Loading...
Teenage girl in Malaysia committed suicide after Instagram Poll | 16سال کی لڑکی نے پول میں پوچھا مجھے مرنا چاہئیے, 69%نے ہاں کہا تو خودکشی کر لی- Dainik Bhaskar

ملیشیا/ 16سال کی لڑکی نے پول میں پوچھا مجھے مرنا چاہئیے, 69%نے ہاں کہا تو خودکشی کر لی

Dainik Bhaskar

May 16, 2019, 07:03 AM IST


Teenage girl in Malaysia committed suicide after Instagram Poll
X
Teenage girl in Malaysia committed suicide after Instagram Poll

  • لڑکی نے یہ پول انسٹاگرام پر کیا,لوگوں کی صلاح پر3 منزلہ سٹور سے کود کر جان دی
  • ایسا مانا جا رہا ہے که لڑکی نے پریوارک تناؤ کی وجہ سے فیصلہ لیا

کوالالمپور.  ملیشیا میں16سال کی لڑکی نے سوشل میڈیا پر لوگوں کی رائے کے بعد خودکشی کر لی۔ اسنے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر دوستوں سے پوچھا تھا که اسے خودکشی کر لینا چاہئیے؟ یہ پوسٹ اسنے 13مئی کو دوپہر3بجے پوسٹ کی تھی۔ اس پول میں قریب69%نے اسکے مرنے کے فیصلے کا سمرتھن کیا۔ اسکے بعد اسنے ایک سٹور کی تیسری منزل سے کود کر آتم ہتیا کر لی۔ باڈی اسی شام رات8بجے ملی۔

 

پولیس نے بتایا که اسنے اپنی پوسٹ کی ہیڈنگ دی تھی یہ بہت مہتوپورن,ہیلپ می چوج ڈی/ایل۔ زیادہ تر لوگوں نے'ڈی'کو چنا۔ ایسا کہا جا رہا ہے که 'ڈی'کا متلن'ڈیتھ' اور'ایل' یعنی'لائف'۔ اس لڑکی کے نام کا خلاصہ نہیں کیا گیا ہے۔ اس نے خودکشی کے پہلے فیس بک سٹیٹس بھی بدل دیا تھا۔

خودکشی کی وجہ تناؤ

  1. ایسا مانا جا رہا ہے که لڑکی نے پریوارک تناؤ کی وجہ سے فیصلہ لیا۔ اسکے سوتیلے پتا نے ویتنام کی ایک مہلا سے شادی کی تھی۔ اسکے بعد وہ کبھی کبھی گھر لوٹتا تھا۔ پولیس افسر ایدل بولہاسن نے بتایا که گھٹناستھل پر کوئی آپرادھک ساکشیہ نہیں ملے ہیں۔ یہ سیدھا خودکشی کا معاملہ ہے۔ 

  2. ملیشیا کے یووا اور کھیل منتری سید صدیق سید عبدل رحمٰن نے اس گھٹنا پر دکھ ویکت کیا۔ انہوں نے کہا که دیش کو اس پر چنتن کرنا چاہئیے اور افسروں کو اس معاملے میں جانچ کرنی چاہئیے۔ میں یوواؤں کی مانسک ستھتی کو لیکر چنتت ہوں۔ اس پر دیش میں بحث ہونی چاہئیے۔

  3. ووٹ کرنے والوں کے خلاف کارروائی ہونی چاہئیے

    نارتھ ویسٹرن راجیہ پینانگ کے سانسد اور وکیل رامکرپال سنگھ نے کہا که ان لوگوں کے خلاف بھی کارروائی ہونی چاہئیے,جنہوں نے اس لڑکی کو آتم ہتیا کے لئے اکسانے کا کام کیا۔

  4. ادھر,انسٹاگرام کے افسر چنگ یی وانگ نے کہا که ہماری سنویدنائیں لڑکی کے پریوار والوں کے ساتھ ہیں۔ ہم سبھی سے آگرہ کرتے ہیں که جب بھی انسٹاگرام پر ایسی کوئی گتیودھی یا ویوہار دیکھیں,جسمیں کسی کی زندگی کو جوکھم ہے تو فوراً امرجینسی ٹول کا استعمال کریں۔

     

    23مئی کو دیکھیئے سب سے تیز چناؤ نتیجے بھاسکرAPPپر 

COMMENT

کس پارٹی کو ملینگی کتنی سیٹیں؟اندازہ لگائیں اور انعام جیتیں

  • پارٹی
  • 2019
  • 2014
336
60
147
  • Total
  • 0/543
  • 543
کانٹیسٹ میں پارٹسپیٹ کرنے کے لئے اپنی ڈٹیلس بھریں

پارٹسپیٹ کرنے کے لئے دھنیواد

Total count should be

543
Web Tranliteration/Translation