہفتے افسروں کے سامنے شپ پر قانونی دعویٰ کیا۔ رپورٹس کے مطابق,سنتھیا اور پھریڈرک وارمبیر نے نیویارک کورٹ میں پانچ پنوں کا ایک سٹیٹمینٹ فاعل کیا ہے۔ اس میں کہا گیا ہے که وارمبیر پریوار کو شپ کے50کروڑ ڈالر کے معاوضے کے طور پر دیئے جانے چاہئیے۔ 

  3. اتر کوریا نے کبھی اس کیس میں پارٹی کے طور پر اپنا بچاو نہیں کیا۔ اسکے چلتے تب یہ بھی صاف نہیں ہو پایا تھا که وارمبیر پریوار کم شاسن سے نقصان کی بھرپائی کیسے کروائیگا۔ تازے دعوے میں وارمبیر پریوار نے کہا ہے که اتر کوریا کبھی انکے ساتھ معاوضے کو لیکر بات چیت میں شامل نہیں ہوا,اسلئے انہیں بھرپائی کے لئے دوسرے طریقے دیکھنے پڑینگے۔ 

  4. ء.کوریا کے مسائل ٹیسٹ کے بعد امریکہ نے ضبط کیا تھا جہاج

    دراصل,اتر کوریا نے پچھلے ہفتے لمبی دوری کی مسائلوں کا یدھابھیاس کیا۔ اسکے ٹھیک بعد امریکہ نے پرتیبندھوں کے النگھن کا آروپ لگاتے ہوئے اتر کوریائی کارگو شپ کو پکڑ لیا تھا۔ جہاج کی پہچان17ہزار ٹن وجنی وائج آنیسٹ کے طور پر ہوئی تھی۔ 

  5. امریکی نیائے وبھاگ کے مطابق,یہ جہاج اتر کوریا سے اویدھ روپ سے کوئلہ دوسرے دیشوں میں پہنچاتا تھا اور وہاں سے اپنے دیش کے لئے بھاری مشینری لاتا تھا,جس سے انترراشٹریہ پرتیبندھوں کا النگھن ہوتا تھا۔ 

COMMENT
Web Tranliteration/Translation