Loading...
US to make major changes in H1B visa programme to attract talented professionals: Trump |ٹرمپ نے کہا ایچ1بی ویسا میں بڑا بدلاؤ کرینگے,پرتبھاشالی پیشیوروں کو ملیگا موقع- Dainik Bhaskar

امریکہ/ ٹرمپ نے کہا ایچ1بی ویسا میں بڑا بدلاؤ کرینگے,پرتبھاشالی پیشیوروں کو ملیگا موقع



US to make major changes in H1B visa programme to attract talented professionals: Trump
X
US to make major changes in H1B visa programme to attract talented professionals: Trump

  • ٹرمپ نے ٹویٹ کر بتایا  انکی سرکار ایچ1بی ویسا سے جڑے امریکی نیموں میں بڑے بدلاؤ کی تیاری کر رہی
  • ٹرمپ نے لکھا  ہم پرتبھاشالی پیشیوروں کو امریکہ میں کریر بنانے کے لئے بڑھاوا دینا چاہتے ہیں

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 09:31 PM IST

واشنگٹن.امریکی راشٹرپتی ڈونالڈ ٹرمپ نے شکروار کو کہا که انکی سرکار جلد ہی ایچ1بی ویسا سے جڑے نیموں میں بڑے بدلاؤ کریگی تاکہ پرتبھاشالی پیشیوروں کو امریکہ میں کریر بنانے اور یہاں کی ناگرکتا حاصل کرنے میں مدد مل سکے۔

ناگرکتا حاصل کرنے کا سنبھاوت راستہ بھی مل سکےگا ٹرمپ

  1. ٹرمپ نے ٹویٹ کیا که انکی سرکار ایچ1بی ویسا پالسی میں بدلاؤ کی تیاری کر رہی ہے,جس سے پرتبھاشالی لوگوں کو امریکہ میں کریر بنانے کا موقع مل سکے۔

  2. امریکی راشٹرپتی نے کہا ایچ1بی ویسا دھارکوں کے لئے جلد ہی نئے بدلاؤ کئے جا ئینگے,جس سے وہ سادگی اور نشچتتا سے یہاں رہ سکیں اور انہیں یہاں کی ناگرکتا حاصل کرنے کا سنبھاوت راستہ مل سکے۔ ہم پرتبھاشالی پیشیوروں کو امریکہ میں کریر بنانے کے لئے پروتساہت کرنا چاہتے ہیں۔

  3. امریکی راشٹرپتی کا یہ ٹویٹ آئی ٹی سیکٹر میں کام کرنے والے بھارتیہ پیشیوروں کے لئے اچھی خبر ہے۔ ایسے کئی پیشےور امریکہ میں گرین کارڈ پانے اور پرمانینٹ لیگل ریجڈینسی کے لئے انتظار کر رہے ہیں۔ ٹرمپ نے اپنے دو سال کے شروعاتی کاریہ کال میں نئے ایچ1بی ویسا بنوانے اور انکی اودھی بڑھانے سے جڑے نیموں کو سخت کیا تھا۔ 

COMMENT
Web Tranliteration/Translation